Lsd is niet leeftijdsgebonden maar meer levenservaring gebonden.
Dat is hoe ik het zie.
Door met veel verschillende mensen te trippen ben ik er achter gekomen dat je zelfverzekerd moet zijn.
Je moet je eigen realiteitsbesef hebben.
Ben je erg onzeker of hoor je wel vaker van mensen dat je onzeker bent dan zou ik het niet doen.
Ik heb tot mijn 32ste gewacht omdat ik eerder nog wel eens roekeloos was.
Is bijnemen eigenlijk mogelijk met LSD? Dat ik eerst 100 microg pak en later 50 microg?
Vind dat niet zo een succes dat bijnemen.
Soms begin je na een half uur al verschillende waarnemingen te ondervinden.
Maar het kan zo zijn dat je pas na 2 uur of zelfs 3 uur echt in de trip zit.
Dus om na een uurtje te denken 'ik voel maar weinig' dus gooi er nog maar wat in is geen goed idee.
Maar ga je na 3 uur weer wat bijnemen dan duurt het weer zo lang voor dat die er weer helemaal in zit.
En een trip duurt vaak al rond de 10 a 12 uurtjes en dat is best lang!
Dan zit je er 15 uurtjes is en dat kan best vermoeiend zijn vooral aan de ogen.
En als laatste laat je niet rushen door een dealer omdat hij nu alleen heeft.
Zorg dat je er wel mentaal klaar voor bent.
Als je echt wilt kun je het altijd wel vinden.