Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat doen onder lsd ?

wat doen onder lsd ?

43 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Intoxication zei:
tripstick spelen :grin: :grin: :grin: :grin:
je neemt een stok je verft 1 kant rood en je gooit m erges in de mooie natuur voor je uit en de kant waar de rode punt naartoe wijs daar moet je heen kijken en elke keer gaje zeggen dat het iets mega vet is waar die rooje kant naartoe wijst bvb een mega vette boom etc.. dat kun je blijve spele alsof je stok weet dat hij naar de mooie dingen wijst :hearteyes:
Klik om te vergroten...

"Wij zijn dagtrippers van het eerste uur, en we houden ons eraan onze trip zo spannend en avontuurlijk mogelijk te maken"

In de gloria ftw :grin:
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#2
LaZeR zei:
xD Logisch da gy u verveelde XD gy hebt 3 uur in ne zware trip gezete hahahah :grin:
Klik om te vergroten...

ja kdenk nu ook da et door da is :tongueout: want kheb mij uit mijn "bad" trip moeten verwerken en ik werd super vergeetachtig , te vergeetachtig om te genieten van wat ik zag denk ik :tongueout: het was ook mijn eerste x dat ik me verveelde tijdens een trip :tongueout:
b
burnevil92Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxication zei:
tripstick spelen :grin: :grin: :grin: :grin:
je neemt een stok je verft 1 kant rood en je gooit m erges in de mooie natuur voor je uit en de kant waar de rode punt naartoe wijs daar moet je heen kijken en elke keer gaje zeggen dat het iets mega vet is waar die rooje kant naartoe wijst bvb een mega vette boom etc.. dat kun je blijve spele alsof je stok weet dat hij naar de mooie dingen wijst :hearteyes:
Klik om te vergroten...

dat ga ik is doen :grin:
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#4
burnevil92 zei:
Intoxication zei:
[...]
Klik om te vergroten...

dat ga ik is doen :grin:
Klik om te vergroten...

Inderdaad! Grappig :grin:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oom Klaas zei:
Ik vraag me werkelijk af hoe je je kan vervelen tijdens een LSD trip
Klik om te vergroten...
als je gewoon thuis tript kan het wel eens saai worden imo, zeker als de piek mindert

op een feestje geen last van
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
burnevil92 zei:
Intoxication zei:
...quote]

dat ga ik is doen :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
het is vetter als je zo van die fluostickjes hebt die in het donker lichtgeven, die ze soms bij cocktails geven en die je rond je arm kan doen, die kleuren maken het allemaal nog vetter :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Intoxication zei:
burnevil92 zei:
Intoxication zei:
...quote]

dat ga ik is doen :grin:
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...
het is vetter als je zo van die fluostickjes hebt die in het donker lichtgeven, die ze soms bij cocktails geven en die je rond je arm kan doen, die kleuren maken het allemaal nog vetter :grin:
Klik om te vergroten...

Je kunt bij bijv. viswinkels ook breekstaafjes (zelfde als fluorstick)halen, alleen dan in veel verschillende maten en dus ook grotere, waar je echt bij kunt lezen. Deze geven in het donker nog meer moois denk ik :hearteyes:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#8
[quote="PepTalk"
Je kunt bij bijv. viswinkels ook breekstaafjes (zelfde als fluorstick)halen, alleen dan in veel verschillende maten en dus ook grotere, waar je echt bij kunt lezen. Deze geven in het donker nog meer moois denk ik :hearteyes:[/quote]

voila blijkbaar kun je dit ook al in de winkels kopen :grin: :grin: vet vet ga ik ook eens bekijken
A
AntowLid
01-01-2024, 00:00
#9
een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
vooral bij hoffmans,, daar heb je tamelijk veel visuals van

werkte voor mij ook ! :)
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#10
Antow zei:
een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
vooral bij hoffmans,, daar heb je tamelijk veel visuals van

werkte voor mij ook ! :)
Klik om te vergroten...

Leuk dat je ook bijdraagt aan dit topic, het is alleen wat minder dat je ook onzin verkoopt....
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
leppeh zei:
Antow zei:
een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
vooral bij hoffmans,, daar heb je tamelijk veel visuals van

werkte voor mij ook ! :)
Klik om te vergroten...

Leuk dat je ook bijdraagt aan dit topic, het is alleen wat minder dat je ook onzin verkoopt....
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Wat een gast.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Drientje zei:
leppeh zei:
Antow zei:
een wandeling in de natuur is altijd leuk om te doen
vooral bij hoffmans,, daar heb je tamelijk veel visuals van

werkte voor mij ook ! :)
Klik om te vergroten...

Leuk dat je ook bijdraagt aan dit topic, het is alleen wat minder dat je ook onzin verkoopt....
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy: Wat een gast.
Klik om te vergroten...
Nou, niet lachen. Ik vind het schattig. Zeg eens, Antow, wat voor LSD zit er op die Hoffmans?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gamen op lsd. :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Is hetzelfde verschil dan met paddo's en truffels. Paddo's zijn wat visueler dan truffels.

Hoffman's zijn dit dus ook ten opzichte van andere zegels, zeker dan maya's wat is dat een slechte lsd zeg :smilingimp:

Duuhhh
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
PepTalk zei:
Is hetzelfde verschil dan met paddo's en truffels. Paddo's zijn wat visueler dan truffels.

Hoffman's zijn dit dus ook ten opzichte van andere zegels, zeker dan maya's wat is dat een slechte lsd zeg :smilingimp:

Duuhhh
Klik om te vergroten...
Gast, dit meen je serieus?

Paddo's en truffels zijn hetzelfde, beide hebben dezelfde werkzame stof, psilocybine of psilocine, wat niet uit maakt omdat psilocybine in je hersenen omgezet wordt in psilocine en je dus feitelijk altijd dezelfde stof in je lijf krijgt.
Wat je zegt is nonsens. Hetzelfde laken en pak over LSD. Er bestaat geen slechte LSD, de molecuul is chemisch geproduceerd en dus altijd hetzelfde van karakter. Dat jij slechte zegels had wil dus niet zeggen dat je LSD troep was want dat bestaat niet. LSD=LSD, alleen de hoeveelheid die op de zegels zit maakt uit.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoewel de meningen hierover verdeeld zijn lijkt er wel degelijk 'slechte' LSD te bestaan. Het zou dan gaan om slecht geproduceerde of bewaarde LSD, waardoor er nevenproducten van de reactie, die mogelijk ook psychoactief zijn, op je zegels zitten. Dat je dit echter zou kunnen aflezen aan op wat voor zegel het zit, is nonsens. Het is natuurlijk hetzelfde verhaal als XTC-pillen: De opdruk zegt niets over de inhoud.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Oom Klaas zei:
Ik vraag me werkelijk af hoe je je kan vervelen tijdens een LSD trip
Klik om te vergroten...
Dat was ook 't eerste wat bij mij op kwam.
Hoe kun je je in godsnaam vervelen onder lsd? De grootste reden dat ik lsd zo leuk vind is omdat alles leuk is, ook die lege muur voor je.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#18
Drientje zei:
PepTalk zei:
Is hetzelfde verschil dan met paddo's en truffels. Paddo's zijn wat visueler dan truffels.

Hoffman's zijn dit dus ook ten opzichte van andere zegels, zeker dan maya's wat is dat een slechte lsd zeg :smilingimp:

Duuhhh
Klik om te vergroten...
Gast, dit meen je serieus?

Paddo's en truffels zijn hetzelfde, beide hebben dezelfde werkzame stof, psilocybine of psilocine, wat niet uit maakt omdat psilocybine in je hersenen omgezet wordt in psilocine en je dus feitelijk altijd dezelfde stof in je lijf krijgt.
Wat je zegt is nonsens. Hetzelfde laken en pak over LSD. Er bestaat geen slechte LSD, de molecuul is chemisch geproduceerd en dus altijd hetzelfde van karakter. Dat jij slechte zegels had wil dus niet zeggen dat je LSD troep was want dat bestaat niet. LSD=LSD, alleen de hoeveelheid die op de zegels zit maakt uit.
Klik om te vergroten...

Nee dit meende ik niet :grin: Sorry dat ik het zo sirieus bracht, dacht dat jullie wel zouden snappen dat ik dit niet meende, hoewel ik toch niet dom overkom over het algemeen? Misschien nog wat meer posten op het forum :rolleyes:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Toch jammer dat er geen sarcasme knop op dit forum zit.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Toch jammer dat er geen sarcasme knop op dit forum zit.
Klik om te vergroten...
Haha dat was in dit geval echt niet nodig. En het zou ook geen sarcasme zijn als er niets aan de verbeelding wordt over gelaten. Net als smileys, die horen er ook niet in thuis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."