Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZegels: "De dubbele 7"

Zegels: "De dubbele 7"

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
idd ... eerlijkheid duurt het langst, slechte zielen worden altijd gestraft.

Amen stem op de Christen Unie of je verbrand in hel !!!!!!!!!!
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
je dealer is een ware ruk lul een nitwit een zware loser ... een schande voor het complete europa.

wil je zo vriendelijk zijn hem dat door te geven van mij ...

een goede dealer weet namelijk precies wat ie verkoopt, en stelt daar waardes aan.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Alles is te krijgen, zelfs zetpillen met viagra
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
klinkt goed zetpillen met Dextro ....

zetpillen met LSD

zetpillen met keta ...

gat in de markt ?

:tearsofjoy:
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#5
de markt in je gat
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#6
lucifer in the sky zei:
haha lsd zeldzaam in antwerpen haha :tearsofjoy:
loop op straat door antwerpen kom je meteen tegen !
Klik om te vergroten...

Nietwat overdreven?
Ben je van Antwerpen?
Ja je kan beslist aangeraken,als je de juiste mensen kent.
Maar:loop op straat door antwerpen kom je meteen tegen :openmouth:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja is gewoon een manier van schrijven, om te bedoelen.. dat het echt niet moeilijk is in antwerpen!
als je het neemt geraak je er zo aan, want dan ken je eenmaal de juiste mensen.
als je iemand aanspreekt die er zowat uitziet die dat neemt.. heb je 8 op de 10 kansen dat je wel iets vind..
niet getest.. kans op rommel is ook wel een grote kans !
B
BoleaLid
01-01-2024, 00:00
#8
lucifer in the sky zei:
ja is gewoon een manier van schrijven, om te bedoelen.. dat het echt niet moeilijk is in antwerpen!
als je het neemt geraak je er zo aan, want dan ken je eenmaal de juiste mensen.
als je iemand aanspreekt die er zowat uitziet die dat neemt.. heb je 8 op de 10 kansen dat je wel iets vind..
niet getest.. kans op rommel is ook wel een grote kans !
Klik om te vergroten...

Ik begrijp je hoor :wink:
Ja dat is inderdaad mogelijk rommel te krijgen.
P
PDVLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hier in Gent zei er es eentje dat hij LSD had, in pilvorm... Voor 15EUR per pil.
Het was wel maar een tussenstation, dus veel wist hij er ook niet van maar hij had het zelf wel al genomen. Hij wist er mij echter wel niet veel over te vertellen...

Wel jammer want ik geloof er geen zak van dat dat LSD is natuurlijk. Maar is voorlopig wel mijn enigste link met LSD, die eigenlijk geen LSD is.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zelfde hier,

Ik vroeg mijn gebruikelijke mannetje (voor andere dingetjes, heb nog nooit lsd gedaan) om zegeltjes.
Hij verteld me dat hij alleen lsd in pil vorm heeft en dat toevallig mee heeft!
5 euro per pil dus ik zeg laat maar zien, komtie met de bekende kleine rode 2cb pilletjes.
Deze probeerde hij me ook aleens aan te smeren als xtc :P

Wel genomen aangezien ik dit binnenkort toch eens wilde proberen, maar de meeste dealers zijn vooral wat lsd betreft ontwetend.

Zoals hier al is geschreven, je moet echt een beetje in dat wereldje zitten en de juiste mensen kennen..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
De meeste dealers zijn dom, geen school gedaan en gaan dus voor makkelijk geld. Wat eigenlijk niet eens altijd zo makkelijk is, maarjah. Je weet al aan hoe je dealer is of dat zijn spul goed is en dat het ook is wat ie zegt dat het is.

Ik bedoel, een slimme dealer weet heus dat als zijn handel en de prijs goed is dat de klanten toch wel terug komen. Beter iemand die elke maand trug komt dan een onwetende 1 keertje wat geld afhandig te maken.
D
Deep BlueLid
01-01-2024, 00:00
#12
Regio Antwerpen is lsd te vinden rond 5eur/stuk.
Zelf nog nooit gedaan maar er liggen er wel een paar te wachten op een goede gelegenheid, wrs deze zomer nog.
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#13
ja die gast probeert je gewoon te naaien niet op in gaan gewoon :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Sunseed zei:
Of probeert hij me gewoon te neuken?
Klik om te vergroten...

Ja anaal zonder glijmiddel ... dus behoed jezelf !!
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hey,

Mijn dealer beweerd een "Dubbele" LSD zegel te hebben, zijn woorden:

Hij zegt:
*lsd de dubbele 7....... 50 per zegel
da zijn dubbele zegels
Ik zeg:
*?
*lsd de dubbele?
Hij zegt:
*de effecte zijn iets zwakker maar duurt wel 24 uur de trip
Ik zeg:
*Wtf?
Hij zegt:
*en je kan slaapen met de zegels

Kan dit? Of probeert hij mij iets wijs te maken?
Hij beweert dus dat die zegel "De dubbele 7" heet en €50 per zegel kost. :confused:
Zou het mss een 'Bromo dragonfly' zijn?
De gast waar hij ze van haalt is van Groesbeek langs Nijmegem,
Wij wonen allebij in Belgie.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Misschien wel bromo dragon fly, maar 50 euro, komop voor 50 euro mag hij zijn schoen erbij opvreten!!
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#17
gNuxx zei:
Misschien wel bromo dragon fly, maar 50 euro, komop voor 50 euro mag hij zijn schoen erbij opvreten!!
Klik om te vergroten...
Ik heb geen idee wat de prijzen zijn van die Dragon flies xP
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
je dealer is een ware ruk lul een nitwit een zware loser ... een schande voor het complete europa.

wil je zo vriendelijk zijn hem dat door te geven van mij ...

een goede dealer weet namelijk precies wat ie verkoopt, en stelt daar waardes aan.
Klik om te vergroten...
Haha, hij idd wel een loser.

Maar de enige weg naar LSD.
LSD is zeldzaam in Antwepen :(
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
lsd is totaal niet zeldzaam, je gaat echt met de verkeerde losers om ...

:hearteyes:

:wave:

lsd zegel kost los ongeveer 5 eu

dragon fly ongeveer 10 eu of 5 ligt aan de dosis die erop ligt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Altijd jammer dit soort mensen. Niet dat het uitmaakt, hij gaat toch wel naar de hel (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."