Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHeeft iemand ooit zin in LSD om de verkeerde redenen?

Heeft iemand ooit zin in LSD om de verkeerde redenen?

62 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
lysergine25 zei:
Angramar Temenos zei:
Maar bijvoorbeeld 40 ug om heel gefocust een week schoolwerk in een dag te doen
Klik om te vergroten...

dit is vragen om af geflamed te worden ...

LES 1 !!

LSD is geen speelgoed om je schoolprestaties op te krikken

LES 2 !!

Je neemt LSD alleen als recreatieve drugs met de juiste voorbereidingen en de juiste setting onder de perfecte omstandigheden.

LES 3 !! LSD is geen pep ....



AT, je reageert niet op me .. je kan me niet negeren ouwe .
Klik om te vergroten...

Ok, je wil een reactie. Alright.

LES 1 !!

LSD is geen speelgoed om je schoolprestaties op te krikken


En daarom gebruik ik het niet om die reden :wave:


LES 2 !!

Je neemt LSD alleen als recreatieve drugs met de juiste voorbereidingen en de juiste setting onder de perfecte omstandigheden.


Dat is wat ik doe. Het feit dat ik in verleiding kom om het op een foute manier te gebruiken betekent niet dat ik dat daadwerkelijk ook doe.


LES 3 !! LSD is geen pep ....


Ik reageer nogal naar op pep, en 30-50 ug lsd werkt op mij precies hoe amfetamine wordt door mensen die het spul fijn vinden, alleen dan met een psychedelisch neonrandje. Niet dat dit voor iedereen zo is of dat ik zeg dat de drugs op elkaar lijken...

Waarschijnlijk heb ik gewoon geklutste hersenen.


Waarom zeiken mensen over dat ik onverantwoord bezig ben terwijl ik juist NIET toegeef aan de verleiding? Weet je wat stonie, volgende keer dat je weer eens zit te zeiken hoe graag je wel geen dex wil maar het toch niet neemt omdat je clean wil blijven dump ik een scheldkanonnade op je hoofd...

:rockband:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Angramar Temenos zei:
lysergine25 zei:
Angramar Temenos zei:
Maar bijvoorbeeld 40 ug om heel gefocust een week schoolwerk in een dag te doen
Klik om te vergroten...

dit is vragen om af geflamed te worden ...

LES 1 !!

LSD is geen speelgoed om je schoolprestaties op te krikken

LES 2 !!

Je neemt LSD alleen als recreatieve drugs met de juiste voorbereidingen en de juiste setting onder de perfecte omstandigheden.

LES 3 !! LSD is geen pep ....



AT, je reageert niet op me .. je kan me niet negeren ouwe .
Klik om te vergroten...

Ok, je wil een reactie. Alright.

LES 1 !!

LSD is geen speelgoed om je schoolprestaties op te krikken


En daarom gebruik ik het niet om die reden :wave:
Klik om te vergroten...
''Maar bijvoorbeeld 40 ug om heel gefocust een week schoolwerk in een dag te doen''

:rolleyes:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#3
Angramar Temenos zei:
De mensen die me wel goed kennen kan ik heel goed mee overweg en het is altijd heel leuk, maar buiten dat ben ik voor de meeste mensen maar een vaag figuur.

Ik beperk mezelf tot eens per maand~ trippen (wat meestal eens per 3-4 weken wordt, wat ik slecht kan laten). Maar hebben andere mensen die drang wel eens, of ben ik alleen? :flushed:
Klik om te vergroten...

Vreemd figuur is zoals mensen het defineren, maar wij mensen zijn allemaal anders en dat onderscheid ons van dieren. We kunnen niet allemaal van dezelfde dingen houden en dan vinden sommige mensen jou of je keuze 'raar'. Ik ken of heb allerlei mensen gekend van verschillende culturen, aan verschillende drugs, of helemaal niet aan de drugz, dus voor mij bestaan geen vage personen. Behalve die gasten die op of rond het station wonen dan :mrgreen:

Wat betreft vaak willen trippen............daar ben ik er ook 1 van. Sinds een aantal jaar kweek ik zelf mijn shrooms, en reken maar dat het vaak raak is. Er is genoeg en er groeit nog meer is mijn motto, soms trip ik dan met vrienden en soms moet het alleen. Wel probeer ik het te plannen als het weer aan de betere kant is, dus de laatste tijd heb ik vaak getript en op behoorlijke doseringen. Maar om verkeerde redenen gebruiken zou ik het niet noemen, dat is eerder als je iemand ermee drogeerd oid. Ik noem het eerder fanatiek zijn. Zou best wel een keer bijv. op een zonnige dag op het terras zitten onder genot van een trip en aapjes kijken, gewoon een andere setting :hearteyes:
Als je merkt dat het je mentaal wel een tik geeft door veelvuldig gebruik dan moet je wel een tijdje een pauze inlassen vind ik, want je wil je ook niet weer bij een psy-clinic aanmelden :wink:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#4
Heej Angramar, wel opmerkelijk dat het topic "Ontiegelijke trek in... LSD!" door jou is gestart :P
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beste meneer AT,

Mijn beeld van u was al niet zo best, eigenlijk helemaal niet zo best. Toch heeft u het weer gepresteerd om een nog lager niveau te bereiken dan voorheen. Ik begrijp dat mensen niet allemaal even slim zijn, maar dit is toch wel echt een dieptepunt. Ik weet niet of uw capaciteiten door de drugs zijn aangetast of dat u altijd al niet zo slim bent geweest. Daar kan u waarschijnlijk alleen zelf over oordelen. Buiten dat raad ik u aan van de drugs af te blijven, dat zal u goed doen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Immo zei:
Beste meneer AT,

Mijn beeld van u was al niet zo best, eigenlijk helemaal niet zo best. Toch heeft u het weer gepresteerd om een nog lager niveau te bereiken dan voorheen. Ik begrijp dat mensen niet allemaal even slim zijn, maar dit is toch wel echt een dieptepunt. Ik weet niet of uw capaciteiten door de drugs zijn aangetast of dat u altijd al niet zo slim bent geweest. Daar kan u waarschijnlijk alleen zelf over oordelen. Buiten dat raad ik u aan van de drugs af te blijven, dat zal u goed doen.
Klik om te vergroten...

Die foto is serieus bijna 3 jaar oud :tearsofjoy:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#7
KoxBox zei:
Elfquest zei:
Misschien is LSD nou net dat stofje, dat zijn brein beter laat functioneren.
Zoals Amfetamine een ADHD-er rust geeft, kan LSD misschien voor een ander dezelfde werking hebben? Als dat zo is kan ik me de zin wel voorstellen, al is het natuurlijk niet slim om eraan toe te geven.
Klik om te vergroten...

Ja misschien wel, zoals heroïne rust geeft aan mensen die het beu zijn om een normaal leven te leiden...
Klik om te vergroten...

Dat is een vergelijking die nergens over gaat. Dat weet je zelf ook wel. Zowel (dex)amfetamine als psychedelica worden gebruikt in de psychatrie. Heroine is alleen maar een 'vluchtdrug' met ernstige lichamelijke afkickverschijnselen. Daarnaast word mdma/psychedelica in de psychatrie gebruikt om onderdrukte emoties te verwerken en dexamfetamine om rust te brengen aan adhd-ers, juist zodat ze een normaal leven kunnen leiden.

Ik zeg niet dat het verstandig zou zijn als AT dit zou doen, helemaal niet zelfs, maar hij vraagt toch alleen of anderen dit herkennen?
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Elfquest zei:
KoxBox zei:
Elfquest zei:
Misschien is LSD nou net dat stofje, dat zijn brein beter laat functioneren.
Zoals Amfetamine een ADHD-er rust geeft, kan LSD misschien voor een ander dezelfde werking hebben? Als dat zo is kan ik me de zin wel voorstellen, al is het natuurlijk niet slim om eraan toe te geven.
Klik om te vergroten...

Ja misschien wel, zoals heroïne rust geeft aan mensen die het beu zijn om een normaal leven te leiden...
Klik om te vergroten...

Dat is een vergelijking die nergens over gaat. Dat weet je zelf ook wel. Zowel (dex)amfetamine als psychedelica worden gebruikt in de psychatrie. Heroine is alleen maar een 'vluchtdrug' met ernstige lichamelijke afkickverschijnselen. Daarnaast word mdma/psychedelica in de psychatrie gebruikt om onderdrukte emoties te verwerken en dexamfetamine om rust te brengen aan adhd-ers, juist zodat ze een normaal leven kunnen leiden.

Ik zeg niet dat het verstandig zou zijn als AT dit zou doen, helemaal niet zelfs, maar hij vraagt toch alleen of anderen dit herkennen?
Klik om te vergroten...

Als ik het zou doen zou ik het ook volledig terecht vinden dat mensen me erop wijzen hoe achterlijk ik bezig ben. Ik vraag me alleen af of iemand zich erin herkent.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Je mag me wel ff uitschelden hoor, dan ben jij tenminste is voor 1 x niet het mikpunt.
Want of ik nou medelijden met je moet hebben of je gewoon achterlijk moet vinden, ik kan de keuze maar niet maken. Het is het zelfde als met Sim be Sim ....
Ik word af en toe terecht op me plek gezet door andere DF érs, dat komt omdat ik kortzichtig communiceer, volgens Lex zou ik de waarheid soms voor mezelf moet houden en als het echt niet anders kan de boodschap genuanceerd moet brengen.

Ok daar komt ie dan, heel DF is het erover eens:

Je bent geen slechterik
Je bent geen mongool
Af en toe typ je leuke dingen

Maar je misbruikt de drugs om te ontsnappen aan de realiteit.
En je geeft daarmee het verkeerde voorbeeld hoe je met drugs moet omgaan.
Je geeft zelf toe dat je geestelijk een wrak bent.
Dus eigenlijk moet je geen lsd nemen.
En ook geen andere soorten drugs, benzos en drank en weed.

En toch ga je maar door, je gaat door met het mixen van soorten drugs, te veel nemen.
En het promoten dat 40 mics je schoolprestaties verbeteren.
Je klaagt dat heel DF je niet serieus neemt en dat je het mikpunt bent van (zelf)spot en andere vormen van plagerijen.

Als je deze kritiek niet kan verwerken en je wilt ff deep flamen met me dat mag dat kan, ik stel voor om op Ruigoord face to face is een uurtje te praten. Mijn grootste talent is het indoctrineren van mensen, ik ben de manipulatie meester. Ik heb 6 mensen in 10 minuten van de peuk afgepraat. Ik kan je redden .... als jij gered zou willen worden.

Zo niet pleeg dan zelfmoord en gun jezelf de hemel, want je leven klinkt tot nu toe als een kwelling. Het kan namelijk niet alleen aan mij liggen als heel DF je een rare vogel vind, en met Vogel heb ik goede gesprekken gehad face to face, via internet is iedereen fake.
Je kan pas iemand echt inschatten als je de ogen hebt gezien, en de manier waarop iemand praat, de tiks, de uiterlijke verzorging etc etc.

OT:


LSD toedienen om bijvoorbeeld je vriendin geil te krijgen is taboe.
LSD toedienen om iemand voor de gek te houden is taboe.
LSD nemen om een rijles beter af te leggen is taboe.
LSD nemen om je huiswerk beter te maken is taboe.
LSD nemen voor betere sex is taboe.
LSD nemen om jezelf anders te profileren in een groep is taboe.

Angramar Temenos zei:
Ik beperk mezelf tot eens per maand~ trippen (wat meestal eens per 3-4 weken wordt, wat ik slecht kan laten).
Klik om te vergroten...

Dus ? Je had met je arts afgesproken te stoppen, je zegt dat je streeft naar 12 x per jaar maar het is gewoon keihard een leugen je tript 52 x per jaar en wss nog meer.

Dus gooi je kanon maar open, schiet al je stress maar op me af, ik reken je gewoon af met je eigen teksten. Ik verzin het niet, die shit komt uit je eigen verknutselde geest.

Amen ...
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga me niet echt in deze discussie mengen, maar: op sommige fora riskeer je met het posten van foto's van andere forumers een ban, en daarnaast is het gewoon een beetje triest. :')
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#11
Angramar Temenos zei:
Ziet er ook echt totaal niet representatief uit haha. Vind het maar een beetje sneu om kutfoto's van toen ik zwaar depressief te gaan posten, maar het zegt meer iets over jou dan over mij :wave:
Klik om te vergroten...
Alsof je er nu niet zo uitziet? :\\ ik zie echt geen verschil tussen toen en nu hoor.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
amagad, wat een topic

om te huilen :rolleyes:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#13
@ Stonie: Nice post.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#14
J0rrit zei:
@ Stonie: Nice post.
Klik om te vergroten...

Zeker een mooie post, maar ik betwijfel of AT ook maar iets met deze informatie zal doen.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je hebt gelijk andrew, we spreken elkaar elke dag, je weet precies wat voor gezichtsuitdrukkingen ik heb aan de hand van een paar slechte webcamfoto's :hearteyes:.

Wanneer komt er nou eens een keer meer liefde in de wereld?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
hij laadt nu zijn kanon, ik trek me bulletproof firewall jack aan ....

remember AT, i know how u look ... u do not know how i look.

solstice ??
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andrew zei:
Angramar Temenos zei:
Ziet er ook echt totaal niet representatief uit haha. Vind het maar een beetje sneu om kutfoto's van toen ik zwaar depressief te gaan posten, maar het zegt meer iets over jou dan over mij :wave:
Klik om te vergroten...
Alsof je er nu niet zo uitziet? :\\ ik zie echt geen verschil tussen toen en nu hoor.
Klik om te vergroten...

Bril kopen :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb toch na wat twijfelen even de foto's weggehaald, het is totaal niet relevant in het topic en eigenlijk direct geflame, en dat is toch gewoon niet echt de bedoeling, vandaar dat het weggehaald is.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#19
Angramar Temenos zei:
Andrew zei:
Angramar Temenos zei:
Ziet er ook echt totaal niet representatief uit haha. Vind het maar een beetje sneu om kutfoto's van toen ik zwaar depressief te gaan posten, maar het zegt meer iets over jou dan over mij :wave:
Klik om te vergroten...
Alsof je er nu niet zo uitziet? :\\ ik zie echt geen verschil tussen toen en nu hoor.
Klik om te vergroten...

Bril kopen :grin:
Klik om te vergroten...
Je hebt nog steeds dezelfde dode blik in je ogen en de zelfde gezichtsuitdrukkingen.. dus..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Lief doen godverdomme!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."