Hoe oud was jij toen jij voor het eerst Lsd ging doen?
Ik heb het eventjes teruggezocht, toen was ik 19.
Was jij er echt klaar voor?
Net zo klaar als ik voor truffels, 2C-T-7 of een ander psychedelicum van hetzelfde formaat zou zijn. Of dat echt klaar is voor wat er gaat komen weet ik niet, dat vind ik sowieso een lastige uitspraak om te doen.
Wat was je dosis?
240µg.
Wat raad jij mij aan om te doen als je in mijn schoenen stond?
Zolang als je nog niet positief tegen lang trippen aankijkt zou ik het vooral niet doen. Als je hier het probleem niet (meer) van inziet en truffel-trips prima handelt zie ik niet waarom je geen LSD zou doen.
Zoals Mindless al aankaart schijnt het idee dat LSD veel zwaarder zou zijn dan truffels schijt vooral te bestaan bij mensen die nog niet eerder LSD gebruikt hebben. Naar mijn mening bieden beide soorten psychedelica hun eigen uitdagingen en is de één niet noodzakelijk heftiger dan de ander.
Yaizer zei:
Hoe kan ik mij mentaal voorbereiden op een 6 tot 12 uur lange trip? Het is een lange tijd en de werkingsduur van 2c-b en truffels zijn vele male korter.
Probeer vooral in te zien dat je geen 12 uur lang op een stoel hoeft te zitten. Een normale dag bestaat ook uit meer dan 12 uur, die vul je toch ook gewoon met bezigheden?
Op een normale dosis LSD kun je prima een wandeling in het bos houden, een filmpje kijken of spelen met een of ander onzinding.
Graag zou ik ook je mening willen horen over het algemeen. Hoe je vind hoe ik over dit onderwerp denk en of ik goede keuzes maak.
Ik weet niet hoe jij over dit onderwerp denkt, noch over wat voor keuzes jij maakt. Ik weet alleen maar wat voor vragen jij stelt en wat voor antwoorden je tot nu toe gekregen hebt. Onderstaande quote is de enige gedachte die je ook daadwerkelijk geplaatst hebt. :P
Wat ik ook even wil toevoegen is dat Lsd volgens mij echt bijzonder spul is maar dan echt ook bijzonder spul.
Ik vind het niet meer of minder bijzonder dan truffels, 25C-NBOMe of 2C-T-7, elk magisch op zijn eigen manier.
Nog een leuk stukje over een student die Lsd heeft gemaakt (17 mg) op de universiteit (in het geheim). Hij beantwoord vragen wat erg interessant is. Ook een vraag met "hoeveel mensen denk je dat er op deze wereld Lsd produceren?" waarop hij met een bijna zeker antwoord zegt dat het getal rond de 9 mensen zijn.
https://www.reddit.com/r/LSD/comments/1 ... nthesized/[/i]
Inderdaad een interessante pagina, maar je hebt toch enkele dingetjes fout overgenomen. :P
- Hij is geen student, maar een post-doc(iemand die zijn promotieonderzoek(=doctoraat) is afgerond en ingehuurd wordt door een universiteit om verder onderzoek te verrichten).
- Hij zegt niet dat hij bijna zeker weet dat dit ~9 mensen zijn, hij zegt dat de productie van 90% van de wereldvoorraad door een groep mensen in de ordergrootte van ongeveer 15 gedaan wordt. Dit is dus exclusief alle hobbyisten die dit wel 'eens' gedaan hebben.
Mindless zei:
Hoe kun je je mentaal voorbereiden? Kijk of je op dat moment happy bent en zo niet: doe het niet. Als je je echt in het trippen wilt storten, zou ik sowieso leren mediteren. Zonder te weten hoe te mediteren en dan toch hard gaan trippen is imo gekkenwerk.
Dit advies zou ik alleen opvolgen als je denkt dat mediteren ook daadwerkelijk wat voor jou is, mediteren is imo echt geen vereiste om harder te gaan trippen.