Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeeft iemand ooit zin in LSD om de verkeerde redenen?

Heeft iemand ooit zin in LSD om de verkeerde redenen?

62 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#1
Angramar Temenos zei:
Andrew zei:
Angramar Temenos zei:
Ziet er ook echt totaal niet representatief uit haha. Vind het maar een beetje sneu om kutfoto's van toen ik zwaar depressief te gaan posten, maar het zegt meer iets over jou dan over mij :wave:
Klik om te vergroten...
Alsof je er nu niet zo uitziet? :\\ ik zie echt geen verschil tussen toen en nu hoor.
Klik om te vergroten...

Bril kopen :grin:
Klik om te vergroten...
Je hebt nog steeds dezelfde dode blik in je ogen en de zelfde gezichtsuitdrukkingen.. dus..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lief doen godverdomme!
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wanneer jij stopt met acid gebruiken om je schoolprestaties op te krikken :tearsofjoy:
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snap serieus niet waarom je altijd zulke topics maakt. Denk je nou echt dat er andere mensen zijn die hetzelfde ervaren? Op mij komt het een beetje over als 'HEY KIJK MIJ, IK WORD SCHERP VAN LSD EN IK FUNCTIONEER BETER ALS IK HET NEEM! BEN IK NU RAAR? JA HE!?'...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Andrew zei:
Wanneer jij stopt met acid gebruiken om je schoolprestaties op te krikken :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Dat houdt dus in dat ik er eerst mee moet beginnen en dan moet stoppen? Goed advies geef je :wink:. Om ergens mee te stoppen moet je eerst beginnen, dus...
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
leppeh zei:
Ik snap serieus niet waarom je altijd zulke topics maakt. Denk je nou echt dat er andere mensen zijn die hetzelfde ervaren? Op mij komt het een beetje over als 'HEY KIJK MIJ, IK WORD SCHERP VAN LSD EN IK FUNCTIONEER BETER ALS IK HET NEEM! BEN IK NU RAAR? JA HE!?'...
Klik om te vergroten...

Van een lage dosis LSD, ja. Denk eraan dat ik vaak "normaal" niet zo scherp ben.. Van een hoge dosis trip ik hem alsnog lekker de pan uit :hearteyes:.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
leppeh zei:
Lees je wel wat ik schrijf? Misschien moet je even een lage dosis LSD pakken :beer: Denk je serieus dat er andere mensen zijn die hetzelfde ervaren of is het gewoon aandachttrekkerij/liefdeverklaring?
Klik om te vergroten...

Ik denk vooral dat het zo is dat ik nooit dit soort reacties op m'n gedrag krijg als ik lsd op heb omdat ik anders overkom op mensen. Nu heb ik het niet over df, maar het leven in het algemeen.

Een appel is een universum...
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#8
Retardalert
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dude... nevermind.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is erg dom, stom en naïef om te denken dat je prestaties verbeteren na het gebruik van lsd.
LSD neem je alleen als je in feest stemming bent en je gelukkig en goed voelt ....
LSD is geen speelgoed en je neemt het niet vaker dan 12 x per jaar het liefst minder.

@ AT,

Jammer dat je jezelf zo zwaar verkankert ....

Bonnie
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik merk heel vaak dat ik om de foute redenen zin heb in lsd, ik doe het uiteraard niet omdat het niet goed is om te vaak te trippen, maar vooral lage dosissen (40-70 ug) als een psychedelische upper om hyperhelder en gefocust te worden zou ik heel erg vaak kunnen gebruiken als er geen tollerantie was, en het m'n hppd niet verhoogte.


Tot 100 ug word ik op een manier hypergefocust, scherp, socialer, terwijl alles een soort prachtige neongloed over alles, dat alles magisch wordt terwijl ik me tijdens de trip (en een paar dagen erna) heel helder voel en veel meer snap over het dagelijks leven van mensen enzo, dichter bij de realiteit. Vooral bij lagere dosissen is dit upper-effect dominant; Als ik 150 ug neem trip ik te hard om m'n normale dingen effectief te doen (school, werk etc).

Maar bijvoorbeeld 40 ug om heel gefocust een week schoolwerk in een dag te doen, of om de hele nacht door te trekken en te chillen, die helderheid en enorme versnelling van cognitieve en vooral spontane reacties is heel aantrekkelijk etc.. Het kost me wel moeite om niet te doen af en toe, al weet ik dat het beter is van niet en om het speciaal te houden. Het is ook dat ik heel spontaan en leuk kan reageren dan, terwijl ik nuchter voor mensen waar ik geen diepzinnige gesprekken mee kan voeren redelijk sloom en ongeinterreseerd overkom, omdat ik niet echt in staat ben over koetjes en kalfjes te praten, en m'n humor maar door enkelen gewardeerd/begrepen wordt. De mensen die me wel goed kennen kan ik heel goed mee overweg en het is altijd heel leuk, maar buiten dat ben ik voor de meeste mensen maar een vaag figuur.

Ik beperk mezelf tot eens per maand~ trippen (wat meestal eens per 3-4 weken wordt, wat ik slecht kan laten). Maar hebben andere mensen die drang wel eens, of ben ik alleen? :flushed:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
Pff, LSD is vakantie man! Dat moet je niet elke dag willen. Nouja.. wel willen, maar niet serieus overwegen, snap je?
Klik om te vergroten...

Dat doe ik ook niet. Ik heb ook nog iets wat zelfdiscipline heet... Ik snap niet dat ik hierover word afgezeken, ik zeg alleen dat ik zin heb, niet dat ik het ook daadwerkelijk doe...

Ik snap het niet, sommige mensen zeggen dat ze best heroine zouden willen doen maar het niet doen, en daar heeft niemand een vuil woord over zolang ze het niet doen...

Ik hou LSD speciaal door alleen te trip-trippen, niet random voor van alles te trippen. Jezus..

Ik heb dit persoonlijk ook niet, sowieso heb ik van 30 ug ook al visuals en trippen is iets dat ik het liefst één keer in de maand met de juiste mensen doe voor een geweldig avontuur en een herinnering die zo vet is dat ik er de op volgende weken nog van kan nagenieten.
Klik om te vergroten...

En dat is precies de reden dat ik dus niet voor ditjes of datjes lsd pak, omdat ik het echt magisch wil houden. En dat het me gruwelijke HPPD zou geven.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pff, LSD is vakantie man! Dat moet je niet elke dag willen. Nouja.. wel willen, maar niet serieus overwegen, snap je?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb dit persoonlijk ook niet, sowieso heb ik van 30 ug ook al visuals en trippen is iets dat ik het liefst één keer in de maand met de juiste mensen doe voor een geweldig avontuur en een herinnering die zo vet is dat ik er de op volgende weken nog van kan nagenieten.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Angramar Temenos zei:
Dat doe ik ook niet. Ik heb ook nog iets wat zelfdiscipline heet... Ik snap niet dat ik hierover word afgezeken, ik zeg alleen dat ik zin heb, niet dat ik het ook daadwerkelijk doe...
Klik om te vergroten...
Je wordt niet afgezeken omdat je zin hebt om te trippen, maar omdat je Angramar Temenos bent. Die overdreven LSD-verliefdheid waait ook wel over hoor. Ik heb m ook gehad, het is nu echte liefde en wordt alleen zo af en toe bedreven (:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Angramar Temenos zei:
Maar bijvoorbeeld 40 ug om heel gefocust een week schoolwerk in een dag te doen
Klik om te vergroten...

dit is vragen om af geflamed te worden ...

LES 1 !!

LSD is geen speelgoed om je schoolprestaties op te krikken

LES 2 !!

Je neemt LSD alleen als recreatieve drugs met de juiste voorbereidingen en de juiste setting onder de perfecte omstandigheden.

LES 3 !! LSD is geen pep ....



AT, je reageert niet op me .. je kan me niet negeren ouwe .
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#17
AT, je bent raar.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
Andrew zei:
AT, je bent raar.
Klik om te vergroten...

Understatement of the year!
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#19
Elfquest zei:
Misschien is LSD nou net dat stofje, dat zijn brein beter laat functioneren.
Zoals Amfetamine een ADHD-er rust geeft, kan LSD misschien voor een ander dezelfde werking hebben? Als dat zo is kan ik me de zin wel voorstellen, al is het natuurlijk niet slim om eraan toe te geven.
Klik om te vergroten...

Ja misschien wel, zoals heroïne rust geeft aan mensen die het beu zijn om een normaal leven te leiden...
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien is LSD nou net dat stofje, dat zijn brein beter laat functioneren.
Zoals Amfetamine een ADHD-er rust geeft, kan LSD misschien voor een ander dezelfde werking hebben? Als dat zo is kan ik me de zin wel voorstellen, al is het natuurlijk niet slim om eraan toe te geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."