#1
Lol, was een goed feestje zo te horen.Nope, ik denk volgende week of anders de week daarna. Vorige week naar ADE geweest en daar eerst goed van herstellen.
Lol, was een goed feestje zo te horen.Nope, ik denk volgende week of anders de week daarna. Vorige week naar ADE geweest en daar eerst goed van herstellen.
Lol, was een goed feestje zo te horen.
Martin Garrix was wel echt epic, Vooral als je naar de wc gaat en je vriendengroep is weg. Omdat ze in de pepperspray stonden.
Is dit een toffe setting?Heeft er iemand n idee voor een toffe setting? Kan zowel in mijn kamer als buitenshuis zijn. Zolang er maar ruimte is om de Lsd mij mee te laten nemen. Ik wil het ook nog een keer op een festival doen, maar mijn gevoel zegt dat indoor festivals hier niet echt geschikt voor zijn, iemand ervaring mee? (Festival zou ik dan sowieso maar 100 nemen)
Haha, bizar man. Hoe lang heb je je kamer zo gehouden?Is dit een toffe setting?
Dit was vorig jaar mijn huiskamer. Ik had de foto's als eens eerder hier geplaatst, maar kon het niet laten ze in dit topic nog eens boven water te halen. Mijn huis volgestort met 10 kuub piepschuim, lasers, rookmachine, ledverlichting, en veel meer rommel.
Verder kan ik beamen dat de Efteling geweldig is op psychedelica. Ik heb het ooit op LSA gedaan maar dat was lichamelijk erg zwaar. LSD zou het daar nog een stuk beter doen.
Trippen in de natuur is altijd goed. Maar mooi weer is dan wel fijn.
Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht.![]()
Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht.
Trippen terwijl alles onder sneeuw zit kan ik iedereen aanraden om te doen. Deed dit een keer op truffels en de sneeuw kleurde paars, geel, rood, enz. Was erg cool en in de lucht zag ik allemaal dieren en indianen tevoorschijn komen. En als ik in de sneeuw keek ontstonden daar ook allemaal tekeningen van dieren, planten en mensen. Was een coole trip.
En ik altijd maar binnen trippen in de winter - 's avonds laat met de gordijnen dicht, begraven onder een berg dekentjes als een soort psychedelische mol. Dit klinkt fantastisch guys! Bedankt voor de inspiratie![]()
Brrr, doe mij de psychedelische mol-versie maar. Kachel hoog, kaarsjes aan, dekentjes, theetje, hoogstens even met m'n reet van de bank komen om gewikkeld in een dekentje op mijn balkon te gaan kijken naar hoe mooi de sneeuw en de sterrenhemel zijn, dan snel weer naar binnen naar m'n veilige hol.
Grappig dat veel anti-drugs mensen een heel hysterisch idee hebben bij trippen (psychotisch uit ramen springen, wild straten oprennen etc.) terwijl de werkelijkheid is dat mijn trips meestal kneuteriger zijn dan het dagelijkse vlaai-en-koffie-vier-uurtje in het plaatselijke bejaardenhuis.
(Ik weet niet waarom ik door het woord "kneuterig" de compulsie krijg om in pseudo-Middelnederlands te schrijven, maar dat is hier dus gebeurd. Sorry.)
Haha, geen probleem. We hebben blijkbaar wel een verschillende associatie bij kneuterigheid, want als ik het begrip probeer te visualiseren denk ik geloof ik met name aan peerd’n, boer’n en boerinn’n en oud-Hollands (ah, dus toch een link tussen onze associaties!) Delfts-blauw theeservies. Verder tuinkabouters, bordjes met ‘oost west thuis best’, een pannetje soep dat pruttelt op het vuur. En dus vlaai, koffie en bejaardenhuizen. En tja, mijn truffeltrips. Niks mis met een goeie portie kneuterigheid op z’n tijd.
In de sneeuw spelen en daarna opwarmen voor een haardvuur klinkt ook wel goed acceptabel ja!
De laatste keer dat ik buiten tripte keek ik op een gegeven moment naar boven, en was in opperste verbazing over de waanzinnig mooie wolkenlucht boven mij. Aaaaaah, zo mooi! Achteraf was het een doodnormale blauwe lucht met witte wolkjes. Maar op LSD was het een prachtig natuurverschijnsel. Het noorderlicht willen meemaken tijdens een trip, daar kan ik dus helemaal inkomen. Lijkt me inderdaad heel speciaal.Aan de ene kant snap ik waarom iemand zou willen trippen tijdens het zien van bijvoorbeeld het noorderlicht. Aan de andere kant zou ik tijdens een piek van een goede trip helemaal geen oog hebben voor zoiets denk ik. Naar het plafond kijken is waarschijnlijk net zo magisch voor mij.![]()
Ruim een maand. Misschien wel anderhalve maand. Ik heb er in totaal drie keer (in vrij korte tijd) in getript, met verschillende mensen erbij. Een jaar na dato kom ik nog steeds piepschuimsnippers tegen wanneer ik een bank of een kast opzij schuif.Haha, bizar man. Hoe lang heb je je kamer zo gehouden?

Seems legit. Nuchterheid gaat je na een bepaalde tijd echt opbreken.
Gemütlichkeit is eigenlijk nog het beste woord vind ik. Minder negatieve klank dan kneuterigheid of gezapigheid en toch ook verfijnder dan ‘gesjellug’. Onze versie ‘gemoedelijkheid’ mist de X-factor vind ik. Die Duitsers hadden het toch goed begrepen op sommige vlakken.
Nu maar weer aan het werk... damn, wel een beetje een bummer dit, nu heb ik dat psychedelische hutje met haardvuur in de sneeuw in m’n hoofd. Thanks hè!
Aan de ene kant snap ik waarom iemand zou willen trippen tijdens het zien van bijvoorbeeld het noorderlicht. Aan de andere kant zou ik tijdens een piek van een goede trip helemaal geen oog hebben voor zoiets denk ik. Naar het plafond kijken is waarschijnlijk net zo magisch voor mij.
Te lang nuchter denk ik![]()
Ja denk het toch ook wel. Maar dan meer voor en na de piek vermoed ik.Ik denk dat je dat nog echt zou verbazen. Het is best indrukwekkend en je staat natuurlijk te kijken naar een natuurverschijnsel waardoor je weer een nieuw beeld krijgt van de aarde.
Gemütlichkeit is eigenlijk nog het beste woord vind ik (...) Die Duitsers hadden het toch goed begrepen op sommige vlakken.
Onze Oosterburen zijn sowieso goed in woorden. Gemütlichkeit, maar ook kummerspeck, sehnsucht, wanderlust, schadenfreude, weltschmertz, fernweh, treppenwitz,
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."