Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMicrodosering LSD!

Microdosering LSD!

53 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aan volumetrisch doseren had ik nog niet eens gedacht.
Interessant om weten dat ik m'n omgekeerd osmose systeem niet enkel voor het bereiden van koffie en thee kan gebruiken. :wink:
O
OrbitLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heey allemaal,
Sorry, dat ik nog niet gereageerd heb op jullie reacties! Dit ga ik ook later doen, omdat ik het best wel druk heb nu:sweatsmile:.
O
OrbitLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goedemorgen!

Ik ben heel erg benieuwd naar microdosering ervaringen van <20 ųg :redheart: . (En ook de nadelen natuurlijk.)
Ik zit al een langere tijd te denken om dit eens een keer te proberen.

Liefs,
Accuraat
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoi! Interessant topic. Ik heb niet heel veel maar wel wat ervaring met microdosing, maar ik probeer rond de 11-14 ug te doseren als ik het doe. Daaronder is het niet merkbaar genoeg, en daarboven wordt het wat te vaag voor het uitvoeren van normale activiteiten. Heb sowieso gemerkt dat het (bij mij in ieder geval) heel nauw komt. 2 ug meer of minder kan uitmaken, ik ben daarbij ook gevoelig voor fysieke effecten zoals grote pupillen en spierspanning. Vooral door dat laatste doe ik het alleen thuis, niet op het werk (na de eerste keer dat ik dat deed iets te wazig bij een congres te hebben gezeten, lol). Voelde toch wat te ongemakkelijk. Sommigen mensen rapporteren meer focus op microdoseringen en dat snap ik wel, maar zelf merk ik dat ik vooral ga focussen op dingen die ik het liefst doe. Ook om die reden vind ik het voor werk wat minder geschikt.

Eigenlijk is alles met een microdosis net even wat leuker. Je kunt alle normale dingen doen als je niet te hoog doseert, alleen zit er dan een heel subtiel LSD-laagje overheen. Het zal anderen ook niet opvallen, tenzij eventueel als je zoals mij bent en van 15 ug grote ogen krijgt. :wink: Maar dan waarschijnlijk nog niet als mensen er niks van weten, omdat je je gewoon normaal gedraagt. Als je per ongeluk wat te hoog doseert, zoals ik dus die ene keer op dat congres deed, word je een beetje dromerig. Het kan zijn dat je even uit moet vinden welke dosis het beste werkt, en waar je het voor wil gebruiken.

Ben benieuwd naar je ervaring. :)
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik ga hier zeer binnenkort ook mee experimenteren. Waarschijnlijk met 15 mcg 1p-LSD (een zegel van 120 mcg netjes in acht reepjes geknipt :grinning:). Heb laatst mijn eerste ervaring met 1p-LSD gehad, namelijk een dosis van 30 mcg, en had bij die hoeveelheid eigenlijk zelfs nog wel het gevoel dat ik dagelijkse activiteiten redelijk goed zou kunnen doen. Kan het niet met zekerheid zeggen omdat ik het grootste deel van de trip alleen buiten in het bos heb doorgebracht, en daarna thuis Netflix heb gekeken. Mijn verwachting is dat 15 mcg voor mij nét onder de drempel van fysiek voelbare effecten zit (dus ideaal voor een microdosis). Wellicht dat ik hier ook mijn bevindingen post, als die interessant genoeg zijn om te lezen tenminste :wink:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Accuraat zei:
Goedemorgen!

Ik ben heel erg benieuwd naar microdosering ervaringen van <20 ųg :redheart: . (En ook de nadelen natuurlijk.)
Ik zit al een langere tijd te denken om dit eens een keer te proberen.

Liefs,
Accuraat
Klik om te vergroten...
Wil je funcioneel proberen of gewoon een keer recreatief?
O
OrbitLid
01-01-2024, 00:00
#7
Roze Olifant zei:
Hoi! Interessant topic. Ik heb niet heel veel maar wel wat ervaring met microdosing, maar ik probeer rond de 11-14 ug te doseren als ik het doe. Daaronder is het niet merkbaar genoeg, en daarboven wordt het wat te vaag voor het uitvoeren van normale activiteiten. Heb sowieso gemerkt dat het (bij mij in ieder geval) heel nauw komt. 2 ug meer of minder kan uitmaken, ik ben daarbij ook gevoelig voor fysieke effecten zoals grote pupillen en spierspanning. Vooral door dat laatste doe ik het alleen thuis, niet op het werk (na de eerste keer dat ik dat deed iets te wazig bij een congres te hebben gezeten, lol). Voelde toch wat te ongemakkelijk. Sommigen mensen rapporteren meer focus op microdoseringen en dat snap ik wel, maar zelf merk ik dat ik vooral ga focussen op dingen die ik het liefst doe. Ook om die reden vind ik het voor werk wat minder geschikt.

Eigenlijk is alles met een microdosis net even wat leuker. Je kunt alle normale dingen doen als je niet te hoog doseert, alleen zit er dan een heel subtiel LSD-laagje overheen. Het zal anderen ook niet opvallen, tenzij eventueel als je zoals mij bent en van 15 ug grote ogen krijgt. :wink: Maar dan waarschijnlijk nog niet als mensen er niks van weten, omdat je je gewoon normaal gedraagt. Als je per ongeluk wat te hoog doseert, zoals ik dus die ene keer op dat congres deed, word je een beetje dromerig. Het kan zijn dat je even uit moet vinden welke dosis het beste werkt, en waar je het voor wil gebruiken.

Ben benieuwd naar je ervaring. :)
Klik om te vergroten...
Dat is heel erg herkenbaar, ik zie er ook uit als een klein kind die voor het eerst in een snoepjeswinkel komt met psychedelica op. (Mijn pupillen worden ook gigantisch groot :sweatsmile: .) Dit is wel zo op een "normale dosering" maar, ik denk dat dit dan ook wel kan gebeuren bij een lagere dosering.
Daarom, dat het me ook niet verstandig lijkt om dat onaangekondigd thuis te doen. Mijn ouders zijn wel openminded hoor maar, dat lijkt me toch wel ongemakkelijk haha. Alhoewel, ik een paar jaar geleden het aandurfde om thuis 2C-C s'avonds te doen en ik dacht dat mijn ouders sliepen. Toen wilde ik naar beneden gaan om wat drinken te pakken en toen kon mijn moeder blijkbaar niet slapen en toen kwam ze ook naar beneden. Toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging en of ik misschien wat wilde eten. (Ze had echt wel door dat ik niet helemaal nuchter was haha.) Toen vluchtte ik maar snel naar boven want, mijn pupillen waren echt gigantisch en op dat moment kon ik ook echt geen normale activiteiten uitvoeren. (Het was een best lage dosering maargoed, 2C-C is ook een hele substantie dan LSD maar, daar reageerde ik wel al heftig op.)
Dat lijkt me heel erg ongemakkelijk als je iets te wazig bij een congres zit ja, heb je daar achteraf nog iets over gehoord? Wel hardcore dat je dat durfde hoor! 😲
Dat je er meer focus van zou kunnen krijgen spreekt mij heel erg aan! Ik ken ook mensen die het ook op school/werk doen en hun merken dan ook dan dat ze wat meer focus hebben en energie. Ik zou dat echt niet durven hoor op school of werk. Ik denk dat ik me ook wat omgemakkelijk zou voelen dat iemand het door zou hebben en afgeleid raak door dingen die me wat meer interesseren ^_^ .
Ik ga er eens mee experimenteren als de gelegenheid er is! Want het staat echt nog op mijn to-do list! Dankjewel voor het delen van je ervaring en als ik een ervaring ermee heb dan, ga ik die ook zeker sharen!
henkie2 zei:
Ik ga hier zeer binnenkort ook mee experimenteren. Waarschijnlijk met 15 mcg 1p-LSD (een zegel van 120 mcg netjes in acht reepjes geknipt :grinning:). Heb laatst mijn eerste ervaring met 1p-LSD gehad, namelijk een dosis van 30 mcg, en had bij die hoeveelheid eigenlijk zelfs nog wel het gevoel dat ik dagelijkse activiteiten redelijk goed zou kunnen doen. Kan het niet met zekerheid zeggen omdat ik het grootste deel van de trip alleen buiten in het bos heb doorgebracht, en daarna thuis Netflix heb gekeken. Mijn verwachting is dat 15 mcg voor mij nét onder de drempel van fysiek voelbare effecten zit (dus ideaal voor een microdosis). Wellicht dat ik hier ook mijn bevindingen post, als die interessant genoeg zijn om te lezen tenminste :wink:
Klik om te vergroten...
Supertof dat je eerste ervaring met 1p-LSD in het bos was! Was het je eerste keer met psychedelica? En kon je op die manier goed doseren? (Dat lijkt me wel echt een geklooi haha.)
30 ųg zou voor mij persoonlijk echt veel te hoog zijn om nog überhaupt normaal te kunnen functioneren haha maar, dat is per persoon natuurlijk ook verschillend! Ik ben heel erg benieuwd naar je bevindingen! Dus zeker delen😁.
Zeelanddude zei:
Wil je funcioneel proberen of gewoon een keer recreatief?
Klik om te vergroten...
Omdat ik er nog geen ervaring mee heb, durf ik dat niet te zeggen! Maar ik denk recreatief met een functioneel randje.Ik wil kijken of ik er wat meer focus op een microdosis zou kunnen krijgen en andere inzichten bijvoorbeeld. Maar ik zou het denk ik niet aandurven,;om een microdosering toe te passen in het dagelijkse leven zoals op school/werk 😅.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Accuraat zei:
Supertof dat je eerste ervaring met 1p-LSD in het bos was! Was het je eerste keer met psychedelica? En kon je op die manier goed doseren? (Dat lijkt me wel echt een geklooi haha.)
30 ųg zou voor mij persoonlijk echt veel te hoog zijn om nog überhaupt normaal te kunnen functioneren haha maar, dat is per persoon natuurlijk ook verschillend! Ik ben heel erg benieuwd naar je bevindingen! Dus zeker delen😁.
Klik om te vergroten...

Buiten trippen in de natuur is iets wat meer mensen zouden moeten doen! Is eenvoudig hoor, zo'n zegeltje met een pincet vasthouden en in vieren knippen en die stukjes vervolgens halveren :grin:

En nee, het was niet mijn eerste ervaring met psychedelics. Ben een groot liefhebber van psilocybine truffels! Ook daarmee heb ik geprobeerd te microdosen maar de effecten waren niet merkbaar (1 gram, om de twee dagen voor een maand lang).

Heb laatst zo'n microdose van 15 mcg genomen in de late ochtend (die vervolgens een kwartier later helemaal uit elkaar gevallen was onder m'n tong!). Ik voelde geen come-up verschijnselen, maar zo'n twee á drie uur later wel een héle lichte bodyload. Klinkt gek maar ik voelde me alsof ik een een stuk spacecake had gegeten, maar dan ook echt maar een heel klein stukje. Ben namelijk wel een echte stoner met een hoge tolerantie voor marijuana, maar voor dit experiment met 1p-LSD doe ik een THC break: geen cannabis roken of eten dus. Verder merkte ik geen mentale effecten, of visuals. Die had ik wel bij 30 mcg, maar ook héél subtiel. Verder was het een normale weekend dag, in hoeverre dat in deze Corona-tijd nog normaal te noemen valt...

<edit>

Te vroeg om conclusies te trekken, maar op basis hiervan denk ik dat ik een keertje 7,5 mcg ga proberen, wordt weer knippen dus... Geen exacte wetenschap dit hoor :wink:
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Accuraat zei:
Omdat ik er nog geen ervaring mee heb, durf ik dat niet te zeggen! Maar ik denk recreatief met een functioneel randje.Ik wil kijken of ik er wat meer focus op een microdosis zou kunnen krijgen en andere inzichten bijvoorbeeld. Maar ik zou het denk ik niet aandurven,;om een microdosering toe te passen in het dagelijkse leven zoals op school/werk 😅.
Klik om te vergroten...
Zou het met zo min mogelijk verwachtingen proberen, neem bijv in ochtend, na ontbijt ofzo, 10 uq 1plsd in, en ga de rest vande dag gewoon je ding doen en pas aan het einde terug denken of je iets anders als 'nomaal' gedaan hebt.
Ik heb het zelf alleen maar functioneel en gestructureerd gebruikt. Na 1,5 week begon ik te beseffen dat zelfs een bak koffie (cafeïne ) het effect van de MD verdooft voor ruim een uur. MD heeft effect, maar het dwingt zich niet af.
O
OrbitLid
01-01-2024, 00:00
#10
henkie2 zei:
Buiten trippen in de natuur is iets wat meer mensen zouden moeten doen! Is eenvoudig hoor, zo'n zegeltje met een pincet vasthouden en in vieren knippen en die stukjes vervolgens halveren :grin:

En nee, het was niet mijn eerste ervaring met psychedelics. Ben een groot liefhebber van psilocybine truffels! Ook daarmee heb ik geprobeerd te microdosen maar de effecten waren niet merkbaar (1 gram, om de twee dagen voor een maand lang).

Heb laatst zo'n microdose van 15 mcg genomen in de late ochtend (die vervolgens een kwartier later helemaal uit elkaar gevallen was onder m'n tong!). Ik voelde geen come-up verschijnselen, maar zo'n twee á drie uur later wel een héle lichte bodyload. Klinkt gek maar ik voelde me alsof ik een een stuk spacecake had gegeten, maar dan ook echt maar een heel klein stukje. Ben namelijk wel een echte stoner met een hoge tolerantie voor marijuana, maar voor dit experiment met 1p-LSD doe ik een THC break: geen cannabis roken of eten dus. Verder merkte ik geen mentale effecten, of visuals. Die had ik wel bij 30 mcg, maar ook héél subtiel. Verder was het een normale weekend dag, in hoeverre dat in deze Corona-tijd nog normaal te noemen valt...

<edit>

Te vroeg om conclusies te trekken, maar op basis hiervan denk ik dat ik een keertje 7,5 mcg ga proberen, wordt weer knippen dus... Geen exacte wetenschap dit hoor :wink:
Klik om te vergroten...
Ik heb nog nooit echt in de natuur getript eigenlijk, dat lijkt me wel eens gaaf om dat eens te doen!

Ooh truffels staan ook nog op mijn to-do list. (De laatste keer was met @Rupsen God ❤ maar, voorheen tripte ik ook al niet vaak.) Maar wel zonde dat je er zo weinig van hebt gemerkt, want ik heb er wel wat artikelen over gelezen die veelbelovend waren over het microdosen van truffels.

Dat lijkt me wel vreemd, dat je dan een paar uur later een soort bodyload ervaart zonder andere effecten. Dat is wel een redelijk aanwezig effect 😲.
Wel verstandig dat je geen cannabis gebruikt met een microdose-experiment haha, dan zou het nog best wel een heftige trip kunnen worden.
Ik ben benieuwd naar je bevindingen op 7,5 ųg, keep me posted! :)


Zeelanddude zei:
Zou het met zo min mogelijk verwachtingen proberen, neem bijv in ochtend, na ontbijt ofzo, 10 uq 1plsd in, en ga de rest vande dag gewoon je ding doen en pas aan het einde terug denken of je iets anders als 'nomaal' gedaan hebt.
Ik heb het zelf alleen maar functioneel en gestructureerd gebruikt. Na 1,5 week begon ik te beseffen dat zelfs een bak koffie (cafeïne ) het effect van de MD verdooft voor ruim een uur. MD heeft effect, maar het dwingt zich niet af.
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me ook het beste ja, dat je het met zo min mogelijk verwachtingen gaat proberen. Maar ik ben wel benieuwd of je op specifieke aspecten verschil gaat merken.
Dat is wel goed om te weten dat koffie de effecten verdoofd want, ik ben een echte "coffeeholic" :grin:
Ik wil het een paar keer recreatief proberen en kijken wat voor verschil er is. (Frequent achterelkaar zou ik niet durven :sweatsmile: .)
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Accuraat zei:
Dat is heel erg herkenbaar, ik zie er ook uit als een klein kind die voor het eerst in een snoepjeswinkel komt met psychedelica op. (Mijn pupillen worden ook gigantisch groot :sweatsmile: .) Dit is wel zo op een "normale dosering" maar, ik denk dat dit dan ook wel kan gebeuren bij een lagere dosering.
Daarom, dat het me ook niet verstandig lijkt om dat onaangekondigd thuis te doen. Mijn ouders zijn wel openminded hoor maar, dat lijkt me toch wel ongemakkelijk haha. Alhoewel, ik een paar jaar geleden het aandurfde om thuis 2C-C s'avonds te doen en ik dacht dat mijn ouders sliepen. Toen wilde ik naar beneden gaan om wat drinken te pakken en toen kon mijn moeder blijkbaar niet slapen en toen kwam ze ook naar beneden. Toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging en of ik misschien wat wilde eten. (Ze had echt wel door dat ik niet helemaal nuchter was haha.) Toen vluchtte ik maar snel naar boven want, mijn pupillen waren echt gigantisch en op dat moment kon ik ook echt geen normale activiteiten uitvoeren. (Het was een best lage dosering maargoed, 2C-C is ook een hele substantie dan LSD maar, daar reageerde ik wel al heftig op.)
Dat lijkt me heel erg ongemakkelijk als je iets te wazig bij een congres zit ja, heb je daar achteraf nog iets over gehoord? Wel hardcore dat je dat durfde hoor! 😲
Dat je er meer focus van zou kunnen krijgen spreekt mij heel erg aan! Ik ken ook mensen die het ook op school/werk doen en hun merken dan ook dan dat ze wat meer focus hebben en energie. Ik zou dat echt niet durven hoor op school of werk. Ik denk dat ik me ook wat omgemakkelijk zou voelen dat iemand het door zou hebben en afgeleid raak door dingen die me wat meer interesseren ^_^ .
Ik ga er eens mee experimenteren als de gelegenheid er is! Want het staat echt nog op mijn to-do list! Dankjewel voor het delen van je ervaring en als ik een ervaring ermee heb dan, ga ik die ook zeker sharen!

Supertof dat je eerste ervaring met 1p-LSD in het bos was! Was het je eerste keer met psychedelica? En kon je op die manier goed doseren? (Dat lijkt me wel echt een geklooi haha.)
30 ųg zou voor mij persoonlijk echt veel te hoog zijn om nog überhaupt normaal te kunnen functioneren haha maar, dat is per persoon natuurlijk ook verschillend! Ik ben heel erg benieuwd naar je bevindingen! Dus zeker delen😁.

Omdat ik er nog geen ervaring mee heb, durf ik dat niet te zeggen! Maar ik denk recreatief met een functioneel randje.Ik wil kijken of ik er wat meer focus op een microdosis zou kunnen krijgen en andere inzichten bijvoorbeeld. Maar ik zou het denk ik niet aandurven,;om een microdosering toe te passen in het dagelijkse leven zoals op school/werk 😅.
Klik om te vergroten...

Nee, achteraf niks meer van gehoord. Ik denk ook echt niet dat het opviel, alleen ‘s middags op de terugweg in de trein was ik even bang, want er was daar heel fel zonlicht, ik zat recht tegenover collega’s en ik had net daarvoor in een spiegel gezien dat ik dus echt wel licht vergrote pupillen had, maar zeer waarschijnlijk wel binnen de categorie ‘zie je alleen zelf’. Het was vooral het ‘niet oké’-gevoel wat me ongemakkelijk maakte, dat wil je niet in een werkcontext. Niemand verwacht van mij dat ik drugs zou gebruiken laat staan op een congres, ik kom braaf over xD dat hou ik graag zo, maar ik kwam er alleen al daardoor vrij makkelijk mee weg. Je gaat je ook niet significant anders gedragen van een microdosis hoor. Hij was nét wat te hoog voor een comfortabel gevoel in een dergelijke omgeving. Ik voelde me vrolijker, energieker en socialer bij de ‘netwerk’-momenten, lunch etc., waar ik normaal een gruwelijke hekel aan heb. In de zaal gingen ze rond met een microfoon tijdens een discussie (wetenschappelijk congres) en ik hoopte heel erg dat ik die microfoon niet in handen kreeg want ik was te dromerig om de presentaties echt goed te kunnen volgen dus ik had niks zinnigs kunnen uitkramen. Klein nadeel, niet de bedoeling. :wink:

Het was een hele aparte en leuke ervaring, bij wat normaal een erg droog gebeuren zou zijn geweest, en het was (vooral achteraf) komisch. Maar het was iets te overmoedig. Ik verwachtte écht niet dat zo’n beetje dit effect al zou hebben. Ik had het ieniemienie-stukje zegel ‘s morgens voor vertrek thuis genomen rond 7.30/8.00 uur ofzo en eigenlijk was ik dit alweer vergeten toen ik rond 9.30 uur met collega’s in de coupé van een overvolle trein stond en ineens de vloer heel lichtjes zag golven. Toen dacht ik: het zal toch niet waar zijn hè, nee, dit is niet echt. Maar wel dus. :’) Ik had later ook - op subtiele wijze - meer oog voor kleuren en patronen in de congreszaal. Moet wel zeggen dat ik sowieso gevoelig ben voor visuele effecten, de meeste mensen zullen deze niet ervaren van dosissen rond 13-15 ug. Al met al was het niet zo’n handige impulsactie van mezelf en dit doe ik dus ook niet meer, maar wel iets waar ik nog regelmatig eens met een glimlach aan terugdenk. :)

De potentie van LSD is werkelijk ongelofelijk. Bijzonder spul is het, en op zoveel verschillende dosissen toch weer op een andere manier leuk of interessant, ik ben er echt een beetje verliefd op.

Recreatief microdosissen met een functioneel randje, focus, zoals jij van plan bent, klinkt perfect. Enjoy!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Interessant topic, maar hoe doen jullie dit dan met zegeltjes? Want het lijkt me zo'n gekut om elke keer van die kleine postzegeltjes in hele kleine stukjes te gaan lopen knippen.
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Interessant topic, maar hoe doen jullie dit dan met zegeltjes? Want het lijkt me zo'n gekut om elke keer van die kleine postzegeltjes in hele kleine stukjes te gaan lopen knippen.
Klik om te vergroten...

Volumetrisch doseren. Ik los een zegel op in demi-water en bewaar het in donker glazen pipetflesje. Je kan dan heel nauwkeurig het aantal mcg nemen wat je wil.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Interessant topic, maar hoe doen jullie dit dan met zegeltjes? Want het lijkt me zo'n gekut om elke keer van die kleine postzegeltjes in hele kleine stukjes te gaan lopen knippen.
Klik om te vergroten...
Volumetrisch doseren zoals @Purplext zegt, of als je lui bent (zoals mij) microdose pellets bestellen. Maar dat is per mcg veel duurder dan volwaardige trip zegels kopen en die opknippen of daarmee volumetrisch doseren.

Zelf altijd geknipt, maar nu wil ik die pellets bestellen. :wink:
s
snelle_pietLid
01-01-2024, 00:00
#15
ik heb de laatste twee weken elke dag een microdosis genomen of als ik iets meer wilde 1/6 deel van een zegel om lekker te spacen maar na de eerste dag dat ik stopte had ik een stevige koppijn in mijn rechter zijde van mijn hoofd. Nu al 5 dagen zonder en verder geen nawerkingen ofzo. Ik voel me gewoon zoals ik mij als anders voel. Misschien is lsd toch wel één van de onschuldigste drugs die er is. Maar toch opgepast, want velen dachten/denken er zo ook over met het roken van wiet en dat ze na jarenlang gebruik plots stopten en zeer ernstige geestelijke klachten kregen.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#16
snelle_piet zei:
ik heb de laatste twee weken elke dag een microdosis genomen of als ik iets meer wilde 1/6 deel van een zegel om lekker te spacen maar na de eerste dag dat ik stopte had ik een stevige koppijn in mijn rechter zijde van mijn hoofd. Nu al 5 dagen zonder en verder geen nawerkingen ofzo. Ik voel me gewoon zoals ik mij als anders voel. Misschien is lsd toch wel één van de onschuldigste drugs die er is. Maar toch opgepast, want velen dachten/denken er zo ook over met het roken van wiet en dat ze na jarenlang gebruik plots stopten en zeer ernstige geestelijke klachten kregen.
Klik om te vergroten...
Heb je positieve effecten gemerkt van het microdoseren?
s
snelle_pietLid
01-01-2024, 00:00
#17
jazeker, cabaret is 10 keer leuker :wink:
s
snelle_pietLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben zo lang bang geweest voor lsd en alle andere tripmiddelen maar echt waar, ik geloof nu eerder dat dit wel eens een medicijn kan zijn voor tegen de meest nare mentale depressieve aandoeningen.
I know, ik heb dit ook zo vaak tegen mensen gezegd dat het goed is om wiet te roken maar als ik nu een paar dikke hijsen van een joint neem dan schiet ik direct in een psychose
Dus wees voorzichtig met dit goedje genaamd Lsd, maar tot nu toe ben ik er alleen maar positief over.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
snelle_piet zei:
ik ben zo lang bang geweest voor lsd en alle andere tripmiddelen maar echt waar, ik geloof nu eerder dat dit wel eens een medicijn kan zijn voor tegen de meest nare mentale depressieve aandoeningen.
I know, ik heb dit ook zo vaak tegen mensen gezegd dat het goed is om wiet te roken maar als ik nu een paar dikke hijsen van een joint neem dan schiet ik direct in een psychose
Dus wees voorzichtig met dit goedje genaamd Lsd, maar tot nu toe ben ik er alleen maar positief over.
Klik om te vergroten...

Cannabis wordt onder normale omstandigheden pas "psychedelic" als je wel eens stevig getript hebt. Dit effect is heel normaal bij de meeste mensen, inclusief mezelf. Heb jarenlang geblowed voordat ik m'n eerste truffeltrip deed. En bij het roken van een joint, een dag na de trip, voelde het opeens veel intenser en trippy om stoned te zijn. Dit effect neemt weer af naarmate je een tijd lang niet meer tript of een lange THC break neemt. Het suggereert wel dat cannabis eigenlijk ook een psychedelic middel is, maar dat we eerst met behulp van een sterkere tripmiddel de echte "tripwereld" gezien moeten hebben voordat we dat ook kunnen betreden met wiet/hasj. En in mijn ervaring zijn de visuals, mindloops, euforie en filosofische inzichten nooit zo diepgaand als tijdens een echte truffeltrip. Ik snap wel dat velen hierdoor desondanks flink "bad" kunnen gaan.

Yep, het is te krankzinnig voor woorden dat de conditionering en indoctrinatie van de "War on drugs" ervoor gezorgd heeft dat deze middelen niet wereldwijd legaal beschikbaar zijn voor iedereen :pensive: Terwijl de legale harddrug alcohol op elke hoek van de straat te verkrijgen is.

/offtopic
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
De bodyload. Een van de weinige minpunten voor mij aan LSD. Gelukkig heeft het ook zoveel pluspunten dat ik ermee kan leven.

Benieuwd naar je bevindingen met San Pedro MD @Space 🕉!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."