#1
Ow, ow ow, wat is het toch koud buiten ..
Kom op man het is warm genoeg om in je zwembroek buiten te lopen.
Kom op man het is warm genoeg om in je zwembroek buiten te lopen.
Vaste klant zei:Stelt me toch wel teleur dat mensen (op een drugsforum wel te verstaan waar het eigenlijk een MUST is om elkaar te accepteren zoals ze zijn) nog steeds niet kunnen accepteren dat sommige mensen anders zijn. En dat ik het dus gewoon een stuk sneller koud heb en dat een trip aardig kan verpesten. Loop dan ook niet zo te janken dat ik het koud heb in september en accepteer dat.
![]()
Mensen die wel normaal reageerde, bedankt.
Vaste klant zei:Nou dan is het vandaag 30 graden. Maar ik had het over dagen dat het minder lekker weer was, tuurlijk heb ik het niet koud vandaag. Maar wel als er weer een harde wind komt het misschien weer gaat regenen en ik had het niet over snachts perse maar mocht ik het savonds gaan doen dan ook over de nacht.

ImmortalTech zei:Vaste klant zei:Nou dan is het vandaag 30 graden. Maar ik had het over dagen dat het minder lekker weer was, tuurlijk heb ik het niet koud vandaag. Maar wel als er weer een harde wind komt het misschien weer gaat regenen en ik had het niet over snachts perse maar mocht ik het savonds gaan doen dan ook over de nacht.
Als er een harde wind staat met regen, dan zou ik het sowieso niet buiten doen. De sfeer van je trip wordt (bij mij in ieder geval) best wel beïnvloed door het weer. Als het kutweer is, zou ik lekker binnen gaan zitten. Je kan dan altijd nog even naar buiten gaan als je dat wilt.
Vaste klant zei:Dat is dus wat ik zeg, ik heb geen huis beschikbaar maar hebben jullie misschien ideen waar ik het mogelijk ook kan doen.
Vaste klant zei:ImmortalTech zei:Vaste klant zei:Nou dan is het vandaag 30 graden. Maar ik had het over dagen dat het minder lekker weer was, tuurlijk heb ik het niet koud vandaag. Maar wel als er weer een harde wind komt het misschien weer gaat regenen en ik had het niet over snachts perse maar mocht ik het savonds gaan doen dan ook over de nacht.
Als er een harde wind staat met regen, dan zou ik het sowieso niet buiten doen. De sfeer van je trip wordt (bij mij in ieder geval) best wel beïnvloed door het weer. Als het kutweer is, zou ik lekker binnen gaan zitten. Je kan dan altijd nog even naar buiten gaan als je dat wilt.
Dat is dus wat ik zeg, ik heb geen huis beschikbaar maar hebben jullie misschien ideen waar ik het mogelijk ook kan doen?
en gNuxx ik bedoelde eigenlijk ook meer in de comedown wanneer ik duidelijk te trippy en om al naar huis te gaan maar wel al redelijk nuchter genoeg om te bevatten dat ik het koud heb.
Marcell` zei:Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must!![]()
Marcell` zei:Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must!![]()
sjondebeuker zei:Marcell` zei:Meer dan 50% van je lichaamswarmte verliest je via je handen en voeten. Dus handschoenen en een paar dikke sokken zijn een must!![]()
serieus:|:|???
Ik dacht dat als het koud was je kleine bloedvaten in je handen nog dichter gingen zitten en dat er bijna geen bloed meer stroomde
Hoe kan dan meer als 50% via daar weggaan?
Het is maar een heel klein oppervlakte van je lichaam?

Dit inderdaad.gNuxx zei:en je hoofd dandaar gaat het meeste weg hoor
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."