Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoofdpijn van LSD?

Hoofdpijn van LSD?

49 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
leppehLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alleen Remco1985 zegt iets van gelijke aard volgens mij? Ik heb het hele topic gelezen en het naar mijn mening juiste antwoord er niet uit kunnen halen.

edit: Tomzor slaat de spijker ook op de kop, overheen gelezen. Sorry!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb verder nooit meer hoofdpijn gehad van LSD, dus misschien jij ook niet. Ik had het trouwens pas halverwege mijn trip aan het eind van de piek, op de toen voor mij nog grootste dosis die ik tot op dat moment had genomen. Ik was aan het rennen in het bos en ik had echt enorm veel indrukken. Ik denk door de inspanning en alle indrukken/zintuigelijke prikkelingen dat ik uiteindelijk hoofdpijn heb gekregen.

Was die dag je verstandskies getrokken? Misschien dat het daar iets mee te maken heeft. En de mix aan middelen die al in je systeem zaten dat die daar ook iets aan hebben bijgedragen. Hoeveel µg heb je toen binnen gehad? En begon de hoofdpijn ruim voor je trip begon of echt vlak ervoor?
M
MistressLid
01-01-2024, 00:00
#3
DrippTone zei:
Ik heb verder nooit meer hoofdpijn gehad van LSD, dus misschien jij ook niet. Ik had het trouwens pas halverwege mijn trip aan het eind van de piek, op de toen voor mij nog grootste dosis die ik tot op dat moment had genomen. Ik was aan het rennen in het bos en ik had echt enorm veel indrukken. Ik denk door de inspanning en alle indrukken/zintuigelijke prikkelingen dat ik uiteindelijk hoofdpijn heb gekregen.

Was die dag je verstandskies getrokken? Misschien dat het daar iets mee te maken heeft. En de mix aan middelen die al in je systeem zaten dat die daar ook iets aan hebben bijgedragen. Hoeveel µg heb je toen binnen gehad? En begon de hoofdpijn ruim voor je trip begon of echt vlak ervoor?
Klik om te vergroten...

Mijn verstandskies is de 19e al getrokken. Ik weet niet hoeveel µq ik heb binnengehad, het waren hofmann's, en daar een kwart stripje van. De hoofdpijn begon echt net vlak ervoor. Ik heb van de hele trip verder ook niks meegemaakt, omdat ik teveel in de "pijn" zat ofzo.. ik heb dus niet ervoor of na die hoofdpijn aanval getript..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
En bedoel je met een kwart stripje 1/4 van een zegel of 1/4 van een blotter?
M
MistressLid
01-01-2024, 00:00
#5
DrippTone zei:
En bedoel je met een kwart stripje 1/4 van een zegel of 1/4 van een blotter?
Klik om te vergroten...
¼ van een zegel ^^...
Zo'n diehard ben ik niet hoor, haha..
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nouja, zegmaar een volledig plaatje van de hoffman print bevat 25 zegels. Natuurlijk is een blotter meerdere van die plaatjes groot. Maar als je uitgaat van een plaatje. Dan is 1/4 maar 5 zegels. Als die zegels 50 µg per stuk zijn, en die gaan rond op het moment, dan neem je maar 250 µg. Dat is opzich best een aanemelijke dosis. Zoveel had ik ook ongeveer genomen toen ik die hoofdpijn ervaarde.
L
LSDeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zolang je er rustig onder kan blijven moet je jezelf niet ongerust maken volgens mij.
ik heb enkel soms hoofdpijn de dag erna als ik wakker word, dit is dan wel maar voor een half uurtje ofzo , tot ik me douch of wat eet dan gaat dit weer over.
ik denk zelf dat het bij mij is omdat m'n hersenen "dubbel" werken onder de lsd , ik heb het wel nog nooit gehad tijdens een trip zelf.
M
MistressLid
01-01-2024, 00:00
#8
DrippTone zei:
Nouja, zegmaar een volledig plaatje van de hoffman print bevat 25 zegels. Natuurlijk is een blotter meerdere van die plaatjes groot. Maar als je uitgaat van een plaatje. Dan is 1/4 maar 5 zegels. Als die zegels 50 µg per stuk zijn, en die gaan rond op het moment, dan neem je maar 250 µg. Dat is opzich best een aanemelijke dosis. Zoveel had ik ook ongeveer genomen toen ik die hoofdpijn ervaarde.
Klik om te vergroten...

Ik heb nooit meer dan 75µq genomen in een nacht in dat geval... ^^
M
MistressLid
01-01-2024, 00:00
#9
LSDelicious zei:
Zolang je er rustig onder kan blijven moet je jezelf niet ongerust maken volgens mij.
ik heb enkel soms hoofdpijn de dag erna als ik wakker word, dit is dan wel maar voor een half uurtje ofzo , tot ik me douch of wat eet dan gaat dit weer over.
ik denk zelf dat het bij mij is omdat m'n hersenen "dubbel" werken onder de lsd , ik heb het wel nog nooit gehad tijdens een trip zelf.
Klik om te vergroten...

Het schijnt inderdaad vaker voor te komen dat mensen last hebben van hoodpijn ná de trip...
Vandaag is de hoofdpijn al minder... Ik hoop dat het gewoon kwam door de Ibuprofen en de wisselwerking met iets...
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik had enorme pijn aan m'n ballen tijdens lsd. Maar dan echt PIJN soms. Na de trip was dit dan ook weer over. Heel vreemd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."