Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe zie je aan iemand of hij/zij LSD op heeft??

Hoe zie je aan iemand of hij/zij LSD op heeft??

32 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#1
ja je ziet het aan de grote puppillen, vreemd gedrag
maar ik vindt dat ook zeer hard opvalt aan de typische lsd gelaatsuitdrukking :grin:
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#2
gNuxx zei:
:wink: oftwel eet maar op die zegel waar je ouders bij zijn :grin:
Klik om te vergroten...

Hahah zal ik doen dan :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#3
azgaza zei:
Mensen zien het in principe niet aan mij als ik niet wíl dat ze het zien (tot ze goed naar de ogen kijken, maar ik heb bruine dus dan valt het niet zo op), maar het is leuker om los te laten en alle vage dingen die in je op komen uit te spreken, dat wel.
Klik om te vergroten...

Precies dat heb ik ook.

Maar soms in de zomer als ik buiten aan het trippen ben de hele dag, ga ik bijvoorbeeld naar huis om lekker te bbq'en :grin: en dan na het eten weer gewoon lekker verder trippen
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Grote doppen, brede glimlach en gewoon heel krachtig.
Daarnaast rake opmerkingen veelal krachtig en/of mooi...

Daarnaast ook wel eens afwezig.. snel afgeleid van al hetgene dat er om je heen gebeurd.
Afhankelijk van hoe hard je trip uiteraard :)
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als ik aan de acid ben kan ik dat niet verbergen. Ik kijk vaag in het rond, snap vaak niet wat je zegt (helemaal niet als ik ook andere geluiden hoor) en van wat ik zeg zal je ook wel een wenkbrauw optrekken.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
Je ziet haast niks, niet zo als Klaptein Kaak op de XTC ofzo, je moet het wel echt herkennen met LSD.
Klik om te vergroten...


Aan mij zie je het altijd. Hoe ik rondkijk, hoe ik staar, hoe ik me gedraag, hoe ik reageer en wat ik zelf allemaal brabbel.

Misschien komt dat omdat ik gewoon altijd hard trip :P
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Grote pupillen en een acid smile zijn toch de enige twee dingen die me snel te binnen schieten.
M
Moes-4Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Bij XTC krijgt iemand bijv. een zwevende kaak, grote pupillen etc. Daaraan zie je echt dat ie strak staat.
Is dat bij LSD ook zo? Of hoe zie je aan iemand of diegene LSD op heeft??
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hij ziet wel maar hij kijkt niet.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#10
grote pupillen en een niet normaal gedrag maar dat heeft natuurlijk niet iedereen
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Je ziet haast niks, niet zo als Klaptein Kaak op de XTC ofzo, je moet het wel echt herkennen met LSD.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Grote pupillen valt bij mij wel mee. Ze worden iets groter maar niet echt opvallend zeg maar. Zelf loop ik met een grote grijns op me mond, en moet veel lachen waar ik dit normaal niet zou doen.
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#13
gNuxx zei:
Vigilante zei:
gNuxx zei:
Je ziet haast niks, niet zo als Klaptein Kaak op de XTC ofzo, je moet het wel echt herkennen met LSD.
Klik om te vergroten...


Aan mij zie je het altijd. Hoe ik rondkijk, hoe ik staar, hoe ik me gedraag, hoe ik reageer en wat ik zelf allemaal brabbel.

Misschien komt dat omdat ik gewoon altijd hard trip :P
Klik om te vergroten...

Ja ik denk ook altijd dat iedereen het zo kan zien, maar er kwam laatst toen ik met 3 vrienden aan het trippen was bij mij thuis nog even een nuchtere vriendin langs, en die zij dat wij en vrijwel nuchter uitzagen. Dus het zit meer tussen je oren dat je denkt dat je er heel verward uitziet.
Klik om te vergroten...


Heb al meerdere malen meegemaakt dat mensen tegen mij zeiden: Wat heb je op want je bent waus gek
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had ooit twee LSDérs op t terras zitten, ze wilden een enorm ijsje van 20 euro, en drukte me 20 euro in de hand...

wat kregen ze?


bolletje aardbei, bolletje vanille, bolletje chocolade, bolletje pistache, bolletje kaneel en een bolletje banaanijs,met chocosaus aan de ene kant, aardbeiensaus aan de andere kant advocaat in het midden, hazelnootsuiker, slagroom, en wat van die discosprinklles. oh ja niet te vergeten een paar plakjes banaan. en twee lepeltjes.

Ik hoorde een enorme "wauw"

toch nog twee peoples een plezierige afsluiter van de dag gegeven.


Het schaaltje was schoongelikt :grin:
N
NibiruLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het zelfs een keer bij mijn ouders gedaan samen met me vriendin,

beide 2 zegels , en ze merkte niks!

Zelfs met ze zitten praten, ik zat wel gefascineerd naar de tafel te kijken, die bestaat uit ingevlochten hout.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik kijk mensen aan, met zo'n rustgevende Buddah glimlach, heb ik me laten vertellen.

Alsof het me niet uit maakt wie je bent, omdat iedereen gelijk is. En ik niet meer ben.
S
SoulSailorLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik zie altijd dat trippende mensen op de een of andere manier een soort kracht uitstralen. Ze staan rechtop, ze kijken je in de ogen, en dan die wetende blik er nog bij :mrgreen:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#18
grote pupillen en vreemd gedrag.
Gedrag kan varieren van normaal tot psychotisch :)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
De grote pupillen idd en die heerlijke verbaasde blik, alsof je een kind van 2 bent dat vanalles voor 't eerst ziet :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Je ziet het aan de pupillen, want die zijn veel te groot en soms aan een constante grijns om iemands hoofd. Enigsinds apparte uitspraken als je een beetje oplet kan je ook opvallen. Ik ben zelf heel goed in normaal doen op LSD en mensen denken vaak genoeg op feestjes dat ik nuchter ben, tot ik iets vets zie want dan gaat het van 'woow! WOOOW!!! woow kijk dat!!! wow.. het.. waauww! wow!!' en dat valt natuurlijk ook wel op :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."