Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNog leuke zegels gehad laatste tijd?

Nog leuke zegels gehad laatste tijd?

20 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi medelucylovers,

Vond soortgelijk topic niet direct terug en vond het leuk om te weten welke zegels je laatst had genomen en hoe die je bevielen. Trip reports zijn niet nodig maar deel gewoon even mee hoe sterk ze waren (getest of een gok) en welke ervaringen je had met de zegel(s): visueel, spiritueel, kleurrijk, zware bodyload (hoofdpijn,...), mindfucks,...

Over paar weken ga ik een boeddha nuttigen, had deze al eens getest in oktober, was mn meest visuele trip ooit, getest op 150mcg en vond ze heel mindfuckvriendelijk om het zo te zegn :grin:

Welke hebben jullie onlangs genomen en had je een fantastische of slechte ervaring mee?
p
pascal828Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Laatste keer had ik een Alex Grey, die is 150ug. Ik heb daar prima op getript op dezelfde locatie als een maand daarvoor waar ik 300ug nam, was 1.5e Maya, die 200ug zijn.

Beiden waren op een psytrance feest, waar de sfeer gewoon perfect was. Normaal zou ik nooit zulke hoge dosissen nemen op feesten.

Die 300ug trip was ook de hoogste dosis die ik heb genomen na mijn 500ug bad-trip. Dus ik was nogal verbaasd van mezelf dat ik het deed.

Maar ik merk weinig verschil tussen zegels, behalve de dosis dan. Maar als ik een even hoge dosis neem van beide zegels, en ik trip anders dan normaal, dan dank ik dat niet aan de zegels, maar meer aan de mindsetting die ik op dat moment heb.
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#3
pascal828 zei:
Laatste keer had ik een Alex Grey, die is 150ug. Ik heb daar prima op getript op dezelfde locatie als een maand daarvoor waar ik 300ug nam, was 1.5e Maya, die 200ug zijn.

Beiden waren op een psytrance feest, waar de sfeer gewoon perfect was. Normaal zou ik nooit zulke hoge dosissen nemen op feesten.

Die 300ug trip was ook de hoogste dosis die ik heb genomen na mijn 500ug bad-trip. Dus ik was nogal verbaasd van mezelf dat ik het deed.

Maar ik merk weinig verschil tussen zegels, behalve de dosis dan. Maar als ik een even hoge dosis neem van beide zegels, en ik trip anders dan normaal, dan dank ik dat niet aan de zegels, maar meer aan de mindsetting die ik op dat moment heb.
Klik om te vergroten...

Ik heb de laatste keer 2 Alex Grey's genomen. Deze zouden ook 150ug zijn, maar ze waren getest op 60ug. Heb er dus 2 genomen. Ik vond ze verder prima!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
berten zei:
Hoe sterk waren ze (getest of een gok), visuals, spiritueel, kleurrijk, zware bodyload (hoofdpijn,...), mindfucks,...
?
Klik om te vergroten...

Het enige verschil tussen zegels is de dosis die er op zit, van 4 zegels van 50 ug trip je het zelfde als eentje van 200 ug, de andere verschillen zijn afhankelijk van set, setting en de persoon die het neemt. Er bestaat niet zoiets als visuelere of minder visuele LSD en alle LSD geeft gewoon de zelfde milde bodyload. Alle kenmerken die jij noemt hangen gewoon van de setting, persoon en dosis af, LSD is één stof waar geen variaties op zijn en het effect is in basis altijd het zelfde, alleen pakken je trips verschillend uit door de eerder genoemde set en setting.

Ondanks dat heb ik wel het idee gehad dat maya's (175 ug, anno 200:sunglasses: en beertjes (50 ug, anno 2010) toch een stukje fijner waren dan de andere zegels, maar ik denk eigenlijk dat dat komt omdat ze smaakloos waren en dat begint sowieso al chiller: niet een ranzige smaak in je mond hebben, en dan is het dus ook gewoon weer in de mindset en niks anders.

LSD = LSD, er bestaan geen verschillende soorten LSD, tenzij je een analoog hebt van LSD zoals ALD-52, maar die komen bijna niet voor en die kans is enorm klein en de verschillen tussen de analogen zijn ook eerder dosis en werkingsduur e.d. Analogen van LSD worden zo goed als helemaal niet gemaakt en kom je in de praktijk niet tegen, en als het test op LSD is het gewoon LSD en dan is het enige verschil hóeveel LSD er nou werkelijk op zit.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#5
azgaza zei:
berten zei:
Hoe sterk waren ze (getest of een gok), visuals, spiritueel, kleurrijk, zware bodyload (hoofdpijn,...), mindfucks,...
?
Klik om te vergroten...

Het enige verschil tussen zegels is de dosis die er op zit, van 4 zegels van 50 ug trip je het zelfde als eentje van 200 ug, de andere verschillen zijn afhankelijk van set, setting en de persoon die het neemt. Er bestaat niet zoiets als visuelere of minder visuele LSD en alle LSD geeft gewoon de zelfde milde bodyload. Alle kenmerken die jij noemt hangen gewoon van de setting, persoon en dosis af, LSD is één stof waar geen variaties op zijn en het effect is in basis altijd het zelfde, alleen pakken je trips verschillend uit door de eerder genoemde set en setting.
Klik om te vergroten...
ik nam deze zomer 2 keer 1shiva zegel (waarvan 1keer ik er nog een halve achetraan gegooid heb)
1e keer was op Dour: 1shiva en na 3u ofzo nog een halfje , hiervan tripte ik wel maar totaal niet intenst
2ekeer: was ongeveer 1week na week 1, zelfde zegels (dus ga ik er van uit dat dit ongeveer de zelfde dosis is) en hiervan ging ik een stuk harder. ik kon zo goed als niks meer degelijk zien . alles vervormde en vloeide door elkaar

ik vraag mij echt hard af of die spreiding gewoon enorm was of set en setting echt zo'n immense rol spelen , ik vind het nog altijd vreem
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#6
Set & setting geloof me maar:wink:

heb net hetzelfde gehad op dour festival
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
gamezz zei:
ik vraag mij echt hard af of die spreiding gewoon enorm was of set en setting echt zo'n immense rol spelen , ik vind het nog altijd vreem
Klik om te vergroten...

Set en setting spelen daar altijd een grote rol in, een geteste 150 ug is in een rustige kamer totaal anders dan op een chaotisch festival om maar iets te noemen. Overigens kan spreiding ook zeker een rol spelen, sommige vellen hebben erg weinig spreiding (nog geen 20 ug verschil tussen zegels), maar sommige echt wel een grote spreiding, maya's testten in 2008 ook van 122 tot 175. Ik weet overigens niet in hoeverre de zegels echt zo verschillen in sterkte of dat ze sommige zegels gewoon slechter behandelen en ze tijdens het testen slijten, ik vermoed dat die spreiding er wel gewoon echt is.
b
bertenLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
berten zei:
Hoe sterk waren ze (getest of een gok), visuals, spiritueel, kleurrijk, zware bodyload (hoofdpijn,...), mindfucks,...
?
Klik om te vergroten...

Het enige verschil tussen zegels is de dosis die er op zit, van 4 zegels van 50 ug trip je het zelfde als eentje van 200 ug, de andere verschillen zijn afhankelijk van set, setting en de persoon die het neemt. Er bestaat niet zoiets als visuelere of minder visuele LSD en alle LSD geeft gewoon de zelfde milde bodyload. Alle kenmerken die jij noemt hangen gewoon van de setting, persoon en dosis af, LSD is één stof waar geen variaties op zijn en het effect is in basis altijd het zelfde, alleen pakken je trips verschillend uit door de eerder genoemde set en setting.

Ondanks dat heb ik wel het idee gehad dat maya's (175 ug, anno 200:sunglasses: en beertjes (50 ug, anno 2010) toch een stukje fijner waren dan de andere zegels, maar ik denk eigenlijk dat dat komt omdat ze smaakloos waren en dat begint sowieso al chiller: niet een ranzige smaak in je mond hebben, en dan is het dus ook gewoon weer in de mindset en niks anders.

LSD = LSD, er bestaan geen verschillende soorten LSD, tenzij je een analoog hebt van LSD zoals ALD-52, maar die komen bijna niet voor en die kans is enorm klein en de verschillen tussen de analogen zijn ook eerder dosis en werkingsduur e.d. Analogen van LSD worden zo goed als helemaal niet gemaakt en kom je in de praktijk niet tegen, en als het test op LSD is het gewoon LSD en dan is het enige verschil hóeveel LSD er nou werkelijk op zit.
Klik om te vergroten...

Ok heb je gelijk in, heb het aangepast naar de ervaring op zich :)
5
5HTaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb nou shiva's, deze waren aardig sterk, van 1 zegeltje tripte ik best goed.



Niet getest dus geen idee hoeveel er op zit.
°
°Thomas°Lid
01-01-2024, 00:00
#10
heb nu ook shiva's liggen. dit weekend ook lekker gegaan op eentje.

zouden 140mics opzitten maar nog niet laten testen dus kan het ook niet met zekerheid zeggen.
heb in ieder geval goed lopen trippen van 1tje! :grin:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#11
°Thomas° zei:
shiva's liggen.
Klik om te vergroten...

Ja?

°Thomas° zei:
Zouden 140mics opzitten.
Klik om te vergroten...

Nee
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
heb de avatar blotter :grin: getest op 150ug

J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#13
iemand al bouddhas gedaan?
heb er eentje liggen, schijnt erg sterk te zijn maar ken niet veel mensne die er al genomen hebben
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
overlaatst bij een vriend microdots gezien , iedereen weet wat dat wil zegen.
Microdots bestaan nog :grin:
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#15
iemand mag altijd wel wat LSD in mijn glaasje drinkwater komen gooien hoor.
Nee beter nog gooi het direct in mijn mond , dan is er geen potentie verlies.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#16
ja is wel kut dat er 2 batches de ronde gaan (voorral voor de mense in belgie dan)
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gelieve niet in het leidingwater dumpen.
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#18
gamezz zei:
overlaatst bij een vriend microdots gezien , iedereen weet wat dat wil zegen.
Microdots bestaan nog :grin:
Klik om te vergroten...
Tuurlijk bestaan die nog :wink:

Ik heb enkel nog maar ervaring met shiva's.
Heb de eerste maal niet veel gevoeld van 1 trip.
Van 2 trips voelde ik het wel, maar echt visuals had ik niet.. :confused:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#19
flipkonijn zei:
gamezz zei:
overlaatst bij een vriend microdots gezien , iedereen weet wat dat wil zegen.
Microdots bestaan nog :grin:
Klik om te vergroten...
Tuurlijk bestaan die nog :wink:

Ik heb enkel nog maar ervaring met shiva's.
Heb de eerste maal niet veel gevoeld van 1 trip.
Van 2 trips voelde ik het wel, maar echt visuals had ik niet.. :confused:
Klik om te vergroten...

Inderdaad er is vast veel te vinden denk ik. Erg variërend qua sterkte zijn ze meestal, daarom zeg ik altijd even laten testen, dan heb je zekerheid.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#20
dubbele Hofmann = op de fiets (the original) waren goede zegels :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."