Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachkickje op LSD

Lachkickje op LSD

24 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
S
SupermoendoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een tijdje terug lsd gebruikt, toen de lsd begon te werken kreeg ik een kort durende lachkick. Ik vroeg me af of dit zo hoort :)
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Dit is heel normaal bij het opkomen van een paddo of LSD trip :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Haha. :tearsofjoy:

Geweldig zo een topics. :sunglasses:

Verder toevallig ook visuals gehad ? :openmouth: Of had je maar een zegel gebruikt ?
S
SupermoendoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sublimo zei:
Haha. :tearsofjoy:

Geweldig zo een topics. :sunglasses:

Verder toevallig ook visuals gehad ? :openmouth: Of had je maar een zegel gebruikt ?
Klik om te vergroten...

Ik heb visuals ervaren, in het begin hele lichte maar, het zien van patronen en alles was een beetje flubberig xD. Vond het heel vet, maar was maar een lage dosis. Er kwamen ook wat hevigere visuals voor, dit kwam na het roken van een pure skuff blow. Ik kon de kamer niet meer bij elkaar houden, alles had zijn eigen wil :) Volgende keer maar een wat hogere dosis nemen. Kan je aanraden welke dosis goed is voor een mooie trip?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Supermoendo zei:
Kan je aanraden welke dosis goed is voor een mooie trip?
Klik om te vergroten...

Nee, dat is persoonlijk.

Was die trip niet mooi genoeg dan ? Je wilt dus nog harder ?
S
SupermoendoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Sublimo zei:
Supermoendo zei:
Kan je aanraden welke dosis goed is voor een mooie trip?
Klik om te vergroten...

Nee, dat is persoonlijk.

Was die trip niet mooi genoeg dan ? Je wilt dus nog harder ?
Klik om te vergroten...

Het was zeker mooi, maar ik wil graag harder gaan inderdaad.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je hebt het antwoordt dan toch al zelf gegeven.

Supermoendo zei:
Volgende keer maar een wat hogere dosis nemen.
Klik om te vergroten...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Klik om te vergroten...
D
DirEnGreyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat een mooi topic :P het tovert wel een glimach op m'n gezicht
D
DruppeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
wat is nog "normaal" met lsd op.

Alles is "anders"
of
Alles is "echt"
B
BirdoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wij kunnen niet voor jou oordelen wat een goede dosis is, weet je misschien hoeveel die zegel bevatte die je hebt genomen? Dan is het een kwestie van 'opvoeren'. En beter in stappen dan in een keer veel meer imo.

Bij mij is het verschil tussen 150ug ( wat ik persoonlijk erg lekker vind, visueel en controleerbaar ), en 200+ al een flink verschil. Waarbij 200+ op de piek me soms overrompeld aan de bank kluisterd. Op een positieve manier uiteraard, maar het is maar net wat voor effect je wilt bereiken =).

Hoe gevoelig je voor LSD bent is echt persoonlijk, genoeg mensen die een ( veel ) hogere dosis als standaard hebben voor zover ik lees. Verken het gewoon rustig zou ik zeggen, en veel trip plezier!
H
HislordshipLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tijdens me eerste LSD trip kreeg ik een lachkick die bijna drie kwartier aanhield. Me kaken gingen gewoon zeer doen maar stoppen kon niet :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hislordship zei:
Tijdens me eerste LSD trip kreeg ik een lachkick die bijna drie kwartier aanhield. Me kaken gingen gewoon zeer doen maar stoppen kon niet :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Hoeveel had je gebruikt ?

Ik merk dat ik voornamelijk lachkicks heb bij 50 mics, als er nog geen visuals zijn.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb soms ongecontroleerde lachstuipen op lsd, over de meest achterlijke en debiele concept-gedachtes. Vaak is het dan een absurd, buiten proportie getrokken karikatuur van een stereotype, soms de combinatie van meerdere.

Vorige keer bijvoorbeeld zat ik ruim 15 minuten te giechelen om het volgende ongeveer:

Een belgische cyberpater, Engelbertus Romanovv Kip, die homoseksueel is en aarsbischop wil worden, uit de sint-antwerpse technokerk komt met een cyborg-arm die geprogrammeerd is om mee te bewegen om extreem harde terror-hardcore met een neonbijbel (die eigenlijk een cokedoosje is omdat ie daar verslaafd aan is) in z'n hand ipv een gebalde vuist, omdat z'n gewone arm geamputeerd is omdat die het een goed idee vond om groene glowstickvloeistof in z'n aderen te injecteren tijdens de anale seks waar die ook een spandex en latexfetish kreeg met z'n vriend die een maniakale professor is die jezus-lightsabers maakt voor nonnen die van science fiction houden.

Ze beginnen dan een katholiek Cyberbedrijf omdat ze eigenlijk vinden dat katholiek te kut is omdat je in god moet geloven en cyber te kut omdat t niet normaal is om kleine kinderen te misbruiken en ze het maar combineren, maar achteraf besluiten om een anti-pedopartij op te richten en teruggaan in de tijd om zichzelf dood te schieten met een heel groot kanon waarmee ze boxen uit kunnen schieten waar loeiharde tekno uit komt, waarvan de geluidsgolven van de tekno zo vervormen dat ze dansende jezussen maken die op de vliegende kanonskogelboxjes dansen en elkaar anaal verkrachten.

Achteraf wordt die wakker en is ie eigenlijk een japanse dude van 12 die dronken is gevoerd op een feest in tokyo en geschminkt werd als clown toen die out was, in de spiegel kijkt, zich letterlijk doodschrikt en overlijdt aan hartinfarct.


Wow, dat is nog eens een verhaal :openmouth:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
Ik heb soms ongecontroleerde lachstuipen op lsd, over de meest achterlijke en debiele concept-gedachtes. Vaak is het dan een absurd, buiten proportie getrokken karikatuur van een stereotype, soms de combinatie van meerdere.

Vorige keer bijvoorbeeld zat ik ruim 15 minuten te giechelen om het volgende ongeveer:

Een belgische cyberpater, Engelbertus Romanovv Kip, die homoseksueel is en aarsbischop wil worden, uit de sint-antwerpse technokerk komt met een cyborg-arm die geprogrammeerd is om mee te bewegen om extreem harde terror-hardcore met een neonbijbel (die eigenlijk een cokedoosje is omdat ie daar verslaafd aan is) in z'n hand ipv een gebalde vuist, omdat z'n gewone arm geamputeerd is omdat die het een goed idee vond om groene glowstickvloeistof in z'n aderen te injecteren tijdens de anale seks waar die ook een spandex en latexfetish kreeg met z'n vriend die een maniakale professor is die jezus-lightsabers maakt voor nonnen die van science fiction houden.

Ze beginnen dan een katholiek Cyberbedrijf omdat ze eigenlijk vinden dat katholiek te kut is omdat je in god moet geloven en cyber te kut omdat t niet normaal is om kleine kinderen te misbruiken en ze het maar combineren, maar achteraf besluiten om een anti-pedopartij op te richten en teruggaan in de tijd om zichzelf dood te schieten met een heel groot kanon waarmee ze boxen uit kunnen schieten waar loeiharde tekno uit komt, waarvan de geluidsgolven van de tekno zo vervormen dat ze dansende jezussen maken die op de vliegende kanonskogelboxjes dansen en elkaar anaal verkrachten.

Achteraf wordt die wakker en is ie eigenlijk een japanse dude van 12 die dronken is gevoerd op een feest in tokyo en geschminkt werd als clown toen die out was, in de spiegel kijkt, zich letterlijk doodschrikt en overlijdt aan hartinfarct.


Wow, dat is nog eens een verhaal :openmouth:
Klik om te vergroten...
Jij hoort niet in deze wereld thuis.
Klik om te vergroten...

Dankjewel :hearteyes:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dude, ik heb geen LSD op en het is al een grote mindfuck !
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Angramar Temenos zei:
Ik heb soms ongecontroleerde lachstuipen op lsd, over de meest achterlijke en debiele concept-gedachtes. Vaak is het dan een absurd, buiten proportie getrokken karikatuur van een stereotype, soms de combinatie van meerdere.

Vorige keer bijvoorbeeld zat ik ruim 15 minuten te giechelen om het volgende ongeveer:

Een belgische cyberpater, Engelbertus Romanovv Kip, die homoseksueel is en aarsbischop wil worden, uit de sint-antwerpse technokerk komt met een cyborg-arm die geprogrammeerd is om mee te bewegen om extreem harde terror-hardcore met een neonbijbel (die eigenlijk een cokedoosje is omdat ie daar verslaafd aan is) in z'n hand ipv een gebalde vuist, omdat z'n gewone arm geamputeerd is omdat die het een goed idee vond om groene glowstickvloeistof in z'n aderen te injecteren tijdens de anale seks waar die ook een spandex en latexfetish kreeg met z'n vriend die een maniakale professor is die jezus-lightsabers maakt voor nonnen die van science fiction houden.

Ze beginnen dan een katholiek Cyberbedrijf omdat ze eigenlijk vinden dat katholiek te kut is omdat je in god moet geloven en cyber te kut omdat t niet normaal is om kleine kinderen te misbruiken en ze het maar combineren, maar achteraf besluiten om een anti-pedopartij op te richten en teruggaan in de tijd om zichzelf dood te schieten met een heel groot kanon waarmee ze boxen uit kunnen schieten waar loeiharde tekno uit komt, waarvan de geluidsgolven van de tekno zo vervormen dat ze dansende jezussen maken die op de vliegende kanonskogelboxjes dansen en elkaar anaal verkrachten.

Achteraf wordt die wakker en is ie eigenlijk een japanse dude van 12 die dronken is gevoerd op een feest in tokyo en geschminkt werd als clown toen die out was, in de spiegel kijkt, zich letterlijk doodschrikt en overlijdt aan hartinfarct.


Wow, dat is nog eens een verhaal :openmouth:
Klik om te vergroten...
Jij hoort niet in deze wereld thuis.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
STPS toch?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Met sprongen vooruit dus.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."