#1
ja je ziet het aan de grote puppillen, vreemd gedrag
maar ik vindt dat ook zeer hard opvalt aan de typische lsd gelaatsuitdrukking![:grin:]()
maar ik vindt dat ook zeer hard opvalt aan de typische lsd gelaatsuitdrukking
gNuxx zei:oftwel eet maar op die zegel waar je ouders bij zijn
![]()
azgaza zei:Mensen zien het in principe niet aan mij als ik niet wÃl dat ze het zien (tot ze goed naar de ogen kijken, maar ik heb bruine dus dan valt het niet zo op), maar het is leuker om los te laten en alle vage dingen die in je op komen uit te spreken, dat wel.
gNuxx zei:Je ziet haast niks, niet zo als Klaptein Kaak op de XTC ofzo, je moet het wel echt herkennen met LSD.
gNuxx zei:Vigilante zei:gNuxx zei:Je ziet haast niks, niet zo als Klaptein Kaak op de XTC ofzo, je moet het wel echt herkennen met LSD.
Aan mij zie je het altijd. Hoe ik rondkijk, hoe ik staar, hoe ik me gedraag, hoe ik reageer en wat ik zelf allemaal brabbel.
Misschien komt dat omdat ik gewoon altijd hard trip :P
Ja ik denk ook altijd dat iedereen het zo kan zien, maar er kwam laatst toen ik met 3 vrienden aan het trippen was bij mij thuis nog even een nuchtere vriendin langs, en die zij dat wij en vrijwel nuchter uitzagen. Dus het zit meer tussen je oren dat je denkt dat je er heel verward uitziet.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."