Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsomgeving voor LSD

omgeving voor LSD

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

kan iemand me beschrijven wat de beste omgeving zou zijn voor LSD te nemen ?
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#2
burnevil92 zei:
Hallo,

kan iemand me beschrijven wat de beste omgeving zou zijn voor LSD te nemen ?
Klik om te vergroten...
Een plaats waar je je goed voelt, waar je je thuisvoelt. Een plaats waar je jezelf kunt zijn en waar je niet gestoord zal worden.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ilyas zei:
burnevil92 zei:
Hallo,

kan iemand me beschrijven wat de beste omgeving zou zijn voor LSD te nemen ?
Klik om te vergroten...
Een plaats waar je je goed voelt, waar je je thuisvoelt. Een plaats waar je jezelf kunt zijn en waar je niet gestoord zal worden.
Klik om te vergroten...

ok in het donker is het minder goed als in het licht he neen ?
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat ilyas zei.

Voor de eerste keer zou ik thuis aanraden, alleen dan moet je zeker zijn dat je ouders er niet zijn. Ik zou er ook een vriend bij houden die nuchter blijft zodat hij julie kan helpen wil er iets gebeuren. Overdag is wel het lekkerste, van LSD blijf je ook wakker dus als je het s'avonds zou doen kan wat uitputtend zijn. de visuals vind ik overdag ook mooier.

Ergens afgelegen in een bus is ook erg leuk. Dan kan je mooi van de natuur genieten.
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Petrovic zei:
Wat ilyas zei.

Voor de eerste keer zou ik thuis aanraden, alleen dan moet je zeker zijn dat je ouders er niet zijn. Ik zou er ook een vriend bij houden die nuchter blijft zodat hij julie kan helpen wil er iets gebeuren. Overdag is wel het lekkerste, van LSD blijf je ook wakker dus als je het s'avonds zou doen kan wat uitputtend zijn. de visuals vind ik overdag ook mooier.

Ergens afgelegen in een bus is ook erg leuk. Dan kan je mooi van de natuur genieten.
Klik om te vergroten...

ik heb het gistren genomen met het vriend en we vonden het donker niet zo leuk eigenlijk...en toen we thuis waren luisterde we naar de radio en ineens was het het nieuws en daar voelde we ons niet zo goed bij het was te ingewikkeld en verwarrend en het was moeilijk om daarna weer zoveel fun te maken als ervoor
i
ilyasLid
01-01-2024, 00:00
#6
burnevil92 zei:
ik heb het gistren genomen met het vriend en we vonden het donker niet zo leuk eigenlijk...en toen we thuis waren luisterde we naar de radio en ineens was het het nieuws en daar voelde we ons niet zo goed bij het was te ingewikkeld en verwarrend en het was moeilijk om daarna weer zoveel fun te maken als ervoor
Klik om te vergroten...
Mijn eerste keer snapte ik op een bepaald moment het ook even niet meer, ik ben dan maar doelloos gaan rondvliegen in een helicopter op GTA. Maar ik vond het fantastisch hoe het kon zijn als je niets meer snapt.

en qua sfeer vind ik het 's avonds/'s nachts het leukst, vooral omdat er dan zeer weinig volk buiten te zien is.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#7
We hebben een subforum voor lsd vragen... Ik zal hem even daar naar toe verhuizen.
D
DjoLid
01-01-2024, 00:00
#8
ilyas zei:
burnevil92 zei:
ik heb het gistren genomen met het vriend en we vonden het donker niet zo leuk eigenlijk...en toen we thuis waren luisterde we naar de radio en ineens was het het nieuws en daar voelde we ons niet zo goed bij het was te ingewikkeld en verwarrend en het was moeilijk om daarna weer zoveel fun te maken als ervoor
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
Mijn eerste keer snapte ik op een bepaald moment het ook even niet meer, ik ben dan maar doelloos gaan rondvliegen in een helicopter op GTA. Maar ik vond het fantastisch hoe het kon zijn als je niets meer snapt.



Lsd kan heel makkelijk stuurbaar zijn. Lekker in je eigen omgeving. Was het jullie eerste keer? Het is gewoon het fijnste het binnen in te nemen, rustig tot je te laten komen, dat je weet hoe het valt. Muziek die je fijn vind om te luisteren alvast standby. Zeker in het begin is het sturen nog een hele klus en als je dan al in een niet prettige sfeer bent geweest (voor jullie buiten in het donker), kan dat een aanslag op de rest van de trip zijn.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#9
ik vind in het donker juist toffer
L
LaZeRLid
01-01-2024, 00:00
#10
Donker maakte me bang met LSD, alsof je gewoon nachtmerries krijgt.
Licht vond ik veel leuker.
Vooral zonsondergang is een ervaring met LSD daar voel je je goed bij, je ziet alle kleuren van de regenboog :grin:.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#11
de plaats waar je het neemt hangt af van je ervaringen met LSD.
als je het nog nooit hebt gedaan dan is thuis, in je vertrouwde omgeving het beste.
ben je wat meer ervaren dan is het bos,... en leuke plaats

overdag of 's nachts?

overdag zie je meer details, omdat alles of bijna alles verlicht is.
dit is natuurlijk vet maar 's nachts kan je in bepaalde dingen iets helemaal iets anders zien.
omdat je het niet echt duidelijk en gedetailleerd kunt zien.
of
neem de LSD ergens in de namiddag en zie de overschakeling van overdag naar 's nachts.
S
SpiraalLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voor iedereen is het denk ik heel anders.
Ik vind het namelijk wel fijn in het donker, met wat sfeerlichtjes aan en muziek aan, op bed en in m'n vriend zijn huis.. waar je niet gestoord kan worden.

Oh ja, en mobiel uit!! :tearsofjoy:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spiraal zei:
Voor iedereen is het denk ik heel anders.
Ik vind het namelijk wel fijn in het donker, met wat sfeerlichtjes aan en muziek aan, op bed en in m'n vriend zijn huis.. waar je niet gestoord kan worden.

Oh ja, en mobiel uit!! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Gouden regel!
Als iemand mee gaat/wil trippen moet iedereen mobiel gewoon uit, is mijn tripregel :smoke:

Mobiel aanblijven = nuchter blijven.
F
FoxdemonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Raar dat iedereen dit vindt..?! Ik vond het alleen nodig toen ik een jaar of 2 geleden voor het eerst een paddo trip had ondervonden (achteraf gezien was het nergens voor nodig..zelfs het besturen van de windows media player was te moeilijk..laat staan bellen :tearsofjoy: )! Als ik goed trip op lsd is het kijken naar mn mobiel sowieso moeilijk
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Foxdemon zei:
Raar dat iedereen dit vindt..?! Ik vond het alleen nodig toen ik een jaar of 2 geleden voor het eerst een paddo trip had ondervonden (achteraf gezien was het nergens voor nodig..zelfs het besturen van de windows media player was te moeilijk..laat staan bellen :tearsofjoy: )! Als ik goed trip op lsd is het kijken naar mn mobiel sowieso moeilijk
Klik om te vergroten...

Niet dat het onmogelijk is om te bellen, doe zelfs regelmatig aan ( om te checken hoe laat het is, kan nogal in de war halen hoe lang ik al bezig ben) maar het contact met de buitenwereld vind ik nooit fijn. En als er iemand belt, denk je van te voren, gewoon laten gaan. Maar in je hoofd ga je d'r toch mee bezig. Telefoneren lukt vaak nog wel, maar soms kun je wat rare dingen zeggen terwijl de andere aan de lijn niet altijd hoeft te weten in welke staat je verkeerd.
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Persoonlijk vind ik het veel fijner op in het donker te trippen i.p.v. wanneer het licht is. Dat komt omdat ik me prettiger en veiliger voel wanneer het donker is. Buiten trippen is vaak een stuk avontuurlijker dan binnen. Binnen trippen is vaak wat rustiger en minder intens, voor de eerste keer trippen zou ik binnen aanraden, ook al haal je dan niet maximale uit je trip.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik vind dat je binnen juist wel rendement haalt uit je drugs, omdat je de hele tijd in dezelfde ruimte zit, zie je echt wat de drugs allemaal aan het doen is. Als je buiten bijvoorbeeld een wandeling maakt veranderd je omgeving ook de hele tijd tijdens het lopen, en zul je denk ik ook minder op de drugs zelf trippen, maar meer op het hele gebeuren van wandelen, onbekende dingen zien, niet weten wat schuilt in het donker, enzovoorts. Ook heel vet, en misschien wel meer verwarrend en trippend. Maar echt de drugs zelf merk je het best binnen, jij en de drugs. (my honest opinion)

Verder vind ik het fijn om ergens binnen te huisvesten, en vanuit daar gewoon af en toe buiten rond te wandelen. Al moet ik zeggen dat ik ook wel mazzel heb hier midden in het veld, ik kan de deur uit de natuur in. Voor sommigen ligt dit natuurlijk wat moeilijker. Heel vet is een trekkershut huren voor een nacht, kun je gewoon wandelen in een natuurgebied, lekker trippen en daarna lekker in je bed kruipen!

GLHF - GoodLuck&HaveFun

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."