Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlice in Wonderland 3D

Alice in Wonderland 3D

54 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#1
zaterdag aan staande gaan de vriendin en ik er heen.
onder de LSD dus.
mits onze leverancier ook echt leverd.
laatste tijd lijkt de LSD slecht leverbaar te zijn.
we zijn er nog niet over uit of we gaan combineren met 2c-i maar dat zien we zaterdag dan wel weer.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Vrijdag ga ik er heen. :grin:
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Arthur King zei:
Vrijdag ga ik er heen. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik zit vrijdag in de eerder genoemde Imax zaal14 van Pathe arena :)

De gedachte om een klein hapje shrooms te nemen is wel door me heen geschoten.... Ben er nog niet over uit :P
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Delcasa88 zei:
Arthur King zei:
Vrijdag ga ik er heen. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik zit vrijdag in de eerder genoemde Imax zaal14 van Pathe arena :)

De gedachte om een klein hapje shrooms te nemen is wel door me heen geschoten.... Ben er nog niet over uit :P
Klik om te vergroten...
Hoelaat ga je dr heen? Ik heb de film van 21:50

edit: Imax uiteraard.
p
peter panLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha super briljant idee dit. Ik ben heel benieuwd hoe jullie het gaan hebben :)
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@arthur

Dan kunnen wij een meet & greet doen! :sunglasses:
m
megatrippieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vriendin en ik hebben ons bedacht.
gaan zaterdag as wel naar Alice in Wonderland echter niet alleen onder de acid maar maken er een 2C-i LSD combi van.
word voor ons de eerste keer dat we deze combi proberen.
zal er een trip report over schrijven.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#8
megatrippie zei:
Vriendin en ik hebben ons bedacht.
gaan zaterdag as wel naar Alice in Wonderland echter niet alleen onder de acid maar maken er een 2C-i LSD combi van.
word voor ons de eerste keer dat we deze combi proberen.
zal er een trip report over schrijven.
Klik om te vergroten...

En dat in een volle cinema zaal... Have fun! Ik kijk wel uit naar dat reportje.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
megatrippie zei:
Vriendin en ik hebben ons bedacht.
gaan zaterdag as wel naar Alice in Wonderland echter niet alleen onder de acid maar maken er een 2C-i LSD combi van.
word voor ons de eerste keer dat we deze combi proberen.
zal er een trip report over schrijven.
Klik om te vergroten...

Erg slim om deze combi, voor het eerst, in een bioscoop te doen.
Waarna je nog moet reizen, en een shit load of mensen tegen komt..

Maar, als je denkt het wel aan te kunnen zal het vast een mooie anderhalf uur worden!

Edit: 1 uur en 52 minuten, sorry.
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#10
Delcasa88 zei:
@arthur

Dan kunnen wij een meet & greet doen! :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Is goed, maar dat moet ik je wel herkennen! :P
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Arthur King zei:
Delcasa88 zei:
@arthur

Dan kunnen wij een meet & greet doen! :sunglasses:
Klik om te vergroten...
Is goed, maar dat moet ik je wel herkennen! :P
Klik om te vergroten...
ummm... phoe :P

Zijn met 4 gasten, 2 met bril (bruinhaar) en 1 grote gast met gemillimeterd haar.
Ik ben dan de vierde met blond haar, bruine jas en Umbro hoodie :P
Oww, en je moet deze Nikies spotten:
viewtopic.php?f=8&t=8283&st=0&sk=t&sd=a&start=240#p794634 :tearsofjoy:

Mocht ik je niet spreken, veel plezier vanavond :wave: :wave:
A
Arthur KingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben ws met z'n 6'en, en ik trek allstars aan.
In ieder geval ook veel plezier, en wie weet tot vanavond. :wink:
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ewa wie gaat er allemaal volgende week zondagmiddag naar de paté in eindhoven? :grin:
Moet je doen joh dan ga ik ook :grin: Om 2 uur denk ik... :grin:
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niemand? :( :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...

En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#16
PepTalk zei:
Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...

En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P
Klik om te vergroten...

Haha de tijd gaat zo langzaam :P
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#17
InYourHead zei:
PepTalk zei:
Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...

En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P
Klik om te vergroten...

Haha de tijd gaat zo langzaam :P
Klik om te vergroten...

Dat betekend dat je het niet naar je zin hebt, anders vliegt de tijd!

Maar wees blij, het menselijke leven is zo voorbij. Geniet ervan, nu het nog kan!
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#18
PepTalk zei:
InYourHead zei:
PepTalk zei:
Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...

En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P
Klik om te vergroten...

Haha de tijd gaat zo langzaam :P
Klik om te vergroten...

Dat betekend dat je het niet naar je zin hebt, anders vliegt de tijd!

Maar wees blij, het menselijke leven is zo voorbij. Geniet ervan, nu het nog kan!
Klik om te vergroten...

Wanneer je stoned bent lijkt de tijd ook heel langzaam te gaan, ookal heb je het wel naar je zin... Het lijkt gewoon of er in die tussentijd heel veel tijd verstreken is. Wie heeft dat eigenlijk bedacht, tijd? :stoned:
Kom gewoon allemaal naar eindhoven volgende week zondag, 14.00 uur, paté... :mrgreen:
I
InYourHeadLid
01-01-2024, 00:00
#19
PepTalk zei:
Zou erg toevallig zijn, dat iemand op dezelfde tijd naar dezelfde film gaat. In Eindhoven...

En je verwacht een reactie binnen 10 minuten?:P
Klik om te vergroten...

Jaja nou zijn die 10 minuten wel voorbij :grin:
Ik vind jou wel een chille gozer ga je ook naar alice? :hearteyes: Moet je wel naar eindhoven komen he? :grin:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ben al geweest!

En nee niet in Eindhoven, ga een beetje 2,5 uur reizen voor de bioscoop.
Ben trouwens wel pas bij de centerparks geweest in de buurt.

De kempervennen als je het wilt weten, :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."