#1
Het album waar ik helemaal op in ga tijdens de lsd is Pink Floyd - The darkside of the moon.
Onvergetelijk!!
Onvergetelijk!!
royvdh65 zei:Is Pearl Jam ook mooi tijdens een trip of zal dit iets te hard zijn?
frezzle zei:Het album waar ik helemaal op in ga tijdens de lsd is Pink Floyd - The darkside of the moon.
Onvergetelijk!!
azgaza zei:Wat van de meest effectieve muziek op LSD vind ik toch wel dark psytrance. Voor wie dat eens wil proberen; hier wat namen die mij elke trip weer totaal vermaken:
Kindzadza, Osom, Psykovsky, Cosmo, Furious en Ocelot.
Twilight zei:Flying Lotus en Samiyam vind ik erg vet! Daar geniet ik altijd wel van.
Maar ik vind het meer stonermuziek dan LSD eigenlijk, alhoewel ik heb het nog nooit geluisterd tijdens het trippen. Misschien maar eens doen. Maar ik heb het idee dat het daar toch iets te donker voor is.
Lavalamp zei:azgaza zei:Wat van de meest effectieve muziek op LSD vind ik toch wel dark psytrance. Voor wie dat eens wil proberen; hier wat namen die mij elke trip weer totaal vermaken:
Kindzadza, Osom, Psykovsky, Cosmo, Furious en Ocelot.
Sowieso, maar niet op high dose, want dan kan je het niet in de hand houden :P
Dan maar Shpongle.... enneuh... Shpongle.
SAAI?! Alles behalve!ImmortalTech zei:Wat ook geweldige muziek is om trippend te luisteren, is Piotr Tomaszewski. Ik ben hem in Italië op straat eens tegengekomen en heb toen zijn cd gekocht. Hij speelt akoestische gitaar en het is puur instrumentaal. Nuchter misschien een beetje saai, maar trippend geweldig![]()
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gvf7d3Duic4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gvf7d3Duic4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Andrew zei:SAAI?! Alles behalve!ImmortalTech zei:Wat ook geweldige muziek is om trippend te luisteren, is Piotr Tomaszewski. Ik ben hem in Italië op straat eens tegengekomen en heb toen zijn cd gekocht. Hij speelt akoestische gitaar en het is puur instrumentaal. Nuchter misschien een beetje saai, maar trippend geweldig![]()
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gvf7d3Duic4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gvf7d3Duic4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]![]()
De_willy zei:http://www.youtube.com/watch?v=TtlTbJLKn7o
Heerlijk nummer voor tijdens een trip.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."