#1
Als je er 1 laat testen dat ze ook zeggen hoeveel microgram erop zit. De sterkte dus.
Op het moment dat je dat moet vragen is die zegel niet gekwantificeerd.teamblazed zei:Bedankt voor de reacties!
Hoe kan je weten dat een zegel gekwantificeerd is?
Maar een ervaren tripper zal enkel een ruime schatting van de dosering kunnen geven denk ik.Wacky zei:Een ervaren tripper laten testen lijkt mij meestal de beste optie
Heeft dat ook juist niet heel veel met de gebruiker te maken? Tot in hoeverre die getraind is in het herkennen van effecten? Ik heb zelf nog niet 1/8 zegel geprobeerd, maar wel 1/4 van best zwakke zegels. Dat effect was nog zo aanwezig, dat ik me bijna niet kan voorstellen dat ik helemaal niets zou voelen met de helft van die dosering.Psychedelibee zei:Stel dat je bij 1/8 zegel al threshold effecten merkt dan heb je redelijk sterke zegels en kun je wat makkelijker een dosering in hoeveelheid zegels bepalen.
Wacky zei:iemand postte er recent 2 waar je het tegen betaling kan laten doen. Niet heel goedkoop en niet in nederland (dus duurt een poos)
Een ervaren tripper laten testen lijkt mij meestal de beste optie![]()
Probeer vooral in te zien dat je geen 12 uur lang op een stoel hoeft te zitten. Een normale dag bestaat ook uit meer dan 12 uur, die vul je toch ook gewoon met bezigheden?Yaizer zei:Hoe kan ik mij mentaal voorbereiden op een 6 tot 12 uur lange trip? Het is een lange tijd en de werkingsduur van 2c-b en truffels zijn vele male korter.
Ik weet niet hoe jij over dit onderwerp denkt, noch over wat voor keuzes jij maakt. Ik weet alleen maar wat voor vragen jij stelt en wat voor antwoorden je tot nu toe gekregen hebt. Onderstaande quote is de enige gedachte die je ook daadwerkelijk geplaatst hebt. :PGraag zou ik ook je mening willen horen over het algemeen. Hoe je vind hoe ik over dit onderwerp denk en of ik goede keuzes maak.
Ik vind het niet meer of minder bijzonder dan truffels, 25C-NBOMe of 2C-T-7, elk magisch op zijn eigen manier.Wat ik ook even wil toevoegen is dat Lsd volgens mij echt bijzonder spul is maar dan echt ook bijzonder spul.
Inderdaad een interessante pagina, maar je hebt toch enkele dingetjes fout overgenomen. :PNog een leuk stukje over een student die Lsd heeft gemaakt (17 mg) op de universiteit (in het geheim). Hij beantwoord vragen wat erg interessant is. Ook een vraag met "hoeveel mensen denk je dat er op deze wereld Lsd produceren?" waarop hij met een bijna zeker antwoord zegt dat het getal rond de 9 mensen zijn.
https://www.reddit.com/r/LSD/comments/1 ... nthesized/[/i]
Dit advies zou ik alleen opvolgen als je denkt dat mediteren ook daadwerkelijk wat voor jou is, mediteren is imo echt geen vereiste om harder te gaan trippen.Mindless zei:Hoe kun je je mentaal voorbereiden? Kijk of je op dat moment happy bent en zo niet: doe het niet. Als je je echt in het trippen wilt storten, zou ik sowieso leren mediteren. Zonder te weten hoe te mediteren en dan toch hard gaan trippen is imo gekkenwerk.
Dat was niet zozeer bedoeld om harder te trippen, maar om wanneer het de "verkeerde" kant opgaat, dat je jezelf uit zo'n negatieve spiraal van gedachten kunt halen.Fool zei:Dit advies zou ik alleen opvolgen als je denkt dat mediteren ook daadwerkelijk wat voor jou is, mediteren is imo echt geen vereiste om harder te gaan trippen.Mindless zei:Hoe kun je je mentaal voorbereiden? Kijk of je op dat moment happy bent en zo niet: doe het niet. Als je je echt in het trippen wilt storten, zou ik sowieso leren mediteren. Zonder te weten hoe te mediteren en dan toch hard gaan trippen is imo gekkenwerk.
Dat zou best eens kunnen!Fool zei:Ik bedoel dat ik van de mensen die ik ken en waarvan ik weet dat ze wel eens trippen bijzonder weinig mensen zich bezighouden met meditatie. De meesten, mijzelf inclusief, weten na een aantal ervaringen zich prima uit lastige situaties te redden.
Zijn wij dan onbewust aan het mediteren?
Fool zei:Ik bedoel dat ik van de mensen die ik ken en waarvan ik weet dat ze wel eens trippen bijzonder weinig mensen zich bezighouden met meditatie. De meesten, mijzelf inclusief, weten na een aantal ervaringen zich prima uit lastige situaties te redden.
Zijn wij dan onbewust aan het mediteren?
In feite zeggen wij hetzelfde, aangezien je daar al aangeeft je minder te identificeren met je gedachten. Identificatie met gedachten is wanneer je niet simpelweg een gedachte hebt, maar dat een gedachte in een terugkomend patroon komt te zitten. Het is dan niet slechts een gedachte, maar 'mijn' gedachte, 'mijn' mening die steeds weer opgehaald wordt. Het wordt dan compulsief en het wordt dan ook iets wat verdedigd moet worden en voila daar ontstaat het hele ego-mechanisme.Fool zei:Hihi, cool!
Ik heb door gebruik van psychedelica wel geleerd om mij minder van losse gedachtevlarden aan te trekken en me wat minder te laten overweldigen door het gevoel, soms. Maar dat betekend niet dat ik momenten heb waarop ik niet over dingen nadenk, meer dat een minder zware indruk achterlaat.
Zeggen wij nu hetzelfde of zeggen wij twee verschillende dingen?
https://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_survey1.shtmlEffects on Life (49,039 valid responses)
Of those who have taken LSD, 53.4% said that it has affected their life positively, compared to 3.4% who said it had a negative effect on their life. 21.9% reported that LSD had "no effect" and 17.2% reported a "mix of positive and negative effects".
Interestingly, people who have taken LSD 100+ times were the most likely to say that it has "very positively" affected their life (46.9%). An additional 17.4% said LSD has affected their life "somewhat positively", and 21.2% reported a "mix of positive and negative" effects. Also, people who have taken LSD 100 or more times are more likely than any other group to say that their LSD use has affected their life "somewhat negatively" (1.4%) or "very negatively" (2.6%).
This table compares reports of bad reactions to LSD with reports of positive reactions on thhis survey. The two colors of bars are answers to two distinct questions. The dark bars are answers to the question "Have you had a mystical or strikingly positive experience on LSD?" and the white bars are answers to the question "Have you had what you would describe as a 'bad trip' on LSD?".
Not surprisingly, people who have taken LSD 100+ times were least likely to say that LSD had "no effect" on their life (6.7%) compared to 29.7% of those who have taken LSD 1-10 times.
When answering how long ago they first took LSD, 24.8% of respondents said it was in the past year, compared to those who said 2-5 years ago (34.8%), 6-10 years ago (16.9%), 11-20 years ago (14.6%), and more than 20 years ago (8.9%). We found no consistent trend in correlation between years since first LSD experience and perceived positive or negative effects.
![]()
Zal met de mate van ervaring ook wel meevallen dan.Yaizer zei:Maar nee, met zoveel drugs ervaring hebben ze nooit lsd gebruikt en ook nooit van plan.
Met de reden: Iedereen die het neemt veranderd er door. Je komt er niet meer uit als je zelf.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."