Dat is heel erg herkenbaar, ik zie er ook uit als een klein kind die voor het eerst in een snoepjeswinkel komt met psychedelica op. (Mijn pupillen worden ook gigantisch groot
![:sweatsmile:]()
.) Dit is wel zo op een "normale dosering" maar, ik denk dat dit dan ook wel kan gebeuren bij een lagere dosering.
Daarom, dat het me ook niet verstandig lijkt om dat onaangekondigd thuis te doen. Mijn ouders zijn wel openminded hoor maar, dat lijkt me toch wel ongemakkelijk haha. Alhoewel, ik een paar jaar geleden het aandurfde om thuis 2C-C s'avonds te doen en ik dacht dat mijn ouders sliepen. Toen wilde ik naar beneden gaan om wat drinken te pakken en toen kon mijn moeder blijkbaar niet slapen en toen kwam ze ook naar beneden. Toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging en of ik misschien wat wilde eten. (Ze had echt wel door dat ik niet helemaal nuchter was haha.) Toen vluchtte ik maar snel naar boven want, mijn pupillen waren echt gigantisch en op dat moment kon ik ook echt geen normale activiteiten uitvoeren. (Het was een best lage dosering maargoed, 2C-C is ook een hele substantie dan LSD maar, daar reageerde ik wel al heftig op.)
Dat lijkt me heel erg ongemakkelijk als je iets te wazig bij een congres zit ja, heb je daar achteraf nog iets over gehoord? Wel hardcore dat je dat durfde hoor! 😲
Dat je er meer focus van zou kunnen krijgen spreekt mij heel erg aan! Ik ken ook mensen die het ook op school/werk doen en hun merken dan ook dan dat ze wat meer focus hebben en energie. Ik zou dat echt niet durven hoor op school of werk. Ik denk dat ik me ook wat omgemakkelijk zou voelen dat iemand het door zou hebben en afgeleid raak door dingen die me wat meer interesseren
![^_^]()
.
Ik ga er eens mee experimenteren als de gelegenheid er is! Want het staat echt nog op mijn to-do list! Dankjewel voor het delen van je ervaring en als ik een ervaring ermee heb dan, ga ik die ook zeker sharen!
Supertof dat je eerste ervaring met 1p-LSD in het bos was! Was het je eerste keer met psychedelica? En kon je op die manier goed doseren? (Dat lijkt me wel echt een geklooi haha.)
30 ųg zou voor mij persoonlijk echt veel te hoog zijn om nog überhaupt normaal te kunnen functioneren haha maar, dat is per persoon natuurlijk ook verschillend! Ik ben heel erg benieuwd naar je bevindingen! Dus zeker delen😁.
Omdat ik er nog geen ervaring mee heb, durf ik dat niet te zeggen! Maar ik denk recreatief met een functioneel randje.Ik wil kijken of ik er wat meer focus op een microdosis zou kunnen krijgen en andere inzichten bijvoorbeeld. Maar ik zou het denk ik niet aandurven,;om een microdosering toe te passen in het dagelijkse leven zoals op school/werk 😅.