Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslsd beertjes

lsd beertjes

83 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb de beertjes en trip er enorm goed op :grin:
E
EscobanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een tijdje geleden ook een dansend beertje gehad, die van het plaatje die als eerste gepost was, niet die tweede. Lekkere trip gehad, niet heel intens maar perfect voor de situatie (festival met relaxte sfeer).
a
acidctjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bij die van mij duurde het inderdaad 3 uur voordat het echt begon te werken(stom, want ik dacht dat het niet werkte en had ondertussen al 2 zegels genomen) en de trip voelde ook echt totaal niet zoals lsd. Ik was pas ongeveer 16 uur later een beetje uitgetript.

Peace
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien dat SWIM zijn muil moet houden en beseffen dat we niet aan SWIMMING doen op dit forum. :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
segfault zei:
KoxBox zei:
Misschien dat SWIM zijn muil moet houden en beseffen dat we niet aan SWIMMING doen op dit forum. :grin:
Klik om te vergroten...

Zwemmen is best wel lekker hoor! Maar goed ik heb het even aangepast :)
Klik om te vergroten...
Ik hoop voor jou dat ze 150mics zijn, maar heb je ze al laten testen?

Edit: zie het net, ga je nog doen. Ik heb er ook maar die zijn getest op 57mics...
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je kan nooit zeker genoeg zijn... Ik zou hetzelfde doen, moest ik in Nederland wonen natuurlijk.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
De laatste foto print heb ik ook, precies zoals op de foto; de achterkant is dan een beetje roze achtig. Ik ga er nu straks eentje wegbrengen naar het test punt (dat kan hier namelijk alleen op donderdag) en zal de uitslag ook wel posten zodra die er is.
B
Buddha CheeseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb dezelfde print beertjes. De achterkant is inderdaad licht rozig en bij mij staat er een poot van een beer in roze lijnen vanachter. Niet zelf getest omdat ik in Belgie woon, dus ben zeer benieuwd naar jullie resultaten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
segfault zei:
azgaza zei:
De laatste foto print heb ik ook, precies zoals op de foto; de achterkant is dan een beetje roze achtig. Ik ga er nu straks eentje wegbrengen naar het test punt (dat kan hier namelijk alleen op donderdag) en zal de uitslag ook wel posten zodra die er is.
Klik om te vergroten...

Bij mij op de achterkant zit een duidelijk druppeltje roze dat uitlekt en de rest is inderdaad zeer licht rozig gekleurd.
Klik om te vergroten...

Dat is dan inderdaad in ieder geval de zelfde print. Of er ook even veel op zit is dan weer niet te zeggen want het kan zijn dat meerdere keren dezelfde print is gebruikt.
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#10
segfault zei:
Wat mij verteld is, is dat de zegels afkomstig zijn van de vriend van de chemicus
Klik om te vergroten...

Haha, als je dat moet geloven elke keer als ze dat vertellen is iedereen chemicus.
En dat soort lulverhalen is dus al haast een reden om een ander te zoeken, ik ben alergisch voor lul verhalen :)
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nope dat is het hele punt. Geen vergelijkingspunt.

Iedereen blijft zegels verkopen van 50ug en zegt dat ze 100 zijn. Dus iedereen blijft geloven dat 50 100 is, want ze voelen net zo aan als de vorige 50ug zegels die je verkocht zijn als 100ug :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wackie zei:
Nope dat is het hele punt. Geen vergelijkingspunt.

Iedereen blijft zegels verkopen van 50ug en zegt dat ze 100 zijn. Dus iedereen blijft geloven dat 50 100 is, want ze voelen net zo aan als de vorige 50ug zegels die je verkocht zijn als 100ug :grin:
Klik om te vergroten...
En dat kan voor vervelende situaties zorgen als je dan opeens wel een geteste zegel hebt van 150+mics...
W
WackieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yep, gelukkig zijn die extremely rare. Ik heb ze nog nooit gezien iig.
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Wackie zei:
Yep, gelukkig zijn die extremely rare. Ik heb ze nog nooit gezien iig.
Klik om te vergroten...
Welja of zelfs als je er dan hebt van 130mics.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wackie zei:
Yep, gelukkig zijn die extremely rare. Ik heb ze nog nooit gezien iig.
Klik om te vergroten...

Kwam enkele jaren geleden nog wel voor; ik heb zelfs een zegel gehad van een geteste 400 ug; dat was echter wel geheel eenmalig, en meestal is 50-70 ug de norm tegenwoordig merk ik.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#16
Heb deze beertjes ook met licht roze achterkant. Heb er zalig op getripped tijdens Dour festival. En idd al die lulverhalen over die dosissen, zijn gewoon 50mics en denk niet dat er op dit moment zoveel blotters van gemaakt zijn. Vind 50 mics een ideale dosis voor wie eens LSD wil proberen en heb ook enkele vrienden er mee geïntroduceerd en er is een nieuwe wereld opengegaan voor hen hehe :). One drug to rule them all
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Weet niet of het iemand interesseert, maar ik had dus ook een exemplaar van die laatst geposte beertjes met de vaal roze achterkant laten testen en net gebeld; er kwam 50 ug uit als resultaat. Niet veel, maar wel gewoon pure schone LSD, dus ik vind het wel prima zo :)
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#18
azgaza zei:
Weet niet of het iemand interesseert, maar ik had dus ook een exemplaar van die laatst geposte beertjes met de vaal roze achterkant laten testen en net gebeld; er kwam 50 ug uit als resultaat. Niet veel, maar wel gewoon pure schone LSD, dus ik vind het wel prima zo :)
Klik om te vergroten...
Ik heb die ook, met dat roze achteraan. Ook gewoon 50mics.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#19
azgaza zei:
Weet niet of het iemand interesseert, maar ik had dus ook een exemplaar van die laatst geposte beertjes met de vaal roze achterkant laten testen en net gebeld; er kwam 50 ug uit als resultaat. Niet veel, maar wel gewoon pure schone LSD, dus ik vind het wel prima zo :)
Klik om te vergroten...

Ik heb ze ook. Alleen niet getest. :)
t
teckLid
01-01-2024, 00:00
#20
nou ik heb er 20 :stoned: net eentje genomen ben ik blij met df zat net zo van meh meschien is die shit beetje slecht ofzo
smaakte ook niet naar acid :( maar we zullen zien
speciaal voor de mensen die de achterkant willen zien dan :smoke: zijn we even een foto'tje wezen maken

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."