Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRecept LSD

Recept LSD

51 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
JamrockLid
01-01-2024, 00:00
#1
heeft er al iemand dat recept kunnen uitwerken? :tongueout:
ziet er erg moeilijk uit !!!!
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#2
alles is te krijgen bij de Gamma, Xenos, en karwei. maar het licht moet dan niet een geverfde gloeilamp zijn, maar een natriumlamp voor geel, en een platina voor t rode licht (t gloeidraadje is dan platina) die lampen zijn alleen te krijgen in labaratorium dinges..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#3
shokora zei:
50 euro voor de gene die dit probeert zonder chemische studie en/of professioneel lab : D

Hofmann kreeg een klein beetje op zijn hand en begon licht te trippen, ik denk dat het met een amateur minder goed zal verlopen :P
Klik om te vergroten...

Haha, die uitdaging wil ik best aan. Zodra ik klaar ben met mijn dmt te extraheren zal ik eens kijken of het me gaat lukken. :hearteyes:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#4
een vriend van me studeert in de hoge school chemie en al die shit :grin:
ik heb hem het recept doorgestuurd, mss dat hij het als eindwerk kan maken.
tegen da hij een eige lab heeft, gaat hij het zoiezo eens proberen voor mij.. op hoop van zegen eh mannen. binnen 2 jaar.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#5
wobble zei:
Extisi zei:
Ja gelukt!
Smaakt naar cake. :')
Klik om te vergroten...

Die van mij smaakt naar appelkruimeltaart best raar dezelfde smaak maar een heele andere textuur in je mond :openmouth:
Klik om te vergroten...

:grin: net sjakie in zn chocoladenfabriek :tearsofjoy: xD


OF had gelezen dat lsd smaakloos was maar zo n zegeltje smaakt tog best chemisch :rolleyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Jamrock zei:
heeft er al iemand dat recept kunnen uitwerken? :tongueout:
ziet er erg moeilijk uit !!!!
Klik om te vergroten...

Ik ga binne kort met het recept ff naar een docent van me ff vragen voor wat hulp :P
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#7
psychopsychedelic zei:
wobble zei:
Extisi zei:
Ja gelukt!
Smaakt naar cake. :')
Klik om te vergroten...

Die van mij smaakt naar appelkruimeltaart best raar dezelfde smaak maar een heele andere textuur in je mond :openmouth:
Klik om te vergroten...

:grin: net sjakie in zn chocoladenfabriek :tearsofjoy: xD


OF had gelezen dat lsd smaakloos was maar zo n zegeltje smaakt tog best chemisch :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Inkt. :)
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die van mij smaakt naar appelkruimeltaart best raar dezelfde smaak maar een heele andere textuur in je mond :openmouth:[/quote]

:grin: net sjakie in zn chocoladenfabriek :tearsofjoy: xD


OF had gelezen dat lsd smaakloos was maar zo n zegeltje smaakt tog best chemisch :rolleyes:[/quote]
Inkt. :)[/quote]

hmm maybe, maar ook loste ze niet egt op,.. werd een vies prutje dat idd beetje naar inkt smaakte,.. maargoed verder niet belangrijk:P
r
rEvolverLid
01-01-2024, 00:00
#9
loadrunner zei:
maar het licht moet dan niet een geverfde gloeilamp zijn, maar een natriumlamp voor geel, en een platina voor t rode licht (t gloeidraadje is dan platina) die lampen zijn alleen te krijgen in labaratorium dinges..
Klik om te vergroten...

eigenlijk als je gewoon een transparant rood plastiek voor de lamp houd of een vloeistof met rode kleur wordt alle lichtstralen met een andere golflengte dan de kleur van die vloeistof of plastiek niet doorgelaten.
Er komt dan alleen licht door met de golflengte van die rode kleur net zoals een platina lamp enkel licht uitstuurt met de golflengte van die rode kleur

veel goedkoper en makkelijker niet ?
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#10
dat is toch een schimmel, ergot, die op een gewas groeit
die bevat ergotamine...
mijn vader zei dat er wel gevallen in de 't zuidelijke oostblok waren waarbij mensen die per ongeluk gewassen opaten waarop een schimmel zat en dat die begonnen te trippen of misselijk werden...
waarom zou 't link zijn ?
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hoe ver staat het DrippTone? :tearsofjoy:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is al weer op joh! En ben nu wel iets te wazig geworden om het in de nabije toekomst nog eens te maken. Vraag het over een jaartje nog maar eens. :P
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#13
cropp zei:
loadrunner zei:
Ik heb kaliumchloride, zoutzuur, een rode lamp, en een gele lamp.

ben er bijna

hihi
Klik om te vergroten...

ik heb een paar lege flugelflesjes, ik kom ze wel vullen volgend weekeind okee?
Klik om te vergroten...
ik heb nog een jerrycan van 20l goed alsik die ook op kom vulle?
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#14
DrippTone zei:
Het is al weer op joh! En ben nu wel iets te wazig geworden om het in de nabije toekomst nog eens te maken. Vraag het over een jaartje nog maar eens. :P
Klik om te vergroten...
Was het echt gelukt? :)

& lol @ Gamezzz :tearsofjoy:
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ze schrijven deze dagen vanalles op't internet...
haha maar wel een leuke uitvoering, dit zal voor na mijn leertijd zijn

Ik ben wel zeker dat ik deze vakantie enkele datura soortjes meeneem uit Oekraine :wave:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Sunseed zei:
Was het echt gelukt? :)
Klik om te vergroten...

d
daniel3927Lid
01-01-2024, 00:00
#17
het doet me altijd een genoegen om drugsrecepten te vinden op het internet. ik hou ook erg van scheikunde.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Als je aan de ergotamine kunt komen kun je al een stap overslaan normaal, maar toch het blijft link, je werkt met ergotamine... Dusja :)
e
electergieLid
01-01-2024, 00:00
#19
als ik iets niet vind dan vraag ik 't aan mijn oude scheikunde leeraar
die had volgens mij ook zo'n rode lamp liggen
en die stoffen zijn ook aanwezig :rock:
...
nu nog gaan vragen
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#20
electergie zei:
dat is toch een schimmel, ergot, die op een gewas groeit
die bevat ergotamine...
mijn vader zei dat er wel gevallen in de 't zuidelijke oostblok waren waarbij mensen die per ongeluk gewassen opaten waarop een schimmel zat en dat die begonnen te trippen of misselijk werden...
waarom zou 't link zijn ?
Klik om te vergroten...

Ze gingen echt niet trippen hoor, dat is onmogelijk.
Voor de rest, zie hier de symptomen van ergotisme:

Ergotisme:

Vergiftiging met moederkoorn, dit is een uitgroeisel dat aan bepaalde soorten graan groeit. Verschijnselen door het eten van producten zoals brood met moederkoorn kunnen zijn: jeuk aan de ledematen, diarree, duizeligheid, grote pupillen, spierkrampen en afsterven van hand- en voetweefsel.
Klik om te vergroten...

Daarom dus :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."