Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goeiemiddag iedereen, Ik ben net nieuw op dit forum en ik wist niet goed waar ik mijn vraag over lsd kon posten. Dus daarom doe ik het eventjes hier Een goeie maand geleden heb ik voor de eerste maal lsd genomen. Daarvoor had ik al 2x MDMA gedaan en 3x truffels. Omdat ik vooral een persoon ben die op zoek is naar "zotte" visuals en ik al 3x truffels had gedaan, dacht ik klaar te zijn voor lsd. Het was de perfecte setting ( bij een vriend thuis, mooi weer, grote tuin, 'trippy' huis vol met schilderijen, etc.) en we begonnen eraan rond half 8 's avonds. Volgens de vriend van wie ze waren bevatten deze zegels 230 microgram lsd, het waren Einsteins. Ik had al wat opzoekingswerk gedaan en merkte dat 230 mcgr nogal veel is. Dus ik nam eerst 3/4 van de zegel. De 2 uur die volgden, voelde ik niets speciaals. Ik kreeg enkel een warme gloed over mij. Hierop besloot ik het andere 1/4 te nemen om extra effect te krijgen. Na nogmaals 1uur voelde ik geen 'tripgevoel' zoals bij truffels. Wat ik wel kreeg was extreme loomheid, gefascineerd geraken van bepaalde voorwerpen, muziek klonk super zot, af en toe extreme lachbuien en slapeloosheid ( in totaal ben ik 12uur wakker gebleven) Mijn verwachtingen waren m.a.w totaal niet voldaan. Ik had verwacht ( omdat velen het doen uitschijnen dat lsd DE tripdrug is) dat ik zeer harde visuals zou krijgen, spirituele gedachten ging hebben, mijzelf ging leren kennen en 'mij in een andere wereld ging voelen'. Ik vraag mij dus af of het normaal is dat ik die gevoelens ervan kreeg? Of lag het aan de zegel? Of ben ik er tolerant voor? Ik wil lsd namelijk zeer graag nog eens doen, maar als dat de effecten zijn, vind ik het niet waard. Alvast bedankt om te lezen!"
"Bedankt voor de reacties! Hoe kan je weten dat een zegel gekwantificeerd is?"