Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlice in Wonderland 3D

Alice in Wonderland 3D

54 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
Mind_blowingLid
01-01-2024, 00:00
#1
k Wil ze zozo onder beide omstandigheden zien: nuchter, en net zo hard trippend als/op alice zelf :hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik verplaats dit even...
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ga er knetterstoned heen. :stoned: Misschien ga ik hem ooit later eens trippend kijken, maar niet in de bios.
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#4
vode zei:
Ik verplaats dit even...
Klik om te vergroten...

Ja maar de general is alleen niet voor drugsgerelateerde dingen, dus zal ik hem dan gewoon even bij LSD zetten? :wink:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hm, maar het gaat toch niet over drugs of lees ik dat verkeerd? :) Of is Alice in Wonderland een trip opzich :grin:
k
kapitein-xLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik deze film zou gaan kijken, dan is dat toch vooral om het 3d-spektakel is mee te maken. Maar de film op zich, daar heb ik niet zulke hoge verwachtingen van. Overigens slechts op basis van een kort trailertje. Maar ik ben bang dat Depp een beetje te veel de kant van Willy Wonka opgaat - dat kille wat in eerste instantie wel cool is begon me op een gegeven moment een beetje tegen te staan. Ik vond die film dus ook een lichte tegenvaller - maar die oempa loempa's waren wel vet. :sunglasses:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik hoorde trouwens dat het 3D-effect een stuk beter is in de imax-bioscoop bij de ArenA, dan bij de gemiddelde bios. Daarom ga ik binnenkort eventjes reserveren bij 't Pathé. :grin:
T
TwilightLid
01-01-2024, 00:00
#8
Volgens mij is het helemaal geen bijzondere ervaring om dit met acid te zien, aangezien je met acid op toch steeds afgeleid raakt en je helemaal niet meer op het beeld let en wat er precies gebeurd. Ik denk niet dat het wat toevoegd.
Pak in plaats daarvan gewoon abstracte beelden die kaleidoscopisch animeren, dat werkt een stuk beter, dan hoef je niet op verhalen te letten.
Ik probeerde wel eens Home te kijken met acid op (het eerste gedeelte, van het laatste zou ik bad gaan :P ), maar dat werkte ook niet, ik vond het altijd jammer wanneer er ineens gesneden werd naar het volgende beeld.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Allen daarheen! :rock:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja. Ben gister geweest...

Sorry jongens, ik had ook hoge verwachtingen, maar vond hem tegen vallen...

Leuk gedaan enzo maar ik had VEEL MEER verwacht door deze veelbelovende titel...
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#11
KoxBox zei:
Allen daarheen! :rock:
Klik om te vergroten...
Hèhè, imax-meet. :P
k
kunlanLid
01-01-2024, 00:00
#12
vode zei:
Hm, maar het gaat toch niet over drugs of lees ik dat verkeerd? :) Of is Alice in Wonderland een trip opzich :grin:
Klik om te vergroten...

Nog iemand die met Alice naar de film gaat ?

Dus met LSD naar de film moest het nog niet duidelijk zijn nu :wink:


Iemand hem al gezien?
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik wil echt niet al trippend in de bioscoop gaan zitten,
nuchter eigenlijk ook niet.
het stinkt er en is veel te warm (+90% kans dat er een baby in de zaal is die constant ligt te wenen)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
-spaceman- zei:
Ja. Ben gister geweest...

Sorry jongens, ik had ook hoge verwachtingen, maar vond hem tegen vallen...

Leuk gedaan enzo maar ik had VEEL MEER verwacht door deze veelbelovende titel...
Klik om te vergroten...

:confused: Wat had je er dan nog meer van verwacht?... Je hebt hem toch in 3D gezien?
S
SadpandaLid
01-01-2024, 00:00
#15
gamezz zei:
ik wil echt niet al trippend in de bioscoop gaan zitten,
nuchter eigenlijk ook niet.
het stinkt er en is veel te warm (+90% kans dat er een baby in de zaal is die constant ligt te wenen)
Klik om te vergroten...

waar de fuck ga jij naar de bioscoop dan? zuid afrika?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."