Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"wat k doe s gwoon zegge dat k bij een vriend blijf slape, en dan gewoon ergens waar je je chill voelt die note droppe.. en dan zieje vaak vanzelf wel wat er op je pad komt vaak s er altijd nog wel iets waar je heen kunt gaan ofzo.. byv cafeetje ofzo.. zorg gewoon dat je m hard genoeg spaced, dan bedenk je vanzelf wel iets om te doen"
"Gamen op LSD s zeker wel vet! zeker t proberen waard xD, 3 weken terug veel gedaan.. ging kapot :P"
"Dudeludelude , ook al zit je nu naast me, zoals ik lees gaan we vanavond kkziek space.. gaat zeker wel chill worde... morge nakkie-nakkiee njaa,, k hoor van je dat we m boeke.. laterrrr"
"best goeie ideeen xD"
"anders http://www.indevrijheid.org/ als t je niet lukt dan heb je er miss wat aan? Succes man!"