Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD nieuwe setting nodig

LSD nieuwe setting nodig

46 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey hey!

Vandaag 4 zegeltjes (1p)-Lsd binnen gekregen. Dit wordt mijn 4e trip en ben eigenlijk opzoek naar een nieuwe setting om het te proberen. Nu heb ik het 2x thuis en 1x in het bos gedaan en vooral buiten was me heel goed bevallen. Eerste twee keer waren mildere trips, tweede keer was n zwaardere.

Heeft er iemand n idee voor een toffe setting? Kan zowel in mijn kamer als buitenshuis zijn. Zolang er maar ruimte is om de Lsd mij mee te laten nemen. Ik wil het ook nog een keer op een festival doen, maar mijn gevoel zegt dat indoor festivals hier niet echt geschikt voor zijn, iemand ervaring mee? (Festival zou ik dan sowieso maar 100 nemen)
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zelf heb ik de luxe dat als ik het thuis zat ben ik de deur uit loop en in de natuur sta.

Voor mij is het belangrijk dat ik een uitvalsweg heb zodra een setting mij niet meer bevalt.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik merk altijd wel als ik een hoge dosis gebruik dat ik een veilige plek nodig heb om naar terug te gaan. Een huis een veilige omgeving om me te laten gaan.

Daarnaast is bij lage dosis de dierentuin een leuke ervaring, om toch even een olifant en een leeuw te zien met LSD op.
Efteling is ook een goede!
Maar dieren zijn interessant.
Ik deed het bij artis en heb uren binnen bij de koraalrif en speciale zee dieren staan kijken en verwonderen samen met een vriendin.

Dat is echt een aanrader!
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#4
Rebell zei:
Ik merk altijd wel als ik een hoge dosis gebruik dat ik een veilige plek nodig heb om naar terug te gaan. Een huis een veilige omgeving om me te laten gaan.

Daarnaast is bij lage dosis de dierentuin een leuke ervaring, om toch even een olifant en een leeuw te zien met LSD op.
Efteling is ook een goede!
Maar dieren zijn interessant.
Ik deed het bij artis en heb uren binnen bij de koraalrif en speciale zee dieren staan kijken en verwonderen samen met een vriendin.

Dat is echt een aanrader!
Klik om te vergroten...

Efteling hahaha, helaas heb ik op professioneel niveau daar n relatie dat me dat geen strak plan lijkt. Dierentuin lijkt me inderdaad wel tof, maar wil nog een veilige toevlucht hebben.

Zit er aan te denken om thuis n setting te maken met lichtjes en muziek. Ik vind kleur heel belangrijk in mijn trips. (Vandaar dat de boswandeling in de zomer zo gaaf was)
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mesh zei:
Efteling hahaha, helaas heb ik op professioneel niveau daar n relatie dat me dat geen strak plan lijkt. Dierentuin lijkt me inderdaad wel tof, maar wil nog een veilige toevlucht hebben.

Zit er aan te denken om thuis n setting te maken met lichtjes en muziek. Ik vind kleur heel belangrijk in mijn trips. (Vandaar dat de boswandeling in de zomer zo gaaf was)
Klik om te vergroten...
@Rebell
Wow, een pretpark. Daar zou ik toch even over nadenken haha. Ik zou gek worden van al die mensen met gillende kinderen.

@Mesh
Het bos vind ik magisch omdat er van alles gebeurt. Thuis heb ik een minimale setup, ik zorg ervoor dat ik iets te eten en drinken bij de hand heb, bel uit, vaak geen muziek. Ik trip alleen overdag dus fijn als het aardig weer is.

Afgelopen zomer tripte ik in de zon onder een kleurrijke vintage parasol met patronen uit de jaren 70, dat was super.

Misschien dat ik deze winter wel in het donker wil trippen omdat het overdag toch vreselijk is met zo’n egaal grijze deken over het land.
M
MeshLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lytje pole zei:
@Rebell
Wow, een pretpark. Daar zou ik toch even over nadenken haha. Ik zou gek worden van al die mensen met gillende kinderen.

@Mesh
Het bos vind ik magisch omdat er van alles gebeurt. Thuis heb ik een minimale setup, ik zorg ervoor dat ik iets te eten en drinken bij de hand heb, bel uit, vaak geen muziek. Ik trip alleen overdag dus fijn als het aardig weer is.

Afgelopen zomer tripte ik in de zon onder een kleurrijke vintage parasol met patronen uit de jaren 70, dat was super.

Misschien dat ik deze winter wel in het donker wil trippen omdat het overdag toch vreselijk is met zo’n egaal grijze deken over het land.
Klik om te vergroten...

Ik hang zelf altijd kerstlampjes op en heb nogal een space lamp die patronen op het plafond maakt. Dus savonds is voor mij ideaal, muziek is toch ook wel n must have. Misschien dat ik in de winter als t gesneeuwd heeft naar het bos gaan, alhoewel t nu ook wel prachtig kam zijn
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#7
In de dierentuin 120ug gaat er niks gebeuren. Mensen zien dat echt niet. En je wilt steeds meer zien (ik iig) en kijken en ontdekken. Je hebt helemaal geen zin om je terug te trekken omdat er zoveel te zien valt.
Als een kind in een speeltuin :dancer::dancerman:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mesh zei:
Ik hang zelf altijd kerstlampjes op en heb nogal een space lamp die patronen op het plafond maakt. Dus savonds is voor mij ideaal, muziek is toch ook wel n must have. Misschien dat ik in de winter als t gesneeuwd heeft naar het bos gaan, alhoewel t nu ook wel prachtig kam zijn
Klik om te vergroten...
Het bos in de sneeuw lijkt mij inderdaad prachtig. En nu ook met al die kleuren!

Op keta of 2cb heb ik altijd muziek aan, maar met LSD of paddos vind ik dat toch wel lastig.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Rebell zei:
In de dierentuin 120ug gaat er niks gebeuren. Mensen zien dat echt niet. En je wilt steeds meer zien (ik iig) en kijken en ontdekken. Je hebt helemaal geen zin om je terug te trekken omdat er zoveel te zien valt.
Als een kind in een speeltuin :dancer::dancerman:
Klik om te vergroten...
Haha, wie weet iets voor in de toekomst maar ik kan nuchter mensenmassa‘s al niet aan.

En toch maar eens mijn LSD laten quantificeren. Zegels zouden 200µg zijn maar ik betwijfel het. Zijn iig dierentuin waardig denk ik.
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#10
Lytje pole zei:
Wow, een pretpark. Daar zou ik toch even over nadenken haha. Ik zou gek worden van al die mensen met gillende kinderen.
Klik om te vergroten...

Je hebt dagen dat er weinig bezoekers zijn dus niet in de vakantie of dat soort dagen.
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ben altijd opzoek naar ideale omgevingen waar ik in kan trippen. Wat ik wel chill vind zijn van die plekken wat dichtbij een treinstation is. Zoals sommige gedeeltes van de veluwe of zandvoort. Ik hoef niet perse thuis te zijn, ik heb alles namelijk bij me in mijn rugzak. Neem altijd mp3speler mee, een boekje om in te schrijven, fijne wandelschoenen, lekker zittende kleding en een bril met spiegelglazen. Mensen spreken je niet zo snel aan als je een bril op hebt met spiegelglazen en je hebt je mp3speler in. Tijdens het trippen kan ik mij niet echt goed voordoen als iemand die niet tript en je antwoorden begrijpt. Ik moet altijd lachen dan en dat komt heel raar over. Voordeel van thuis trippen is dat je dieper kan gaan. Een ego dood. Alleen met tripmiddelen op voel ik mij altijd zo gesloten in huis. En ik woon niet echt op een mooie plek, dus trippend mijn huis uit is een slecht idee. Ook omdat ik niet wil dat mijn buren weten dat ik drugs gebruik. Als ik thuis trip zet ik overigens altijd mijn bel uit zodat niemand mij kan storen. Snachts durf ik trouwens wel mijn flat uit en al trippend over straat te zwerven...
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#12
Lytje pole zei:
Wow, een pretpark. Daar zou ik toch even over nadenken haha. Ik zou gek worden van al die mensen met gillende kinderen.
Klik om te vergroten...

Rebell zei:
Je hebt dagen dat er weinig bezoekers zijn dus niet in de vakantie of dat soort dagen.
Klik om te vergroten...

Je kunt de Efteling overdag of 's avonds geheel of gedeeltelijk afhuren voor 1 000 - 16 000 mensen (info). Iedereen van DF een tientje inleggen en dikke fissa maken :nevergonnagiveyouup:
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fenrir zei:
Je kunt de Efteling overdag of 's avonds geheel of gedeeltelijk afhuren voor 1 000 - 16 000 mensen (info). Iedereen van DF een tientje inleggen en dikke fissa maken :nevergonnagiveyouup:
Klik om te vergroten...

Haha, Ik zou eerder willen opteren om na sluitingstijd Blijdorp te bezoeken.
Komen de nachtdieren tot leven.

Nadeel is alleen dat je geen zonnebril kan dragen, tenminste, kan wel maar dan zie je niks.
v
verwonderingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mesh zei:
Heeft er iemand n idee voor een toffe setting? Kan zowel in mijn kamer als buitenshuis zijn. Zolang er maar ruimte is om de Lsd mij mee te laten nemen. Ik wil het ook nog een keer op een festival doen, maar mijn gevoel zegt dat indoor festivals hier niet echt geschikt voor zijn, iemand ervaring mee? (Festival zou ik dan sowieso maar 100 nemen)
Klik om te vergroten...
Is dit een toffe setting?

Dit was vorig jaar mijn huiskamer. Ik had de foto's als eens eerder hier geplaatst, maar kon het niet laten ze in dit topic nog eens boven water te halen. Mijn huis volgestort met 10 kuub piepschuim, lasers, rookmachine, ledverlichting, en veel meer rommel.

Verder kan ik beamen dat de Efteling geweldig is op psychedelica. Ik heb het ooit op LSA gedaan maar dat was lichamelijk erg zwaar. LSD zou het daar nog een stuk beter doen.

Trippen in de natuur is altijd goed. Maar mooi weer is dan wel fijn.

Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht. :)
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hotelkamer huren zo een groote met jacuzzi en balkon. Op schiphol heb er 1. Met 4 a 5 man kost dat dan maar weinig
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#16
verwondering zei:
Is dit een toffe setting?

Dit was vorig jaar mijn huiskamer. Ik had de foto's als eens eerder hier geplaatst, maar kon het niet laten ze in dit topic nog eens boven water te halen. Mijn huis volgestort met 10 kuub piepschuim, lasers, rookmachine, ledverlichting, en veel meer rommel.

Verder kan ik beamen dat de Efteling geweldig is op psychedelica. Ik heb het ooit op LSA gedaan maar dat was lichamelijk erg zwaar. LSD zou het daar nog een stuk beter doen.

Trippen in de natuur is altijd goed. Maar mooi weer is dan wel fijn.

Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht. :)
Klik om te vergroten...
Haha, bizar man. Hoe lang heb je je kamer zo gehouden?
V
VchipLid
01-01-2024, 00:00
#17
Wat ontzettend tof Verwondering, jouw versierde huiskamer.

Trippen terwijl alles onder sneeuw zit kan ik iedereen aanraden om te doen. Deed dit een keer op truffels en de sneeuw kleurde paars, geel, rood, enz. Was erg cool en in de lucht zag ik allemaal dieren en indianen tevoorschijn komen. En als ik in de sneeuw keek ontstonden daar ook allemaal tekeningen van dieren, planten en mensen. Was een coole trip.
F
FenrirLid
01-01-2024, 00:00
#18
verwondering zei:
Ik wil ook eens een keer 's winters wanneer het flink gesneeuwd heeft buiten trippen. Warm aankleden, thermosfles warme chocolademelk mee, en kom maar op met dat sneeuwballengevecht.
Klik om te vergroten...

PsychedelicMagic zei:
Trippen terwijl alles onder sneeuw zit kan ik iedereen aanraden om te doen. Deed dit een keer op truffels en de sneeuw kleurde paars, geel, rood, enz. Was erg cool en in de lucht zag ik allemaal dieren en indianen tevoorschijn komen. En als ik in de sneeuw keek ontstonden daar ook allemaal tekeningen van dieren, planten en mensen. Was een coole trip.
Klik om te vergroten...

En ik altijd maar binnen trippen in de winter - 's avonds laat met de gordijnen dicht, begraven onder een berg dekentjes als een soort psychedelische mol. Dit klinkt fantastisch guys! Bedankt voor de inspiratie :hearteyes:
R
RebellLid
01-01-2024, 00:00
#19
inside bright purple man and stars.jpg

Nu dan mijn tip tot de aller beste setting!

Mijn grootste wens is om met 400ug LSD onder de licht van de Northen lights te trippen.
Het liefst met een gehuurde camper op een afgelegen gebied. Met alle voorzieningen voor handen in de camper Met zijn 2e..

:globeeuaf:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fenrir zei:
En ik altijd maar binnen trippen in de winter - 's avonds laat met de gordijnen dicht, begraven onder een berg dekentjes als een soort psychedelische mol. Dit klinkt fantastisch guys! Bedankt voor de inspiratie :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Brrr, doe mij de psychedelische mol-versie maar. Kachel hoog, kaarsjes aan, dekentjes, theetje, hoogstens even met m'n reet van de bank komen om gewikkeld in een dekentje op mijn balkon te gaan kijken naar hoe mooi de sneeuw en de sterrenhemel zijn, dan snel weer naar binnen naar m'n veilige hol.

Grappig dat veel anti-drugs mensen een heel hysterisch idee hebben bij trippen (psychotisch uit ramen springen, wild straten oprennen etc.) terwijl de werkelijkheid is dat mijn trips meestal kneuteriger zijn dan het dagelijkse vlaai-en-koffie-vier-uurtje in het plaatselijke bejaardenhuis.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."