Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD nieuwe setting nodig

LSD nieuwe setting nodig

46 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mesh zei:
Nope, ik denk volgende week of anders de week daarna. Vorige week naar ADE geweest en daar eerst goed van herstellen.
Klik om te vergroten...
Lol, was een goed feestje zo te horen.
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#2
Lytje pole zei:
Lol, was een goed feestje zo te horen.
Klik om te vergroten...

Martin Garrix was wel echt epic, Vooral als je naar de wc gaat en je vriendengroep is weg. Omdat ze in de pepperspray stonden.

Edit, sorry voor de offtopic
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mesh zei:
Martin Garrix was wel echt epic, Vooral als je naar de wc gaat en je vriendengroep is weg. Omdat ze in de pepperspray stonden.
Klik om te vergroten...

Dat is echt super irritant zeg! En bizar dat incident met die pepperspray, hoor t nu pas. Volgens mij gebeurde hetzelfde een paar weken geleden in een kroeg ergens in een gehucht. Als het maar geen trend wordt.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mesh zei:
Heeft er iemand n idee voor een toffe setting? Kan zowel in mijn kamer als buitenshuis zijn. Zolang er maar ruimte is om de Lsd mij mee te laten nemen. Ik wil het ook nog een keer op een festival doen, maar mijn gevoel zegt dat indoor festivals hier niet echt geschikt voor zijn, iemand ervaring mee? (Festival zou ik dan sowieso maar 100 nemen)
Klik om te vergroten...
Is dit een toffe setting?

Dit was vorig jaar mijn huiskamer. Ik had de foto's als eens eerder hier geplaatst, maar kon het niet laten ze in dit topic nog eens boven water te halen. Mijn huis volgestort met 10 kuub piepschuim, lasers, rookmachine, ledverlichting, en veel meer rommel.

Verder kan ik beamen dat de Efteling geweldig is op psychedelica. Ik heb het ooit op LSA gedaan maar dat was lichamelijk erg zwaar. LSD zou het daar nog een stuk beter doen.

Trippen in de natuur is altijd goed. Maar mooi weer is dan wel fijn.

Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht. :)
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hotelkamer huren zo een groote met jacuzzi en balkon. Op schiphol heb er 1. Met 4 a 5 man kost dat dan maar weinig
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#6
verwondering zei:
Is dit een toffe setting?

Dit was vorig jaar mijn huiskamer. Ik had de foto's als eens eerder hier geplaatst, maar kon het niet laten ze in dit topic nog eens boven water te halen. Mijn huis volgestort met 10 kuub piepschuim, lasers, rookmachine, ledverlichting, en veel meer rommel.

Verder kan ik beamen dat de Efteling geweldig is op psychedelica. Ik heb het ooit op LSA gedaan maar dat was lichamelijk erg zwaar. LSD zou het daar nog een stuk beter doen.

Trippen in de natuur is altijd goed. Maar mooi weer is dan wel fijn.

Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht. :)
Klik om te vergroten...
Haha, bizar man. Hoe lang heb je je kamer zo gehouden?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#7
Wat ontzettend tof Verwondering, jouw versierde huiskamer.

Trippen terwijl alles onder sneeuw zit kan ik iedereen aanraden om te doen. Deed dit een keer op truffels en de sneeuw kleurde paars, geel, rood, enz. Was erg cool en in de lucht zag ik allemaal dieren en indianen tevoorschijn komen. En als ik in de sneeuw keek ontstonden daar ook allemaal tekeningen van dieren, planten en mensen. Was een coole trip.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#8
verwondering zei:
Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht.
Klik om te vergroten...

PsychedelicMagic zei:
Trippen terwijl alles onder sneeuw zit kan ik iedereen aanraden om te doen. Deed dit een keer op truffels en de sneeuw kleurde paars, geel, rood, enz. Was erg cool en in de lucht zag ik allemaal dieren en indianen tevoorschijn komen. En als ik in de sneeuw keek ontstonden daar ook allemaal tekeningen van dieren, planten en mensen. Was een coole trip.
Klik om te vergroten...

En ik altijd maar binnen trippen in de winter - 's avonds laat met de gordijnen dicht, begraven onder een berg dekentjes als een soort psychedelische mol. Dit klinkt fantastisch guys! Bedankt voor de inspiratie :hearteyes:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#9
inside bright purple man and stars.jpg

Nu dan mijn tip tot de aller beste setting!

Mijn grootste wens is om met 400ug LSD onder de licht van de Northen lights te trippen.
Het liefst met een gehuurde camper op een afgelegen gebied. Met alle voorzieningen voor handen in de camper Met zijn 2e..

:globeeuaf:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Fenrir zei:
En ik altijd maar binnen trippen in de winter - 's avonds laat met de gordijnen dicht, begraven onder een berg dekentjes als een soort psychedelische mol. Dit klinkt fantastisch guys! Bedankt voor de inspiratie :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Brrr, doe mij de psychedelische mol-versie maar. Kachel hoog, kaarsjes aan, dekentjes, theetje, hoogstens even met m'n reet van de bank komen om gewikkeld in een dekentje op mijn balkon te gaan kijken naar hoe mooi de sneeuw en de sterrenhemel zijn, dan snel weer naar binnen naar m'n veilige hol.

Grappig dat veel anti-drugs mensen een heel hysterisch idee hebben bij trippen (psychotisch uit ramen springen, wild straten oprennen etc.) terwijl de werkelijkheid is dat mijn trips meestal kneuteriger zijn dan het dagelijkse vlaai-en-koffie-vier-uurtje in het plaatselijke bejaardenhuis.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#11
Roze olifant zei:
Brrr, doe mij de psychedelische mol-versie maar. Kachel hoog, kaarsjes aan, dekentjes, theetje, hoogstens even met m'n reet van de bank komen om gewikkeld in een dekentje op mijn balkon te gaan kijken naar hoe mooi de sneeuw en de sterrenhemel zijn, dan snel weer naar binnen naar m'n veilige hol.
Klik om te vergroten...

Zo ben ik ook hoor, maar bij het lezen van de geschetste situatie gaat het toch kriebelen. Ik heb mijn broer al een bericht gestuurd of we van de winter een huisje gaan huren met de crew om psychedelica te nemen en in de sneeuw te spelen tot we het zat zijn en daarna onze voeten warmen voor de open haard.

Roze olifant zei:
Grappig dat veel anti-drugs mensen een heel hysterisch idee hebben bij trippen (psychotisch uit ramen springen, wild straten oprennen etc.) terwijl de werkelijkheid is dat mijn trips meestal kneuteriger zijn dan het dagelijkse vlaai-en-koffie-vier-uurtje in het plaatselijke bejaardenhuis.
Klik om te vergroten...

Eensch. Edoch den paddestoel, als daar zijnde, gelijkt in uitwerking geenszins op den doornappel; ende ene overmoedige reiziger uyt Bourgondië nog gene psychonaut maakt.

(Ik weet niet waarom ik door het woord "kneuterig" de compulsie krijg om in pseudo-Middelnederlands te schrijven, maar dat is hier dus gebeurd. Sorry.)
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Aan de ene kant snap ik waarom iemand zou willen trippen tijdens het zien van bijvoorbeeld het noorderlicht. Aan de andere kant zou ik tijdens een piek van een goede trip helemaal geen oog hebben voor zoiets denk ik. Naar het plafond kijken is waarschijnlijk net zo magisch voor mij. :)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fenrir zei:
(Ik weet niet waarom ik door het woord "kneuterig" de compulsie krijg om in pseudo-Middelnederlands te schrijven, maar dat is hier dus gebeurd. Sorry.)
Klik om te vergroten...

Haha, geen probleem. We hebben blijkbaar wel een verschillende associatie bij kneuterigheid, want als ik het begrip probeer te visualiseren denk ik geloof ik met name aan peerd’n, boer’n en boerinn’n en oud-Hollands (ah, dus toch een link tussen onze associaties!) Delfts-blauw theeservies. Verder tuinkabouters, bordjes aan de schouw met ‘oost west thuis best’, een pannetje soep dat pruttelt op het vuur. En dus vlaai, koffie en bejaardenhuizen. En tja, mijn truffeltrips. Niks mis met een goeie portie kneuterigheid op z’n tijd.

In de sneeuw spelen en daarna opwarmen voor een haardvuur klinkt ook wel goed acceptabel ja!
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#14
Roze olifant zei:
Haha, geen probleem. We hebben blijkbaar wel een verschillende associatie bij kneuterigheid, want als ik het begrip probeer te visualiseren denk ik geloof ik met name aan peerd’n, boer’n en boerinn’n en oud-Hollands (ah, dus toch een link tussen onze associaties!) Delfts-blauw theeservies. Verder tuinkabouters, bordjes met ‘oost west thuis best’, een pannetje soep dat pruttelt op het vuur. En dus vlaai, koffie en bejaardenhuizen. En tja, mijn truffeltrips. Niks mis met een goeie portie kneuterigheid op z’n tijd.

In de sneeuw spelen en daarna opwarmen voor een haardvuur klinkt ook wel goed acceptabel ja!
Klik om te vergroten...

Dat is ook wel mijn visualisatie bij het woord, ik denk dat het gewoon komt omdat het woord zelf zo ouderwets klinkt of zo. De logica is wel weer ver te vinden bij mij haha. Te lang nuchter denk ik :shrugman:
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#15
Mindless zei:
Aan de ene kant snap ik waarom iemand zou willen trippen tijdens het zien van bijvoorbeeld het noorderlicht. Aan de andere kant zou ik tijdens een piek van een goede trip helemaal geen oog hebben voor zoiets denk ik. Naar het plafond kijken is waarschijnlijk net zo magisch voor mij. :)
Klik om te vergroten...
De laatste keer dat ik buiten tripte keek ik op een gegeven moment naar boven, en was in opperste verbazing over de waanzinnig mooie wolkenlucht boven mij. Aaaaaah, zo mooi! Achteraf was het een doodnormale blauwe lucht met witte wolkjes. Maar op LSD was het een prachtig natuurverschijnsel. Het noorderlicht willen meemaken tijdens een trip, daar kan ik dus helemaal inkomen. Lijkt me inderdaad heel speciaal.

Lytje pole zei:
Haha, bizar man. Hoe lang heb je je kamer zo gehouden?
Klik om te vergroten...
Ruim een maand. Misschien wel anderhalve maand. Ik heb er in totaal drie keer (in vrij korte tijd) in getript, met verschillende mensen erbij. Een jaar na dato kom ik nog steeds piepschuimsnippers tegen wanneer ik een bank of een kast opzij schuif. :rolleyes:
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze olifant zei:
Seems legit. Nuchterheid gaat je na een bepaalde tijd echt opbreken. :tongueout:

Gemütlichkeit is eigenlijk nog het beste woord vind ik. Minder negatieve klank dan kneuterigheid of gezapigheid en toch ook verfijnder dan ‘gesjellug’. Onze versie ‘gemoedelijkheid’ mist de X-factor vind ik. Die Duitsers hadden het toch goed begrepen op sommige vlakken.

Nu maar weer aan het werk... damn, wel een beetje een bummer dit, nu heb ik dat psychedelische hutje met haardvuur in de sneeuw in m’n hoofd. Thanks hè!
Klik om te vergroten...

Onze Oosterburen zijn sowieso goed in woorden. Gemütlichkeit, maar ook kummerspeck, sehnsucht, wanderlust, schadenfreude, weltschmertz, fernweh, treppenwitz, ... Love it!

Oei, succes! Hopelijk heb ik je concentratie niet te erg verstoord met mijn gedagdroom...
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Aan de ene kant snap ik waarom iemand zou willen trippen tijdens het zien van bijvoorbeeld het noorderlicht. Aan de andere kant zou ik tijdens een piek van een goede trip helemaal geen oog hebben voor zoiets denk ik. Naar het plafond kijken is waarschijnlijk net zo magisch voor mij.
Klik om te vergroten...


Ik denk dat je dat nog echt zou verbazen. Het is best indrukwekkend en je staat natuurlijk te kijken naar een natuurverschijnsel waardoor je weer een nieuw beeld krijgt van de aarde.

Levensbesef veranderen,
Ik heb bij een krokodil gestaan op een paar meter afstand achter een hek van wel vier of vijf meter groot.
En hij werd gek en ageresief en ik zat in een goede LSD trip.
En het besef van de details wat er gebeurde en wie IK ben en wie HIJ is!

Wij komen elke dag buiten uit betonnen huizen met betonnen straten. En hoeven niet bang te zijn dat er een of ander gek beest tevoorschijn springt om jou op te eten. Of giftig is.

Maar om dan toch nog speciale natuurverschijnselen te zien of echte wildlife animals met LSD op gaat zeker je leven veranderen
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fenrir zei:
Te lang nuchter denk ik :shrugman:
Klik om te vergroten...

Seems legit. Nuchterheid gaat je na een bepaalde tijd echt opbreken. :tongueout:

Gemütlichkeit is eigenlijk nog het beste woord vind ik. Minder negatieve klank dan kneuterigheid of gezapigheid en toch ook verfijnder dan ‘gesjellug’. Onze versie ‘gemoedelijkheid’ mist de X-factor vind ik. Die Duitsers hadden het toch goed begrepen op sommige vlakken.

Nu maar weer aan het werk... damn, wel een beetje een bummer dit, nu heb ik dat psychedelische hutje met haardvuur in de sneeuw in m’n hoofd. Thanks hè!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rebell zei:
Ik denk dat je dat nog echt zou verbazen. Het is best indrukwekkend en je staat natuurlijk te kijken naar een natuurverschijnsel waardoor je weer een nieuw beeld krijgt van de aarde.
Klik om te vergroten...
Ja denk het toch ook wel. Maar dan meer voor en na de piek vermoed ik.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Roze olifant zei:
Gemütlichkeit is eigenlijk nog het beste woord vind ik (...) Die Duitsers hadden het toch goed begrepen op sommige vlakken.
Klik om te vergroten...

Fenrir zei:
Onze Oosterburen zijn sowieso goed in woorden. Gemütlichkeit, maar ook kummerspeck, sehnsucht, wanderlust, schadenfreude, weltschmertz, fernweh, treppenwitz,
Klik om te vergroten...

Eines ist dabei in alle munde: *zingend* Ein Prosit Ein Prooosit! Zum Gumutlichkeit!! *zingend*

Ik hoor het die duitsers (en mezelf) nog zingen in die mega grote biertent tijdens de Oktoberfesten in München. Rondborstige dames die bier rondbrengen en vragen of hun hoofd ook wel op de zojuist gemaakte foto staat. Dikke kermis attracties net om de hoek (met bijbehorende muziek) terwijl iedere zichzelf respecterende Duitser voorbij komt waggelen in lederhösen of in dirndl.

Zou dat te hanteren zijn op een beetje acid?


On topci: Ik heb met interesse de suggesties gelezen over LSD in de dierentuin of in de Efteling. Ik ga eerst eens een festival bezoeken met lsd en ga zeker verdere inspiratie opdoen in dit topic.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."