#1
azgaza zei:Persoonlijk heb ik een 'LSD doe ik één keer per maand' regel, waar ik echt alleen bij een goede uitzondering vanaf wijk, ik denk dat het toch het beste is om er een paar weken tussen te hebben steeds, al is het maar voor de tolerantie. Natuurlijk is het best mogelijk als je een keer een veelzijdige zomer met veel grote feesten hebt om er af en toe eens wat minder tijd tussen te laten maar ik zou aanraden dat niet het hele jaar te doen, één maand is wat bij mij goed werkt maar dat is toch voor iedereen anders.
ok dan denk ik toch dat ik niet overdrijf want ik heb bij mij ook de regel van het juist in de grote vakantie ( julie - augustus in belgie)te doen 3 - 4 x en dan nog 2 x tijdens het schooljaar dus 5-6 hoffmannetjes valt nog mee denk ik.en ik neem meestal tog maar 1/2 a 3/4 van een trip heb 1 x volledige genomen deze vakantie en denk dat ik dit iets TE vond maar het was wel zalig ^^
. Ik heb wel niet alleen lsd gebruikt, ik denk ook dat je minder last gaat krijgen als je iedere keer wat anders gebruikt en dus niet steeds hetzelfde.