Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd stress

Lsd stress

44 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Tomaat zei:
Intoxication zei:
buhhh onzin:wink:

lsdblotter wordt in vloeistof gelegd en dan eruit gehaald, wat gebeurd er dan?
ja water verdampt en de lsd blijft achter IN de zegel

niet per se aan de buiten/binnekant
Klik om te vergroten...

Wordt er toch op gedruppeld, of ben ik nu zo mis?
Klik om te vergroten...
Naar mijn weten gebeurde dat 'vroeger' toen ze nog druppelden op klontjes en dergelijke, toen werd het te veel werk en bedachten ze dunnen bladen die ze erdoorheen drenkten en zo veel meer en veel sneller konden maken. (National Geographic)
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#2
Theupsetter zei:
Tomaat zei:
Intoxication zei:
buhhh onzin:wink:

lsdblotter wordt in vloeistof gelegd en dan eruit gehaald, wat gebeurd er dan?
ja water verdampt en de lsd blijft achter IN de zegel

niet per se aan de buiten/binnekant
Klik om te vergroten...

Wordt er toch op gedruppeld, of ben ik nu zo mis?
Klik om te vergroten...
Naar mijn weten gebeurde dat 'vroeger' toen ze nog druppelden op klontjes en dergelijke, toen werd het te veel werk en bedachten ze dunnen bladen die ze erdoorheen drenkten en zo veel meer en veel sneller konden maken. (National Geographic)
Klik om te vergroten...

Ze zijn overgeschakeld van klontjes op papier omdat de straffen per gewicht gingen, niet omdat het teveel werk werd... Ik dacht dat ze nog steeds druppelden op zegels, maar blijkbaar ben ik verkeerd.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Intoxication zei:
ze worden gelegd in oplossing met lsd daar ben ik 100% zeker van !

1000 zegels in eens is heel wat andrs dan op elk apart 1tje doen e
Klik om te vergroten...

Zou kunnen, maar nogmaals, er is nog een andere manier, en daar ben ik ook zeker van :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
i lolled gek zei:
Exceptional Insight zei:
Er is niks aan de hand. Je kunt ze gewoon nemen. Ik raad een hele aan, want de kans dat er zo veel op zit, dat het vervelend gaat worden, is zeer klein.
Klik om te vergroten...

wat bedoel je daarmee?

dat ik al veel ben verloren door hem op men vingers te leggen?
Klik om te vergroten...
Daarmee bedoel ik dat er niks aan de hand is. Dat je ze gewoon kunt nemen. En dat je ook niet bang hoeft te zijn dat er te veel op zit, dus een halve nemen slaat nergens op.

Door die dingen een keer aan te raken gaat echt niet ineens de LSD er af.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fresh zei:
Intoxication zei:
ze worden gelegd in oplossing met lsd daar ben ik 100% zeker van !

1000 zegels in eens is heel wat andrs dan op elk apart 1tje doen e
Klik om te vergroten...

Zou kunnen, maar nogmaals, er is nog een andere manier, en daar ben ik ook zeker van :)
Klik om te vergroten...

Tuurlijk, je kunt een heel blottervel druppelen met een druppelflesje of het blottervel in een oplossing LSD leggen.
Maar ik hoef er niet bij te zeggen wat het meest effectieve is neem ik aan...

Druppelen is meer voor suikerklontjes. :)

Exceptional Insight zei:
Daarmee bedoel ik dat er niks aan de hand is. Dat je ze gewoon kunt nemen. En dat je ook niet bang hoeft te zijn dat er te veel op zit, dus een halve nemen slaat nergens op.

Door die dingen een keer aan te raken gaat echt niet ineens de LSD er af.
Klik om te vergroten...

Volgens mij moet je de zegel sowieso eerst nat maken voordat het goed door de huid kan worden opgenomen, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#6
nja ik probeer er gewoon 1.
men vriendin is de zitter :")
maaar maakt dat veel uit als ik het in me eentje doet?
heb gehoord dat t dan minder leuk is?
T
TomaatLid
01-01-2024, 00:00
#7
i lolled gek zei:
nja ik probeer er gewoon 1.
men vriendin is de zitter :")
maaar maakt dat veel uit als ik het in me eentje doet?
heb gehoord dat t dan minder leuk is?
Klik om te vergroten...

Het is altijd leuker als je een 'reisgenoot' hebt, maar het is niet dat het alleen niet leuk zal zijn :grin:
l
lolnoobLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het is gewoon anders in je eentje, maar zeker niet per definitie minder leuk. Probeer wel tegen je vriendin te zeggen dat ze niet telkens moet vragen of je al wat ziet/voelt, dat is erg vervelend. Eigenlijk is het het best als ze niets zegt behalve als jij tegen haar gaat praten of als ze ziet dat je het moeilijk hebt. En ze kan natuurlijk wel af en toe vragen of je nog iets wilt (eten/film kijken/leuk trip speeltje).
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ja ik weer.
heb nu voor de eerste keer LSD gekocht.
Maar ik wil het vrijdag doen, maar het zit nu in een dvdtje in een wietzakje.
Mag dat wel, en is het dan nog wel goed?

en 2e vraag,
ik weet niet hoe het er uit ziet, misschien is het straks gewoon een stukje van een magazine geknipt?
hier een fototje, misschien kunnen jullie zeggen of dit echt is of nep:




beetje onduidelijk foto maar hopelijk wel goed genoeg,
het is blauw met een gele lijn
en achterop een witte achtergrond met een klein illustratietje, en de zijkanten zijn kartelrandjes
.




PS: het was bij elkaar 15 euro.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#10
ze worden gelegd in oplossing met lsd daar ben ik 100% zeker van !

1000 zegels in eens is heel wat andrs dan op elk apart 1tje doen e
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#11
volgens mij zit er een stukje buddha op de achterkant.
maare volgende vraaag, hoelaat moet ik dat op me mond houden? gewoon doorslikken of langer?
Wat gebeurt er als je hem gelijk doorslikt?

Dankjewel!!
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Het beste is dat je op de zegel zuigt, totdat 'ie kapot is. Zo neem je alles op via je mondslijmvies.
Uiteindelijk lost de zegel op in je mond.
Maar je kunt het ook gewoon doorslikken, maar dan heb je ietsjes minder effect ervan.
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik hoop dat je al eens eerder hebt getript op iets? Want stel dat die zegel 150 mics bevat, dan weet ie niet wat em vrijdag overkomt.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
i lolled gek zei:
volgens mij zit er een stukje buddha op de achterkant.
maare volgende vraaag, hoelaat moet ik dat op me mond houden?
Klik om te vergroten...
Zeven uur.

i lolled gek zei:
gewoon doorslikken of langer?
Klik om te vergroten...
Op je tong houden totdat het werkt.

i lolled gek zei:
Wat gebeurt er als je hem gelijk doorslikt?
Klik om te vergroten...
Weinig.

i lolled gek zei:
Dankjewel!!
Klik om te vergroten...
Don't mention it.
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
i lolled gek zei:
volgens mij zit er een stukje buddha op de achterkant.
maare volgende vraaag, hoelaat moet ik dat op me mond houden?
Klik om te vergroten...
Zeven uur.

i lolled gek zei:
gewoon doorslikken of langer?
Klik om te vergroten...
Op je tong houden totdat het werkt.

i lolled gek zei:
Wat gebeurt er als je hem gelijk doorslikt?
Klik om te vergroten...
Weinig.

weinig als in niet werkend meer? of weinig is als gewoon verschil of je het doorslikt of op je mond houdt?
i lolled gek zei:
Dankjewel!!
Klik om te vergroten...
Don't mention it.
Klik om te vergroten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
i lolled gek zei:
weinig als in niet werkend meer? of weinig is als gewoon verschil of je het doorslikt of op je mond houdt?
Klik om te vergroten...
Houd het nou maar gewoon zo lang mogelijk in je mond, dan heb je zo weinig mogelijk verlies.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#17
TheFuckingDutchman zei:
Ik hoop dat je al eens eerder hebt getript op iets? Want stel dat die zegel 150 mics bevat, dan weet ie niet wat em vrijdag overkomt.
Klik om te vergroten...

Gewoon een trip, ook 150ug overleef je en daarnaast weet je dan wel gelijk wat LSD is.
De kans dat de zegel 100ug + is, is toch nihil.
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#18
Uh, ik heb hem gister in het dvdtje gedaan, en ik ga het vrijdag doen. dus nog 2 daagjes in een doosje ken toch geen kwaad?
En ik heb de lsd gister even op me vingers gehad 1-2 minuten kijken hoe het voelt, is toc hook niet erg?
en nja ik doe het wel gewoon in 1 keer de hele zegel, heb geen zin om 4 uur later pas te wachten om bij te pakken, dat maak toch ook niet veel uit?

bedankt iedereen.
i
i lolled gekLid
01-01-2024, 00:00
#19
en als ik nou gewoon in een keer een HELE zegel op me mond doet, en dat dan 5 minuten sabbelt.
en me vriendin ook op het zelfde moment.
wat dan?

het lijkt mij als je 5 minuten moet sabbelen op zo'n klein stukje, als je dan 1 keer slikt hij gelijk weg is in je keelgat? :tongueout:

ty
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#20
i lolled gek zei:
en als ik nou gewoon in een keer een HELE zegel op me mond doet, en dat dan 5 minuten sabbelt.
en me vriendin ook op het zelfde moment.
wat dan?

het lijkt mij als je 5 minuten moet sabbelen op zo'n klein stukje, als je dan 1 keer slikt hij gelijk weg is in je keelgat? :tongueout:

ty
Klik om te vergroten...

Gewoon op je tong leggen en dan gewoon beetje sabbelen en zuigen. Op een gegeve moment begint de zegel uit elkaar te vallen en zich te vormen naar een balletje karton. Als dat ook helemaal doorweekt is neem je een slok dinken en slik je het hele grutje door. Meestal is dit na 15 - 20 minuten (bij mij iig).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."