#1
Laat hem of haar alsjeblieft Datura nemen. Zo geraken wij van alle domme mensen af.KoxBox zei:Waarom zou je datura willen nemen? Er lijkt me echt niets positiefs aan zo'n ervaring. Neem dan 1000mics ofzo als je toch dom gaat doen.
Laat hem of haar alsjeblieft Datura nemen. Zo geraken wij van alle domme mensen af.KoxBox zei:Waarom zou je datura willen nemen? Er lijkt me echt niets positiefs aan zo'n ervaring. Neem dan 1000mics ofzo als je toch dom gaat doen.
Drientje zei:Laat hem of haar alsjeblieft Datura nemen. Zo geraken wij van alle domme mensen af.KoxBox zei:Waarom zou je datura willen nemen? Er lijkt me echt niets positiefs aan zo'n ervaring. Neem dan 1000mics ofzo als je toch dom gaat doen.
shokora zei:50 euro voor de gene die dit probeert zonder chemische studie en/of professioneel lab : D
Hofmann kreeg een klein beetje op zijn hand en begon licht te trippen, ik denk dat het met een amateur minder goed zal verlopen :P
wobble zei:Extisi zei:Ja gelukt!
Smaakt naar cake. :')
Die van mij smaakt naar appelkruimeltaart best raar dezelfde smaak maar een heele andere textuur in je mond![]()

Jamrock zei:heeft er al iemand dat recept kunnen uitwerken?
ziet er erg moeilijk uit !!!!
Inkt.psychopsychedelic zei:wobble zei:Extisi zei:Ja gelukt!
Smaakt naar cake. :')
Die van mij smaakt naar appelkruimeltaart best raar dezelfde smaak maar een heele andere textuur in je mond![]()
net sjakie in zn chocoladenfabriek
xD
OF had gelezen dat lsd smaakloos was maar zo n zegeltje smaakt tog best chemisch![]()
[/quote]loadrunner zei:maar het licht moet dan niet een geverfde gloeilamp zijn, maar een natriumlamp voor geel, en een platina voor t rode licht (t gloeidraadje is dan platina) die lampen zijn alleen te krijgen in labaratorium dinges..
ik heb nog een jerrycan van 20l goed alsik die ook op kom vulle?cropp zei:loadrunner zei:Ik heb kaliumchloride, zoutzuur, een rode lamp, en een gele lamp.
ben er bijna
hihi
ik heb een paar lege flugelflesjes, ik kom ze wel vullen volgend weekeind okee?
Was het echt gelukt?DrippTone zei:Het is al weer op joh! En ben nu wel iets te wazig geworden om het in de nabije toekomst nog eens te maken. Vraag het over een jaartje nog maar eens. :P

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."