Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlice in Wonderland 3D

Alice in Wonderland 3D

54 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Duh, imax is sowieso beter. Scherper beeld, groter beeld :grin:
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het gaat over op acid naar Alice kijken in de bios
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben al geweest!

En nee niet in Eindhoven, ga een beetje 2,5 uur reizen voor de bioscoop.
Ben trouwens wel pas bij de centerparks geweest in de buurt.

De kempervennen als je het wilt weten, :openmouth:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nou ik ben heel benieuwd of de acid de film 'leuker' maakt.
Al mensen die het gedaan hebben en hier hun bevinden kunnen vertellen?
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Arthur King zei:
Ik ben ws met z'n 6'en, en ik trek allstars aan.
In ieder geval ook veel plezier, en wie weet tot vanavond. :wink:
Klik om te vergroten...
Leuk geprobeerd, maar helaas :P :tearsofjoy:

Better luck next time :P
S
SacramentoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Komende zaterdag waarschijnlijk om 14:00 in Leeuwarden met DXM en alcohol (aan Alice kan ik toch niet komen :().
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gisteren geweest LSD en 2C-I combi
super ervaring voor wie er behoefte aan heeft heb Hier ik een report geplaatst
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#8
Delcasa88 zei:
Arthur King zei:
Ik ben ws met z'n 6'en, en ik trek allstars aan.
In ieder geval ook veel plezier, en wie weet tot vanavond. :wink:
Klik om te vergroten...
Leuk geprobeerd, maar helaas :P :tearsofjoy:

Better luck next time :P
Klik om te vergroten...
Idd, wie weet de 22e :wink:
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#9
InYourHead zei:
Ewa wie gaat er allemaal volgende week zondagmiddag naar de paté in eindhoven? :grin:
Moet je doen joh dan ga ik ook :grin: Om 2 uur denk ik... :grin:
Klik om te vergroten...

Echt niemand? :(
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kom op hey, wees realistisch. Je vraagt totaal onbekenden voor jou om samen acid te nemen en vervolgens ook nog is een rare omgeving in te gaan.
Je hebt neem ik aan toch wel genoeg ervaring om dat te begrijpen?
Ik zie het totaal niet zitten om trippend zo'n film te gaan zien, en ik ben nog steeds van mening dat het de ervaring van de film zien helemaal niet zo veel beter maakt.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Twilight zei:
Kom op hey, wees realistisch. Je vraagt totaal onbekenden voor jou om samen acid te nemen en vervolgens ook nog is een rare omgeving in te gaan.
Je hebt neem ik aan toch wel genoeg ervaring om dat te begrijpen?
Ik zie het totaal niet zitten om trippend zo'n film te gaan zien, en ik ben nog steeds van mening dat het de ervaring van de film zien helemaal niet zo veel beter maakt.
Klik om te vergroten...
Het is inmiddels mosterd na de maaltijd, maar toch. :P
Ik denk niet dat hij bedoelde om te gaan trippen, maar gewoon of iemand ook naar de film ging.
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#12
Haha zou kunnen. Maar ik ging er wel vanuit omdat het in dit subforum is gepost en het ook een beetje de aanleiding was van het topic. :)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Arthur King zei:
Delcasa88 zei:
Arthur King zei:
Ik ben ws met z'n 6'en, en ik trek allstars aan.
In ieder geval ook veel plezier, en wie weet tot vanavond. :wink:
Klik om te vergroten...
Leuk geprobeerd, maar helaas :P :tearsofjoy:

Better luck next time :P
Klik om te vergroten...
Idd, wie weet de 22e :wink:
Klik om te vergroten...
Mijn agenda staat geblockt.

So its up to you :tearsofjoy:
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Je bent niet verplicht om iets te gebruiken. :)
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#15
InYourHead zei:
Je bent niet verplicht om iets te gebruiken. :)
Klik om te vergroten...
shit :confused:
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#16
megatrippie zei:
InYourHead zei:
Je bent niet verplicht om iets te gebruiken. :)
Klik om te vergroten...
shit :confused:
Klik om te vergroten...

Het mag wel natuurlijk, maar het hoeft niet...
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb alice in wonderland vandaag gezien,zonder lsd weliswaar,maar wel flink stoned...
ik ben niet zo van de fantasie films maar ik vond het echt een kikke film(ik snap nu ook waar rabbithole z'n niknaam vandaan heeft :P ),en white rabbit van jefferson airplane....
er gaat een wereld voor me open...
ik heb net een beetje zitten googlen op lewis carroll(de schrijver) en of hij drugs gebruikte, maar lsd was toen nog niet eens uitgevonden en las wel dat hij wel eens opium rookte,maar niet tijdens het schrijven van Alice's Adventures in Wonderland...
ik zag zo veel bekende dingen van het trippen op drugs terug in die film,komt natuurlijk ook door de special effects maar ook door de verhaal lijn...

ik ga hem zeker nog een keer bekijken maar dat met paddo's ofzo..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dr Gonzo zei:
ik heb alice in wonderland vandaag gezien,zonder lsd weliswaar,maar wel flink stoned...
ik ben niet zo van de fantasie films maar ik vond het echt een kikke film(ik snap nu ook waar rabbithole z'n niknaam vandaan heeft :P ),en white rabbit van jefferson airplane....
er gaat een wereld voor me open...
ik heb net een beetje zitten googlen op lewis carroll(de schrijver) en of hij drugs gebruikte, maar lsd was toen nog niet eens uitgevonden en las wel dat hij wel eens opium rookte,maar niet tijdens het schrijven van Alice's Adventures in Wonderland...
ik zag zo veel bekende dingen van het trippen op drugs terug in die film,komt natuurlijk ook door de special effects maar ook door de verhaal lijn...

ik ga hem zeker nog een keer bekijken maar dat met paddo's ofzo..
Klik om te vergroten...


lewis carrol had het boek gemaakt voor zijn dochter haar verjaardag en las het voor in het bos in in een vijver toen ze jarig was. Tenminste dat had ik gelezen op internet kan zo de bron even niet vinden.
Heb het boek hier liggen :wink:


Ps er is ook een miniserie "Alice" http://www.imdb.com/title/tt1461312/ ook zeker de moeite waard erg leuk gedaan (2 delen van 2 uur)
Maar ik moet nu eerst naar deze alice in wonderland 3d :wave:

En waarom hebben ze Alice Through the Looking Glass nooit verfilmd? erg jammer lijkt me ook een zeker waardig / iets anders boek :wink: Speel zich niet op 4 mei af maar 6 maanden later :hearteyes:


Edit: Volgens mij is de miniserie Alice op Alice Through the Looking Glass, gebaseerd het klopt helemaal in het boekje lijkt me
w
wonderponyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens mij ga je totaal geen idee hebben waarover de film gaat. Dat had ik met Brother Bear.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#20
Allen daarheen! :rock:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."