#1
28Yaizer zei:Vandaar de paar vragen:
Hoe oud was jij toen jij voor het eerst Lsd ging doen?
Nee, dit was zoals men zegt dat je het niet moet doen.Was jij er echt klaar voor?
Ik had er wel wat over gelezen maar wist er niet veel van. Ik had snachts gereden naar een dark-psy (goagil) festivalletje bij berlijn, was van plan overdag te slapen maar dat kwam er niet van, en de volgende nacht dus goa-gil op LSD. Het was de beste nacht van mijn leven.
weet ik niet, het was een fles water met wat druppels erin die ik deelde met vrienden. Ik was behoorlijk de weg kwijt, ik denk 100 echte ugs ofzo. (in tegenstelling tot "verkocht als" ugs)Wat was je dosis?
Wat raad jij mij aan om te doen als je in mijn schoenen stond?
230ug zegels bestaan bijna niet. Het getal wat men zegt bij verkoop betekend totaal niets. De meeste verkochte zegels liggen rond de 50ug, 75 als je geluk hebt. Af en toe zijn er echt goede in omloop van 100-150 ofzo, en als er zegels zijn van 200+ dan praat men daar jaren later nog over.
Dus probeer het een andere keer nog eens met zegels van een meer betrouwbare bron.
Daarnaast gebeurd het bij sommigen wel eens dat het gewoon niet wil werken. Dat betekend niet dat het de volgende keer weer niet zal werken. Het kan zijn dat je hoofd gewoon een keer niet klaar is voor een psychedelische ervaring ofzo en het gewoon niet doet. Maar dat gaat dan over 50ug ofzo, 230ug is echt een extreme dosis, daar gaat je hoofd geen weerstand tegen bieden. Dat levert een ervaring up waarbij je ongetwijfeld de visuals als een klein "bij effect" zult ervaren.