Om LSD te synthetiseren heb je denk ik toch een lab nodig hoor, de synthese is echt niet gemakkelijk. Je hebt bijvoorbeeld al voor verschillende stadia verschillende kleuren licht nodig, en nog een hoop heel duur en niet makkelijk te verkrijgen labomateriaal.
Amfetamine synthetiseren bijvoorbeeld is "a piece of cake" vergeleken met het synthetiseren van LSD.
Het zullen hoogstwaarschijnlijk biochemicussen/chemicussen zijn die dat synthetiseren, ze moeten iig een hoop organische chemie hebben gehad.
Grondstoffen als ergotamine zijn ook niet zomaar te krijgen, het wordt tenslotte alleen nog maar voor migraine legaal gebruikt. :P
Syntheses van LSD zul je vast wel vinden op internet, maar of die juist zijn...
Uiteindelijk kan ik me niet voorstellen dat erg veel mensen zich hiermee bezig houden, it's not easy. Maar goed, als het je eenmaal gelukt is heb je wel een lifelong supply voor jezelf !
Dus zelf maken zit er niet in voor je denk ik zo.
Het enigste wat je kunt doen is zoeken naar dat soort mensen.