THNX all.
@ TomzOr:
Ik had na de trip inderdaad nergens meer last van, dus denk dat je gelijk hebt dat het psychisch was.
@ Patrick A.K.A. Spaceface:
Paracetamol heeft me wel geholpen, of dat het nou echt zorgde dat de hoofd pijn werd verdoofd, of dat door het placebo-effect ik rustig werd en het over ging. Ik was in ieder geval blij er vanaf te zijn, ook al is het waarschijnlijk onverstandig om het te combineren.
@ _Kat_:
Zou best kunnen dat het een ophoping van energie was, ik was in de trip wel heel erg bezig met mijn schedel, voelde daar elke keer heel warm als de trip ging pieken.
@ Mindgamer:
Ik heb er verder geen blijvend gevoel aan over gehouden. Maar inderdaad dat gevoel van krakende hersenen, echt freeky in je trip.
@ Spatzi:
Het is niet dat ik me er op ging focussen, toen het begon te komen kwam het in vlagen, alleen wanneer alles heel intens werd. En als de pijn dan weer weg was, was ik het ook meteen helemaal vergeten. Betoverd door de visuals.
Maar misschien heb je gelijk, heb wel veel mijn spieren aangespannen en dat daar de hoofdpijn van zou kunnen komen. Ik zal er op letten de volgende keer en meer ontspannen.
Een goede houding is altijd belangrijk.
En douchen in een trip is inderdaad een 'must', heb dit nog maar 1 keer gedaan omdat ik meestal ergens buiten aan het trippen ben. Ben een natuur tripper, maar volgende trip is waarschijnlijk morgen, en die gaat binnen plaatsvinden want buiten is het te koud.
Een lekkere paddo trip en dan onder de douche. Nog een tip, weet niet of je blowed, maar zet de badkamer eens vol met stoom en rook dan een dikke wiet joint. En of dat die inslaat
@ Echelon:
Altijd hoofdpijnen tijdens het trippen? Dat lijkt me echt rot, moet er niet aan denken volgende trip weer zo door te maken.
Maak je dan altijd zware trips of heb je het ook met lichtere doses?
Ik heb tot nu toe nooit echt zwaar getripped, maar ik wil het nu wel een tandje hoger doen. Misschien dat juist teveel van 1 middel ook deel is van het probleem, beter een combi om zwaarder te trippen?
Ik snap wat je bedoelt met dat maken van die vuist, te veel spanning op je spieren kan ook zorgen voor pijn/hoofdpijn.
Volgende Acid trip in de lente op de veluwe, zit weer te denken aan 200 of 250 mics of eventueel een hippy flipje met iets lagere doses. Ontspanning zal een prioriteit zijn.
