#1
'k denk dat het wel een succes wordt.

funkmaus zei:tot nu toe drie LSD ervaringen ( en een boel MDMA/Paddo ervaringen ook ) gehad en ze bevielen mij allemaal zeer zeker!

vode zei:Ik heb lsd op lowlands gedaan, er was geen xtc/mdma bij maar het was geen aanrader. Het begin was leuk en aardig allemaal, en bij momenten heel mooi, maar meerderheid van de tijd was het CHAOS en DRUK en MENSEN en LAWAAI en VUILIGHEID en nergens een plekje waar je echt tot jezelf kan komen behalve in je tent maar daar krijg je dan weer zo'n claustrofobisch gevoel.
Ik vond het dus niks.Gewoon lekker thuis, of op een normaal feestjem festival is echt over the top.
cronos zei:sorry een beetje offtopic,maar ik ben gewoon nieuwsgierig...wat bedoelen jullie steeds met een kater hebben?drinken jullie net als ik redeijk veel acohol bij drugs ofzo...als ik lsd neem met alcohol heb ik nooit een kater,speed met alcohol,wel een kater...maar dan drink ik enorm veel,met xtc hetzelfde.een kater van drugs,zonder alcohol...
indien ja,hoe voelt zo een kater?
DrippTone zei:cronos zei:(...)
Ik geloof dat in dit topic de kater van de MDMA bedoelt word. Veel mensen ervaren een kater na MDMA gebruik. Ik zelf heb hier nooit last van, omdat ik lichtjes doseer.
OT: Ik heb nog geen geslaagde candy flip gehad, maar ik wil het ook komende zomer doen op Lowlands. Binnenkort nog een keertje kijken of het me wel lukt. En dan op een festival proberen. Zit te denken aan 80 tot 100 ug en 50 tot 80 mg om mee te beginnen, en na 4uur 100ug bij nemen en om de 2 uur 60mg bij nemen. Lijkt me dat ik zo wel 20u lang kan candyflippen aan een stuk.
Weet iemand toevallig hoe lang je kunt doorgaan met bijnemen tot je echt stuk gaat? Heb wel eens een lowlands aan een stuk door gefeest met alleen bier en wiet. Dus dat zonder slaap zitten is geen probleem.

funkmaus zei:Ik zat er dus aan te denken om misschien op een muziekfestival te candyflippen, ik heb redelijk wat tripervaring, tot nu toe drie LSD ervaringen ( en een boel MDMA/Paddo ervaringen ook ) gehad en ze bevielen mij allemaal zeer zeker! De laatste was op Rock Werchter, 125 mics, en het was zeer leuk allemaal! Tot dat de mensen later op de avond dronken begonnen te worden en iemand zo goed als tegen me aan heeft lopen pissendat was wel kut. :P
Maar nu vraag ik mij af of op bijvoorbeeld lowlands een candyflip te doen valt, ik kan met lage dosissen op een festival perfect om, alleen ik weet niet hoe verstandig een candyflip op een festival zou zijn. Mijn boern' verstand zegt dat als ik LSD en MDMA op een festival al leuk vind dat de combi nog beter zou zijn![]()
Ah well, mazzeldepazzel :P![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."