Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD muziek

LSD muziek

46 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
f
frezzleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het album waar ik helemaal op in ga tijdens de lsd is Pink Floyd - The darkside of the moon.

Onvergetelijk!!
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
royvdh65 zei:
Is Pearl Jam ook mooi tijdens een trip of zal dit iets te hard zijn?
Klik om te vergroten...

Veel te soft.

[youtube]ID-Cfqic5ws[/youtube]
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#3
Acid
Dubstep
Darkpsy
Minimal

:hearteyes:

mwa nee onder LSD vind ik alle muziek te gek :grin:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gek dat ik gewoon nog helemaal geen ambient langs heb zien komen in dit topic.
Dat is toch wel het beste vind ik. Zo merkte ik met muziek van Steve Roach dat ik echt elk geluidje op een heel andere manier ging ervaren met LSD, elk geluid had een textuur die ik op alle manieren kon ervaren en verkennen. Dat vond ik heel interessant.
Ik probeerde het ook met Stars of the Lid, want dat heeft ook van die enorm lange 'drones' en/of uitgesponnen langdurende geluiden, maar dat is toch te donker en daar werd ik onrustig van, dus niet echt geschikt voor LSD.

Steve Roach en dan zijn album 'Structures from Silence' is echt een topper voor LSD, vind ik dan.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#5
Owww opvallend ! Geen enkele van mijn namen staan hierbij. De namen die ik hieronder ga noemen vind ik als zeer ervaren tripper nou ECHTE lsd muziek. Hele vreemde, vage, niet kloppende, scheve muziek... of in een woord GENIAAL ! Ik zet van boven naar beneden de namen wat ik de beste lsd muziek vind. Mijn top 10:

Dimlite http://www.myspace.com/dimlite
Dorian Concept http://www.myspace.com/dorianconcept
Flying Lotus http://www.myspace.com/flyinglotus
Samiyam http://www.myspace.com/samiyambeats
Take http://www.myspace.com/sweatsonklank
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heralds of Change http://www.myspace.com/heraldsofchange
Hudson Mohawke http://www.myspace.com/hudmo
Nosaj Thing http://www.myspace.com/nosajthing
Telefon Tel Aviv http://www.myspace.com/telefontelaviv
The Flashbulb http://www.myspace.com/bennjordan

(post moest in 2 delen vanwege links)

Dimlite vrijdag live gezien, Dorian Concept komt zaterdag in Rotterdam, en op woensdag 3 maart is kickoff in amsterdam van 5-Days-Off en die begint met o.a. Flying Lotus, Nosaj Thing en heel veel andere vette scheve shit in de melkweg voor de geinteresseerde !
r
royvdh65Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb alvast ook nog wat ambient, techno en psytrance gedownload die zullen het wel goed doen, aangezien het nu al fijn klinkt nu ik stoned ben.
Is tijdens het trippen electronische muziek beter aan te horen dan bijvoorbeeld
psychedelische rock/rock? Dit zal natuurlijk ook persoonsgebonden zijn, maar is er misschien wel een bepaalde voorkeur bij de mensen die ervaring hebben?
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flying Lotus en Samiyam vind ik erg vet! Daar geniet ik altijd wel van. :)
Maar ik vind het meer stonermuziek dan LSD eigenlijk, alhoewel ik heb het nog nooit geluisterd tijdens het trippen. Misschien maar eens doen. Maar ik heb het idee dat het daar toch iets te donker voor is.
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alle geluiden worden voor mij heel "3D". Een beetje elektronische muziek met flink wat verschillende geluiden en een monotone bas vind ik net zo relaxt als een mooie partij gitaarwerk :grin:
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
frezzle zei:
Het album waar ik helemaal op in ga tijdens de lsd is Pink Floyd - The darkside of the moon.

Onvergetelijk!!
Klik om te vergroten...

Deze sowieso inderdaad, meest gekke momenten meegemaakt met deze muziek :grin:

Zelf zet ik vaak een winamp radio'tje aan, goa of ambient ofzo. Dan hoef ik me daarna ook niet meer druk te maken over nieuwe muziek opzetten ofzo :P
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
Wat van de meest effectieve muziek op LSD vind ik toch wel dark psytrance. Voor wie dat eens wil proberen; hier wat namen die mij elke trip weer totaal vermaken:
Kindzadza, Osom, Psykovsky, Cosmo, Furious en Ocelot.
Klik om te vergroten...

Sowieso, maar niet op high dose, want dan kan je het niet in de hand houden :P

Dan maar Shpongle.... enneuh... Shpongle.
W
WithciZLid
01-01-2024, 00:00
#12
Erotic Lounge

[youtube]U8PgFhg2-tU[/youtube]

Die Chuck Love meuk is ook heerlijk om op weg te driften.

Wil je echt muziek "voelen", zou ik dubstep & D&B aanraden.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#13
Twilight zei:
Flying Lotus en Samiyam vind ik erg vet! Daar geniet ik altijd wel van. :)
Maar ik vind het meer stonermuziek dan LSD eigenlijk, alhoewel ik heb het nog nooit geluisterd tijdens het trippen. Misschien maar eens doen. Maar ik heb het idee dat het daar toch iets te donker voor is.
Klik om te vergroten...

Als je die 2 vet vind moet je echt es dimlite luisteren ! Dat vind ik persoonlijk nog veeeeeel vetter, maar valt wel een beetje in dezelfde categorie.

Te donker ? Dan luister je de verkeerde nummers :P bij mij roepen de dingen die ik luister van hun juist altijd een zomer/zonnig gevoel op, wat tja, alles behalve donker is. Het is idd ook wel stoner muziek... Als je het zo bekijkt vind je telefon tel aviv, of flashbulb mss wat meer geschikt voor lsd. Is weer heel wat anders, IDM met glitches en bliepjes. Net zo geniaal, maar op een andere manier :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lavalamp zei:
azgaza zei:
Wat van de meest effectieve muziek op LSD vind ik toch wel dark psytrance. Voor wie dat eens wil proberen; hier wat namen die mij elke trip weer totaal vermaken:
Kindzadza, Osom, Psykovsky, Cosmo, Furious en Ocelot.
Klik om te vergroten...

Sowieso, maar niet op high dose, want dan kan je het niet in de hand houden :P

Dan maar Shpongle.... enneuh... Shpongle.
Klik om te vergroten...

Haha juist wél op hoge dosissen, dan wordt het helemaal leuk. Shplongle vind ik te rustig, te veel geblieb, te ambient, te weinig beat.. maar het blijft natuurlijk allemaal een kwestie van smaak.
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat ook geweldige muziek is om trippend te luisteren, is Piotr Tomaszewski. Ik ben hem in Italië op straat eens tegengekomen en heb toen zijn cd gekocht. Hij speelt akoestische gitaar en het is puur instrumentaal. Nuchter misschien een beetje saai, maar trippend geweldig :grin:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gvf7d3Duic4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gvf7d3Duic4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#16
ImmortalTech zei:
Wat ook geweldige muziek is om trippend te luisteren, is Piotr Tomaszewski. Ik ben hem in Italië op straat eens tegengekomen en heb toen zijn cd gekocht. Hij speelt akoestische gitaar en het is puur instrumentaal. Nuchter misschien een beetje saai, maar trippend geweldig :grin:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gvf7d3Duic4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gvf7d3Duic4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...
SAAI?! Alles behalve! :openmouth:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#17
Andrew zei:
ImmortalTech zei:
Wat ook geweldige muziek is om trippend te luisteren, is Piotr Tomaszewski. Ik ben hem in Italië op straat eens tegengekomen en heb toen zijn cd gekocht. Hij speelt akoestische gitaar en het is puur instrumentaal. Nuchter misschien een beetje saai, maar trippend geweldig :grin:

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gvf7d3Duic4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gvf7d3Duic4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Klik om te vergroten...
SAAI?! Alles behalve! :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ik zei misschien :P En moet je dan nagaan hoe het trippend is. Ik heb zn hele cd trippend in de zon onder een boom in het bos geluisterd. Een van mn beste tripmomenten. Ik krijg gelijk weer zin :hearteyes:
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#18
http://www.youtube.com/watch?v=TtlTbJLKn7o

Heerlijk nummer voor tijdens een trip.
L
LavalampLid
01-01-2024, 00:00
#19
De_willy zei:
http://www.youtube.com/watch?v=TtlTbJLKn7o

Heerlijk nummer voor tijdens een trip.
Klik om te vergroten...

Holy shit... Dies hard :)
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#20
Global communication was zalig voor mij.

http://www.youtube.com/watch?v=HAMjHbcWAyM
Damn als ik het nuchter luister kom ik al helemaal trg in tripsfeer :hearteyes: :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."