Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKoud!

Koud!

35 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ow, ow ow, wat is het toch koud buiten ..
Kom op man het is warm genoeg om in je zwembroek buiten te lopen.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#2
:( Stelt me toch wel teleur dat mensen (op een drugsforum wel te verstaan waar het eigenlijk een MUST is om elkaar te accepteren zoals ze zijn) nog steeds niet kunnen accepteren dat sommige mensen anders zijn. En dat ik het dus gewoon een stuk sneller koud heb en dat een trip aardig kan verpesten. Loop dan ook niet zo te janken dat ik het koud heb in september en accepteer dat. :openmouth:

Mensen die wel normaal reageerde, bedankt.
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Vaste klant zei:
:( Stelt me toch wel teleur dat mensen (op een drugsforum wel te verstaan waar het eigenlijk een MUST is om elkaar te accepteren zoals ze zijn) nog steeds niet kunnen accepteren dat sommige mensen anders zijn. En dat ik het dus gewoon een stuk sneller koud heb en dat een trip aardig kan verpesten. Loop dan ook niet zo te janken dat ik het koud heb in september en accepteer dat. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Hele vreemde reactie.
Makes no sence at all!

Het is buiten 30 graden?!
WTF heb jij dan voor ziekte als dat te koud voor je is? :confused:

En en en het is maar tekst, als je je persoonlijk aangevallen voelt door een tekst wat in mijn ogen toch wel redelijk door de beugel kan moet je misschien maar eens naar de tandarts

Mensen die wel normaal reageerde, bedankt.
Klik om te vergroten...

Geen dank.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou dan is het vandaag 30 graden. Maar ik had het over dagen dat het minder lekker weer was, tuurlijk heb ik het niet koud vandaag. Maar wel als er weer een harde wind komt het misschien weer gaat regenen en ik had het niet over snachts perse maar mocht ik het savonds gaan doen dan ook over de nacht.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#5
Huh?
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#6
Vaste klant zei:
Nou dan is het vandaag 30 graden. Maar ik had het over dagen dat het minder lekker weer was, tuurlijk heb ik het niet koud vandaag. Maar wel als er weer een harde wind komt het misschien weer gaat regenen en ik had het niet over snachts perse maar mocht ik het savonds gaan doen dan ook over de nacht.
Klik om te vergroten...

Als er een harde wind staat met regen, dan zou ik het sowieso niet buiten doen. De sfeer van je trip wordt (bij mij in ieder geval) best wel beïnvloed door het weer. Als het kutweer is, zou ik lekker binnen gaan zitten. Je kan dan altijd nog even naar buiten gaan als je dat wilt.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
geloof mij, als jij 100ug LSD neemt weet je niet eens meer hoe je koud schrijft, laat staan hoe het voelt.

have fun! :wave:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#8
ImmortalTech zei:
Vaste klant zei:
Nou dan is het vandaag 30 graden. Maar ik had het over dagen dat het minder lekker weer was, tuurlijk heb ik het niet koud vandaag. Maar wel als er weer een harde wind komt het misschien weer gaat regenen en ik had het niet over snachts perse maar mocht ik het savonds gaan doen dan ook over de nacht.
Klik om te vergroten...

Als er een harde wind staat met regen, dan zou ik het sowieso niet buiten doen. De sfeer van je trip wordt (bij mij in ieder geval) best wel beïnvloed door het weer. Als het kutweer is, zou ik lekker binnen gaan zitten. Je kan dan altijd nog even naar buiten gaan als je dat wilt.
Klik om te vergroten...

Dat is dus wat ik zeg, ik heb geen huis beschikbaar maar hebben jullie misschien ideen waar ik het mogelijk ook kan doen?
en gNuxx ik bedoelde eigenlijk ook meer in de comedown wanneer ik duidelijk te trippy en om al naar huis te gaan maar wel al redelijk nuchter genoeg om te bevatten dat ik het koud heb.
t
tripkopLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik heb trippend nu al de drang om al mijn kleren uit te trekken omdat het altijd voelt alsof ze me als een soort harnas hinderen, dus meer kleren zou ik waarschijnlijk niet aanvaarden. :grin:

Wel erg voor de vrienden die op me in moeten praten dat het geen goed idee is om in enkel boxershort naar buiten te lopen. :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Vaste klant zei:
Dat is dus wat ik zeg, ik heb geen huis beschikbaar maar hebben jullie misschien ideen waar ik het mogelijk ook kan doen.
Klik om te vergroten...

In het vliegtuig.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vaste klant zei:
ImmortalTech zei:
Vaste klant zei:
Nou dan is het vandaag 30 graden. Maar ik had het over dagen dat het minder lekker weer was, tuurlijk heb ik het niet koud vandaag. Maar wel als er weer een harde wind komt het misschien weer gaat regenen en ik had het niet over snachts perse maar mocht ik het savonds gaan doen dan ook over de nacht.
Klik om te vergroten...

Als er een harde wind staat met regen, dan zou ik het sowieso niet buiten doen. De sfeer van je trip wordt (bij mij in ieder geval) best wel beïnvloed door het weer. Als het kutweer is, zou ik lekker binnen gaan zitten. Je kan dan altijd nog even naar buiten gaan als je dat wilt.
Klik om te vergroten...

Dat is dus wat ik zeg, ik heb geen huis beschikbaar maar hebben jullie misschien ideen waar ik het mogelijk ook kan doen?
en gNuxx ik bedoelde eigenlijk ook meer in de comedown wanneer ik duidelijk te trippy en om al naar huis te gaan maar wel al redelijk nuchter genoeg om te bevatten dat ik het koud heb.
Klik om te vergroten...

Ik zie nergens staan dat je geen huis tot je beschikking hebt.. Aangezien het je eerste trip is, zou ik er wel wat bijzonders van maken. Boek met de mensen waarmee je gaat trippen een lastminute voor een weekend naar een huisje van Roompot. Het kost niks, je hebt een huis tot je beschikking en je kan een park uitzoeken dat aan een natuurgebied ligt zodat je ook lekker buiten kan trippen.

Zo heb ik mn eerste trips gedaan en het waren mijn beste trips. :grin:
M
Marcell`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must! :)
s
sjondebeukerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Marcell` zei:
Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must! :)
Klik om te vergroten...

serieus:|:|???
Ik dacht dat als het koud was je kleine bloedvaten in je handen nog dichter gingen zitten en dat er bijna geen bloed meer stroomde
Hoe kan dan meer als 50% via daar weggaan?
Het is maar een heel klein oppervlakte van je lichaam?
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Marcell` zei:
Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must! :)
Klik om te vergroten...

en je hoofd dan :) daar gaat het meeste weg hoor :wink:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#15
sjondebeuker zei:
Marcell` zei:
Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must! :)
Klik om te vergroten...

serieus:|:|???
Ik dacht dat als het koud was je kleine bloedvaten in je handen nog dichter gingen zitten en dat er bijna geen bloed meer stroomde
Hoe kan dan meer als 50% via daar weggaan?
Het is maar een heel klein oppervlakte van je lichaam?
Klik om te vergroten...

Het feit dat je over de rest van je lichaam kleren draagt zal ook wel een rol spelen :wave:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
gNuxx zei:
en je hoofd dan :) daar gaat het meeste weg hoor :wink:
Klik om te vergroten...
Dit inderdaad.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."