#1
Ziet er goed uit ![:tearsofjoy:]()

Elfquest zei:KoxBox zei:Elfquest zei:Misschien is LSD nou net dat stofje, dat zijn brein beter laat functioneren.
Zoals Amfetamine een ADHD-er rust geeft, kan LSD misschien voor een ander dezelfde werking hebben? Als dat zo is kan ik me de zin wel voorstellen, al is het natuurlijk niet slim om eraan toe te geven.
Ja misschien wel, zoals heroïne rust geeft aan mensen die het beu zijn om een normaal leven te leiden...
Dat is een vergelijking die nergens over gaat. Dat weet je zelf ook wel. Zowel (dex)amfetamine als psychedelica worden gebruikt in de psychatrie. Heroine is alleen maar een 'vluchtdrug' met ernstige lichamelijke afkickverschijnselen. Daarnaast word mdma/psychedelica in de psychatrie gebruikt om onderdrukte emoties te verwerken en dexamfetamine om rust te brengen aan adhd-ers, juist zodat ze een normaal leven kunnen leiden.
Ik zeg niet dat het verstandig zou zijn als AT dit zou doen, helemaal niet zelfs, maar hij vraagt toch alleen of anderen dit herkennen?
Angramar Temenos zei:Ik beperk mezelf tot eens per maand~ trippen (wat meestal eens per 3-4 weken wordt, wat ik slecht kan laten).
Alsof je er nu niet zo uitziet? :\\ ik zie echt geen verschil tussen toen en nu hoor.Angramar Temenos zei:Ziet er ook echt totaal niet representatief uit haha. Vind het maar een beetje sneu om kutfoto's van toen ik zwaar depressief te gaan posten, maar het zegt meer iets over jou dan over mij![]()

J0rrit zei:@ Stonie: Nice post.
Andrew zei:Alsof je er nu niet zo uitziet? :\\ ik zie echt geen verschil tussen toen en nu hoor.Angramar Temenos zei:Ziet er ook echt totaal niet representatief uit haha. Vind het maar een beetje sneu om kutfoto's van toen ik zwaar depressief te gaan posten, maar het zegt meer iets over jou dan over mij![]()
Je hebt nog steeds dezelfde dode blik in je ogen en de zelfde gezichtsuitdrukkingen.. dus..Angramar Temenos zei:Andrew zei:Alsof je er nu niet zo uitziet? :\\ ik zie echt geen verschil tussen toen en nu hoor.Angramar Temenos zei:Ziet er ook echt totaal niet representatief uit haha. Vind het maar een beetje sneu om kutfoto's van toen ik zwaar depressief te gaan posten, maar het zegt meer iets over jou dan over mij![]()
Bril kopen![]()
Andrew zei:Wanneer jij stopt met acid gebruiken om je schoolprestaties op te krikken![]()
leppeh zei:Ik snap serieus niet waarom je altijd zulke topics maakt. Denk je nou echt dat er andere mensen zijn die hetzelfde ervaren? Op mij komt het een beetje over als 'HEY KIJK MIJ, IK WORD SCHERP VAN LSD EN IK FUNCTIONEER BETER ALS IK HET NEEM! BEN IK NU RAAR? JA HE!?'...
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."