Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoud!

Koud!

35 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jij bent hier vaste klant, hè?
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het ging toch wel over snachts he ? :)
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm , wat ik dan doe is naar een kraakpandje gaan van mijn maat , daar is het altijd lekker warm.
Of gewoon naar het huis van een vriendin van mij , haar moeder heeft er geen problemen mee dat we af en toe eens trippen.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Graag gedaan :)
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hallo iedereen.

Het is misschien echt een domme vraag aangezien jullie dit waarschijnlijk niet voor mij kunnen opknappen maar wie weet:
Ik heb eindelijk LSD zegels weten te bemachtigen (5 van 100 ug) en ik wil binnenkort 1 zegel proberen. Nou heb ik zelf de kut-eigenschap dat ik het HEEL snel koud heb en me niet lekker voel buiten bijvoorbeeld. En in mijn ogen is het nu dus ook alweer flink koud aan het worden. Nou wil ik mijn LSD trip dus wel buiten doen maar wel met de mogelijkheid om naar binnen te kunnen gaan. Maar ik weet niet waar. Dus weten jullie hier een oplossing voor?

Bedankt
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
In de tuin?

Sowieso wordt het volgende week erg lekker weer. Sowieso geen neerslag en ik dacht iets van 20 graden. Zelfs jij zal het dan niet zo snel koud krijgen.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ehm.. dit is gewoon een wilde gok hoor, dus pin me er niet op vast. Meer kleren aantrekken?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#8
sjondebeuker zei:
Marcell` zei:
Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must! :)
Klik om te vergroten...

serieus:|:|???
Ik dacht dat als het koud was je kleine bloedvaten in je handen nog dichter gingen zitten en dat er bijna geen bloed meer stroomde
Hoe kan dan meer als 50% via daar weggaan?
Het is maar een heel klein oppervlakte van je lichaam?
Klik om te vergroten...

Het feit dat je over de rest van je lichaam kleren draagt zal ook wel een rol spelen :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#9
gNuxx zei:
en je hoofd dan :) daar gaat het meeste weg hoor :wink:
Klik om te vergroten...
Dit inderdaad.
B
BerbatovLid
01-01-2024, 00:00
#10
Grote kans dat dit mis gaat. Wacht gewoon tot je een huis hebt waar je op terug kan vallen. Er zal vast wel een dag komen dat je ouders weg zijn.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
dunno, maar die voeten dat is toch al lang bekend, mijn oma zei altijd al dat je moet zorgen dat je voeten warm zijn, en ze had volkomen gelijk :)
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Exceptional Insight zei:
Ehm.. dit is gewoon een wilde gok hoor, dus pin me er niet op vast. Meer kleren aantrekken?
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Jaja, klopt wel maar met een ijzer sterke noordenwind die langs mijn neusje blaast krijg ik het nog steeds koud. En om nou met een bivak muts en 7 truien aan naar buiten te gaan terwijl het eigenlijk nog zomer is maar ik het gewoon koud is zie ik ook niet zo zitten.
Maar ik denk dat ik het volgend weekeind ga proberen dan.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beetje de weersvoorspelling in de gaten houden, zorgen dat je ook ergens in een huis kan trippen waar je gewoon op elk punt in de trip heen kan gaan voor als het echt te koud is?
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je geen mogelijkheid hebt tot een huis in de buurt, misschien is een kampvuur een optie (dat moet dan ook echt mogelijk zijn!!)
Of misschien heb je een tent, die je op kan zetten, wat knusse dekentjes erin? Dan heb je niet zo'n last van de wind. Je hebt ook van die tentjes voor op het strand, tegen de wind, waar je tegenaan kan zitten.

Neem een hete kruik mee.

Ik zit barstensvol ideeën! ^^
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#15
slaapzak
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Oom Klaas zei:
slaapzak
Klik om te vergroten...

Zo'n verkeerd idee lijkt het me nog niet om met je acid hoofd in een slaapzak te gaan liggen midden in het bos. Moet je wel net de juiste doses voor uitkiezen, maar lijkt me alle sinds een interessante trip. :grin:

OT:
Ik heb afgelopen Januari in het bos getript en dat was wel net iets te koud. Onze oplossing was rennen door het bos. Helaas was mijn dosering iets te hoog voor een lichamelijk actieve trip. Maar veel dikke warme kleren aantrekken moet helpen, en blijven lopen. Al denk ik dat je met een trui en een dun jasje meer dan zat aan hebt voor de temperaturen die er nu zijn. Kom je oorspronkelijk uit de tropen ofzo? :P
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Toen ik in de winter op shrooms tripte (vind dit redelijk met lsd te vergelijken) Had ik 2vesten aan en trainingsbroek +normalebroek. 2paar sokken en muts mee. Verder had ik niet echt een besef van de temperatuur om me heen. Soms wel een rilling of iets maar vond de temperatuur niet iets om me druk over te maken. Ik zou gewoon genoeg warme kleren meenemn dat je het in iedergeval niet koud krijgt.
Een vuurtje maken kan ook heel relax zijn :hearteyes:

p.s. Voor een vuur moet je wel een uber locatie hebben want om tijdens een trip boswachters of justitie tegen te komen is het minste waar je zin in hebt. Ook de stress dat ze kunnen komen is iritant dus probeer dan wel een top locatie te scoren.

:wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
En dan? Dan is het koud. Big fucking deal. Ben jij er ook zo eentje die denkt dat je smelt van regen?
p
paddobenneLid
01-01-2024, 00:00
#19
regenjas/regenbroek?

thermisch ondergoed?

waar je bij een bank binnenkan om geld uit een geldautomaat te halen is het meestal ook warm(heb daar ook eens opgewarmd toen het sneeuwde en ik echt in de sneeuw wou trippen, ik zat juist gelijk in een warm terrarium:)

warme wijn in een thermoskan? of chocomel(nog lekkerder met lsd op)

groetjes
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
alcohol?
irish coffee ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."