#1
Ik had enorme pijn aan m'n ballen tijdens lsd. Maar dan echt PIJN soms. Na de trip was dit dan ook weer over. Heel vreemd
NorthernLightBE zei:Ik had enorme pijn aan m'n ballen tijdens lsd. Maar dan echt PIJN soms. Na de trip was dit dan ook weer over. Heel vreemd


tomz0r zei:Ik zou sowieso even wachten totdat het niet meer vers in je geheugen zit, anders is er een enorm grote kans dat je weer hetzelfde overkomt.
DrippTone zei:Ik hoop dat het gewoon geestelijk is en geen hersenschade of iets dergelijks, zullen vast cellen zijn gestorven maar hopelijk niks ernstigs.
Kees Klapkaak zei:DrippTone zei:Ik hoop dat het gewoon geestelijk is en geen hersenschade of iets dergelijks, zullen vast cellen zijn gestorven maar hopelijk niks ernstigs.
LSD doet geen "harm" aan het menselijk lichaam, voor zover men weet![]()
DrippTone zei:Kees Klapkaak zei:DrippTone zei:Ik hoop dat het gewoon geestelijk is en geen hersenschade of iets dergelijks, zullen vast cellen zijn gestorven maar hopelijk niks ernstigs.
LSD doet geen "harm" aan het menselijk lichaam, voor zover men weet![]()
Voor zover men weet, maar men weet niet alles. Ik had ook niet gedacht hoofdpijn te krijgen in mijn trip, maar toch gebeurd. Het zal wel niks zijn, maar daarnaast hoop ik ook echt dat het niks is en de volgende keer als ik het weer gebruik de trip hoofdpijnloos zal zijn.
Verder A.U.B. alleen reacties van mensen die hetzelfde hebben ervaren, en wat die er eventueel aan gedaan hebben. Of dat het gewoon eenmalig was en niks ernstigs of verhalen van mensen die elke trip weer hoofdpijn hebben gehad????
_Kat_ zei:Ik heb af en toe ook hier en daar pijn, en ik trip 24/7 zonder drugs te gebruiken. Heeft te maken met de chakra's en de meridianen. Maak je geen zorgen.![]()
Spatzi zei:Soms heb ik na een paddotrip of een flinke wiet-sessie best hoofdpijn, maar dat komt door mijn houding dan. Om de een of andere reden span ik mijn nekspieren dan konstant aan omdat ik met mijn hoofd wat meer achterover zit, waardoor ik een hoofdpijn opwek vanuit mijn nek, wat na lang verkeerd zitten doorstraalt naar bovenm m'n slapen. Nu kan ik het herkennen omdat ik weet wanneer ik 'weer verkeerd ga zitten', dus kan ik het controleren. Misschien moet je het eens in die hoek zoeken?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."