#1
Jij bent hier vaste klant, hè?
sjondebeuker zei:Marcell` zei:Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must!![]()
serieus:|:|???
Ik dacht dat als het koud was je kleine bloedvaten in je handen nog dichter gingen zitten en dat er bijna geen bloed meer stroomde
Hoe kan dan meer als 50% via daar weggaan?
Het is maar een heel klein oppervlakte van je lichaam?

Dit inderdaad.gNuxx zei:en je hoofd dandaar gaat het meeste weg hoor
![]()
Exceptional Insight zei:Ehm.. dit is gewoon een wilde gok hoor, dus pin me er niet op vast. Meer kleren aantrekken?
Oom Klaas zei:slaapzak

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."