#1
Ik heb de beertjes en trip er enorm goed op ![:grin:]()
Ik hoop voor jou dat ze 150mics zijn, maar heb je ze al laten testen?segfault zei:KoxBox zei:Misschien dat SWIM zijn muil moet houden en beseffen dat we niet aan SWIMMING doen op dit forum.![]()
Zwemmen is best wel lekker hoor! Maar goed ik heb het even aangepast![]()
segfault zei:azgaza zei:De laatste foto print heb ik ook, precies zoals op de foto; de achterkant is dan een beetje roze achtig. Ik ga er nu straks eentje wegbrengen naar het test punt (dat kan hier namelijk alleen op donderdag) en zal de uitslag ook wel posten zodra die er is.
Bij mij op de achterkant zit een duidelijk druppeltje roze dat uitlekt en de rest is inderdaad zeer licht rozig gekleurd.
segfault zei:Wat mij verteld is, is dat de zegels afkomstig zijn van de vriend van de chemicus
En dat kan voor vervelende situaties zorgen als je dan opeens wel een geteste zegel hebt van 150+mics...Wackie zei:Nope dat is het hele punt. Geen vergelijkingspunt.
Iedereen blijft zegels verkopen van 50ug en zegt dat ze 100 zijn. Dus iedereen blijft geloven dat 50 100 is, want ze voelen net zo aan als de vorige 50ug zegels die je verkocht zijn als 100ug![]()
Welja of zelfs als je er dan hebt van 130mics.Wackie zei:Yep, gelukkig zijn die extremely rare. Ik heb ze nog nooit gezien iig.
Wackie zei:Yep, gelukkig zijn die extremely rare. Ik heb ze nog nooit gezien iig.
Ik heb die ook, met dat roze achteraan. Ook gewoon 50mics.azgaza zei:Weet niet of het iemand interesseert, maar ik had dus ook een exemplaar van die laatst geposte beertjes met de vaal roze achterkant laten testen en net gebeld; er kwam 50 ug uit als resultaat. Niet veel, maar wel gewoon pure schone LSD, dus ik vind het wel prima zo![]()
azgaza zei:Weet niet of het iemand interesseert, maar ik had dus ook een exemplaar van die laatst geposte beertjes met de vaal roze achterkant laten testen en net gebeld; er kwam 50 ug uit als resultaat. Niet veel, maar wel gewoon pure schone LSD, dus ik vind het wel prima zo![]()
net eentje genomen ben ik blij met df zat net zo van meh meschien is die shit beetje slecht ofzo
zijn we even een foto'tje wezen maken
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."