Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMicrodosering LSD!

Microdosering LSD!

53 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#1
AphexTwin zei:
Hoe ben je bij het onderzoek terecht gekomen?
Betreft het een studie naar de therapeutische meerwaarde vh. microdoseren v. psychedelica?
Klik om te vergroten...
Iedereen kan meedoen 😉

https://microdosing.nl/microdosing-san-pedro-mescaline-research-study/

Je moet wel zelf je cactus bereiden en capsuleren. Of gewoon de poeder sochtends mixen en opdrinken.

Ja mescaline hoor je niet zo vaak en juist dat maakt mij nieuwsgierig 😁
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb een museumdosis in een museum gedaan laatst en ik wilde eigenlijk alleen maar naar buiten, de natuur in...

Ik heb trouwens altijd last van bodyload, al vanaf 8 mcg. Zweterige handjes, warmte-aanvallen, rode kop, veel honger of juist niet kunnen eten. Ik word ook moe in de namiddag en heb dan 's avonds weinig puf meer om nog te sporten.

Daarom ben ik er nu even mee gestopt. Ik vind het wel lekker om op een vrije dag te doen als ik een wandeling door de natuur maak.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#3
AphexTwin zei:
Nice!
Heb je ervaring met DMT?
Geeft 5-meO-DMT niet nóg een intensere en heftigere trip?

Hoe heb je het gebruikt en kan je ons iets meer vertellen over je breaktrough? Interessant maatschappelijk inzicht. 😊
Klik om te vergroten...
Morgeeeeuh.
Tuurlijk , ben net wakker en heerlijk geslapen.
Iets na de middag typ ik wel effe een stukje.
O
OrbitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Goedemorgen!

Ik ben heel erg benieuwd naar microdosering ervaringen van <20 ųg :redheart: . (En ook de nadelen natuurlijk.)
Ik zit al een langere tijd te denken om dit eens een keer te proberen.

Liefs,
Accuraat
s
snelle_pietLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik heb de laatste twee weken elke dag een microdosis genomen of als ik iets meer wilde 1/6 deel van een zegel om lekker te spacen maar na de eerste dag dat ik stopte had ik een stevige koppijn in mijn rechter zijde van mijn hoofd. Nu al 5 dagen zonder en verder geen nawerkingen ofzo. Ik voel me gewoon zoals ik mij als anders voel. Misschien is lsd toch wel één van de onschuldigste drugs die er is. Maar toch opgepast, want velen dachten/denken er zo ook over met het roken van wiet en dat ze na jarenlang gebruik plots stopten en zeer ernstige geestelijke klachten kregen.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#6
AphexTwin zei:
Yep, bewerkt of gefilterd kraanwater kan wel natuurlijk. Enkel recht vanuit de kraan lijkt het me een slecht idee in België.
Ethanol / alcohol toevoegen is idd een goed plan. Dan ben je ook zeker dat de lsd volledig oplost.

Leuk toeval. :) Heb je wel meer ervaring met microdoseren (v. lsd)? Ben benieuwd welk effect je ervaart.
Klik om te vergroten...
Ik maakte alrijd 50/50 water/ethanol.
50ml water 50ml ethanol.
Water koken , ethanol afmeten en de blotter lsd er in , dan wacht ik tot men water is afgekoeld en meet ik het terug af en doe het erbij "shake shake shake" en de ijskast in.

Ik ervaar nu van 12ug een zeer subtiele leuke gloed van euforie (geen speedrush 😂 :yum:)
En ik heb nu meer zin om let familie socializen op het "faliliefeestje" hier nu.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
AphexTwin zei:
Nou, ik nam deze ochtend m'n allereerste MD 1p-lsd v. 14ug.

M'n allereerste indruk is dat dit type microdosis me een stuk beter bevalt dan de psilo MD. Ieder z'n meug natuurlijk.
Nu lijk ik echt voor het eerst te voelen wat zo'n bescheiden dosis doet.
De grootste meerwaarde heeft het op m'n productiviteit, energielevel en oog voor detail. Ik voel veel motivatie om taken aan te vatten en door te werken. Ik maak de dingen waaraan ik begin ook af. Dit lijkt voor velen onder jullie mss niet zo bijzonder, maar voor een ADD'er zoals ik is dit verre van evident.

Zoals het er nu voor staat, ga ik voorlopig verder met het microdoseren v. acid i.p.v. psilo. Heb alvast een MD-schema in m'n agenda ingepland.
Ook heb ik een hele waslijst aan gewaarwordingen opgemaakt en dat blijf ik ook de volgende keren zo bijhouden, om een correct beeld te krijgen van m'n nieuwe experiment. :)
Klik om te vergroten...
Ik ervaar meer het tegenovergestelde. Al heb ik nu vandaag pas mijn 1ste echte truffel MD gedaan. (1 gram) Laatst al wel 2 gram gedaan. Op LSD heb ik snel dat ik me gewoon (veel) vrolijker voel en dan ook leuke dingen wil doen. Psilo pushed me wel wat om dingen te doen die ik echt moet doen. Met LSD voel ik ook veel meer noodzaak om me te bewegen. Met psilo kan ik stil blijven zitten mocht dat nodig zijn en taken uitvoeren waar concentratie voor nodig is.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
inner_search zei:
Nope , alleen ervaring genoeg met gewoon trippen op truffels.
Vind het nogal duister/mystiek tegen over lsd eigenlijk.
Meer iets van een dark cartoon achtige trip krijg ik van psilo.
Niet persee slecht , maar een heeeeeel andere vibe dan lsd.
Daarom nooit interesse in gehad.
Maar nu begint men interesse wel te tintelen :grin:.
Klik om te vergroten...
Dat duistere/mystieke hoef je je bij 1 gram geen zorgen over te maken. Bij een dikke 2 gram vorige week voelde ik wel licht die typische psilo vibe, maar nu vandaag met 1 gram niet echt. En ik ben er denk ik ook nog eens erg gevoelig voor. (mijn pupillen waren zelfs een klein beetje groter vandaag! Maar ik denk dat dat alleen mij op was gevallen en niet anderen. Sommigen hebben namelijk van zichzelf al wat grotere pupillen)

Toch gaf het me wel degelijk een goede moodboost vandaag en tot mijn verbazing werden mijn productiviteit, motivatie en concentratie er zeer positief door beïnvloedt! Ik was niet zo happy happy joy joy zoals met lsd, maar dat vind ik eerlijk gezegd ook geschikter om mee te recreëren. Maar misschien heeft het gewoon meer die uitwerking op mij persoonlijk.

Het leek me eigenlijk maar nooit wat, maar ik ben wel om qua psilo microdoseren. :grin: Nu nog even op de fiets, want dat is natuurlijk het mooiste: de natuur in op psychedelica! Ook al is het maar zo'n kleine dosering...
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mindless zei:
Probleem met de museumdosis op LSD voor mij is dat de bodyload al vrij stevig begint te worden, terwijl er geen trip is om dat te maskeren.
Klik om te vergroten...
Vind ik niet , had paar dagen geleden een halve zegel 1p in men handen (50ug) en dacht ach , ben vrij vandaag en morgen.
Dus nam die inplaats van de micro.
Geen bodyload ervaren , wel geluidvisuals zoals , als men vrouw aan het douchen was lag ik effe op bed.
En zag men vrouw in de douche en het Water was paars (closed eye) toen ik men ogen open deed had alles een paarse gloed en alle geluids vibraties haden een andere kleur.
Heel leuk , maar verre van een echte trip natuurlijk.
Kon makkelijk inslapen ook die nacht , men gedachten worden zeer rustig van lsd in de comedown.

Ik ga slapen , toedels ✌
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
AphexTwin zei:
Acid for life! :redheart:

Slaapse!
Klik om te vergroten...
Sorry nog 1 post , lig al ik bed nu.
Maar 5-meO-DMT moet ook een ode krijgen..
All hail acid and 5-meO-DMT !
Dit is imo de enige manier om mensen in deze drukke maatschappij duidelijk te maken dat het ook anders kan.

Hoor mij nu eens na men breakthroug van daarnet 🤣 😍
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#11
Space 🕉 zei:
Binnekort ga ik microdoseren met San Pedro🌵! Ik heb me opgegeven voor een onderzoek van de Universiteit van Maastricht waarin ik een dagboek moet bijhouden in een app over de uitwerking. Eigenlijk wat ik hier ook zo'n beetje doe 😉
Klik om te vergroten...
Super interessant dit! Ik las onlangs nog over het microdoseren v. mescaline. (en zelfs ook v. cannabis)
Hoe ben je bij het onderzoek terecht gekomen?
Betreft het een studie naar de therapeutische meerwaarde vh. microdoseren v. psychedelica?
Ik ben razend benieuwd naar je ervaringen! 😊

Hier als een blok geslapen btw. En iets na 5u wakker geworden met de fluitende vogeltjes. 😄
S
Space 🕉Lid
01-01-2024, 00:00
#12
IMG_20200512_071117.jpg
Goedemorgen 💥💫
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
inner_search zei:
Morgeeeeuh.
Tuurlijk , ben net wakker en heerlijk geslapen.
Iets na de middag typ ik wel effe een stukje.
Klik om te vergroten...
Ik ben even geen tijd om weg te typen nu , ik knip en plak en plak een paar posts van me aan elkaar om je een beetje een beeld te geven.
Hierin rook ik het.

5-meO-DMT , the (mini) machine. Ervaringen gevraagd.

Duuuuus. Ik maakte men eigen n'n dmt , en heb meerdere malen een breakthrough gehad. Nu heb ik sinds een paar weken 5-meO-dmt en heb vorige week men eerste trip (en breakthrough) gedaan met een crackpijpje. Nu heb ik een mini machine gemaakt (ideaal voor 5-meO-dmt) En heb ik gisteren men...
drugsforum.nl drugsforum.nl

De post heb je al gelezen :grin:
https://drugsforum.nl/threads/wat-gaat-er-nu-door-je-hoofd.39600/post-1365981

5meO is enorm veel intenser dan n'n-dmt imo.
N'n kan ik een hele avond bingen als ik wil.
5meO is zo goddelijk dat ik maar 1 (goede 12/15mg) puff wil en dan ben ik heel de avond zoet met men trip te verwerken met een jointje of 3 erbij.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
De bodyload. Een van de weinige minpunten voor mij aan LSD. Gelukkig heeft het ook zoveel pluspunten dat ik ermee kan leven.

Benieuwd naar je bevindingen met San Pedro MD @Space 🕉!
O
OrbitLid
01-01-2024, 00:00
#15
Heey allemaal,
Sorry, dat ik nog niet gereageerd heb op jullie reacties! Dit ga ik ook later doen, omdat ik het best wel druk heb nu:sweatsmile:.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hoi! Interessant topic. Ik heb niet heel veel maar wel wat ervaring met microdosing, maar ik probeer rond de 11-14 ug te doseren als ik het doe. Daaronder is het niet merkbaar genoeg, en daarboven wordt het wat te vaag voor het uitvoeren van normale activiteiten. Heb sowieso gemerkt dat het (bij mij in ieder geval) heel nauw komt. 2 ug meer of minder kan uitmaken, ik ben daarbij ook gevoelig voor fysieke effecten zoals grote pupillen en spierspanning. Vooral door dat laatste doe ik het alleen thuis, niet op het werk (na de eerste keer dat ik dat deed iets te wazig bij een congres te hebben gezeten, lol). Voelde toch wat te ongemakkelijk. Sommigen mensen rapporteren meer focus op microdoseringen en dat snap ik wel, maar zelf merk ik dat ik vooral ga focussen op dingen die ik het liefst doe. Ook om die reden vind ik het voor werk wat minder geschikt.

Eigenlijk is alles met een microdosis net even wat leuker. Je kunt alle normale dingen doen als je niet te hoog doseert, alleen zit er dan een heel subtiel LSD-laagje overheen. Het zal anderen ook niet opvallen, tenzij eventueel als je zoals mij bent en van 15 ug grote ogen krijgt. :wink: Maar dan waarschijnlijk nog niet als mensen er niks van weten, omdat je je gewoon normaal gedraagt. Als je per ongeluk wat te hoog doseert, zoals ik dus die ene keer op dat congres deed, word je een beetje dromerig. Het kan zijn dat je even uit moet vinden welke dosis het beste werkt, en waar je het voor wil gebruiken.

Ben benieuwd naar je ervaring. :)
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ga hier zeer binnenkort ook mee experimenteren. Waarschijnlijk met 15 mcg 1p-LSD (een zegel van 120 mcg netjes in acht reepjes geknipt :grinning:). Heb laatst mijn eerste ervaring met 1p-LSD gehad, namelijk een dosis van 30 mcg, en had bij die hoeveelheid eigenlijk zelfs nog wel het gevoel dat ik dagelijkse activiteiten redelijk goed zou kunnen doen. Kan het niet met zekerheid zeggen omdat ik het grootste deel van de trip alleen buiten in het bos heb doorgebracht, en daarna thuis Netflix heb gekeken. Mijn verwachting is dat 15 mcg voor mij nét onder de drempel van fysiek voelbare effecten zit (dus ideaal voor een microdosis). Wellicht dat ik hier ook mijn bevindingen post, als die interessant genoeg zijn om te lezen tenminste :wink:
O
OrbitLid
01-01-2024, 00:00
#18
Roze Olifant zei:
Hoi! Interessant topic. Ik heb niet heel veel maar wel wat ervaring met microdosing, maar ik probeer rond de 11-14 ug te doseren als ik het doe. Daaronder is het niet merkbaar genoeg, en daarboven wordt het wat te vaag voor het uitvoeren van normale activiteiten. Heb sowieso gemerkt dat het (bij mij in ieder geval) heel nauw komt. 2 ug meer of minder kan uitmaken, ik ben daarbij ook gevoelig voor fysieke effecten zoals grote pupillen en spierspanning. Vooral door dat laatste doe ik het alleen thuis, niet op het werk (na de eerste keer dat ik dat deed iets te wazig bij een congres te hebben gezeten, lol). Voelde toch wat te ongemakkelijk. Sommigen mensen rapporteren meer focus op microdoseringen en dat snap ik wel, maar zelf merk ik dat ik vooral ga focussen op dingen die ik het liefst doe. Ook om die reden vind ik het voor werk wat minder geschikt.

Eigenlijk is alles met een microdosis net even wat leuker. Je kunt alle normale dingen doen als je niet te hoog doseert, alleen zit er dan een heel subtiel LSD-laagje overheen. Het zal anderen ook niet opvallen, tenzij eventueel als je zoals mij bent en van 15 ug grote ogen krijgt. :wink: Maar dan waarschijnlijk nog niet als mensen er niks van weten, omdat je je gewoon normaal gedraagt. Als je per ongeluk wat te hoog doseert, zoals ik dus die ene keer op dat congres deed, word je een beetje dromerig. Het kan zijn dat je even uit moet vinden welke dosis het beste werkt, en waar je het voor wil gebruiken.

Ben benieuwd naar je ervaring. :)
Klik om te vergroten...
Dat is heel erg herkenbaar, ik zie er ook uit als een klein kind die voor het eerst in een snoepjeswinkel komt met psychedelica op. (Mijn pupillen worden ook gigantisch groot :sweatsmile: .) Dit is wel zo op een "normale dosering" maar, ik denk dat dit dan ook wel kan gebeuren bij een lagere dosering.
Daarom, dat het me ook niet verstandig lijkt om dat onaangekondigd thuis te doen. Mijn ouders zijn wel openminded hoor maar, dat lijkt me toch wel ongemakkelijk haha. Alhoewel, ik een paar jaar geleden het aandurfde om thuis 2C-C s'avonds te doen en ik dacht dat mijn ouders sliepen. Toen wilde ik naar beneden gaan om wat drinken te pakken en toen kon mijn moeder blijkbaar niet slapen en toen kwam ze ook naar beneden. Toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging en of ik misschien wat wilde eten. (Ze had echt wel door dat ik niet helemaal nuchter was haha.) Toen vluchtte ik maar snel naar boven want, mijn pupillen waren echt gigantisch en op dat moment kon ik ook echt geen normale activiteiten uitvoeren. (Het was een best lage dosering maargoed, 2C-C is ook een hele substantie dan LSD maar, daar reageerde ik wel al heftig op.)
Dat lijkt me heel erg ongemakkelijk als je iets te wazig bij een congres zit ja, heb je daar achteraf nog iets over gehoord? Wel hardcore dat je dat durfde hoor! 😲
Dat je er meer focus van zou kunnen krijgen spreekt mij heel erg aan! Ik ken ook mensen die het ook op school/werk doen en hun merken dan ook dan dat ze wat meer focus hebben en energie. Ik zou dat echt niet durven hoor op school of werk. Ik denk dat ik me ook wat omgemakkelijk zou voelen dat iemand het door zou hebben en afgeleid raak door dingen die me wat meer interesseren ^_^ .
Ik ga er eens mee experimenteren als de gelegenheid er is! Want het staat echt nog op mijn to-do list! Dankjewel voor het delen van je ervaring en als ik een ervaring ermee heb dan, ga ik die ook zeker sharen!
henkie2 zei:
Ik ga hier zeer binnenkort ook mee experimenteren. Waarschijnlijk met 15 mcg 1p-LSD (een zegel van 120 mcg netjes in acht reepjes geknipt :grinning:). Heb laatst mijn eerste ervaring met 1p-LSD gehad, namelijk een dosis van 30 mcg, en had bij die hoeveelheid eigenlijk zelfs nog wel het gevoel dat ik dagelijkse activiteiten redelijk goed zou kunnen doen. Kan het niet met zekerheid zeggen omdat ik het grootste deel van de trip alleen buiten in het bos heb doorgebracht, en daarna thuis Netflix heb gekeken. Mijn verwachting is dat 15 mcg voor mij nét onder de drempel van fysiek voelbare effecten zit (dus ideaal voor een microdosis). Wellicht dat ik hier ook mijn bevindingen post, als die interessant genoeg zijn om te lezen tenminste :wink:
Klik om te vergroten...
Supertof dat je eerste ervaring met 1p-LSD in het bos was! Was het je eerste keer met psychedelica? En kon je op die manier goed doseren? (Dat lijkt me wel echt een geklooi haha.)
30 ųg zou voor mij persoonlijk echt veel te hoog zijn om nog überhaupt normaal te kunnen functioneren haha maar, dat is per persoon natuurlijk ook verschillend! Ik ben heel erg benieuwd naar je bevindingen! Dus zeker delen😁.
Zeelanddude zei:
Wil je funcioneel proberen of gewoon een keer recreatief?
Klik om te vergroten...
Omdat ik er nog geen ervaring mee heb, durf ik dat niet te zeggen! Maar ik denk recreatief met een functioneel randje.Ik wil kijken of ik er wat meer focus op een microdosis zou kunnen krijgen en andere inzichten bijvoorbeeld. Maar ik zou het denk ik niet aandurven,;om een microdosering toe te passen in het dagelijkse leven zoals op school/werk 😅.
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Accuraat zei:
Supertof dat je eerste ervaring met 1p-LSD in het bos was! Was het je eerste keer met psychedelica? En kon je op die manier goed doseren? (Dat lijkt me wel echt een geklooi haha.)
30 ųg zou voor mij persoonlijk echt veel te hoog zijn om nog überhaupt normaal te kunnen functioneren haha maar, dat is per persoon natuurlijk ook verschillend! Ik ben heel erg benieuwd naar je bevindingen! Dus zeker delen😁.
Klik om te vergroten...

Buiten trippen in de natuur is iets wat meer mensen zouden moeten doen! Is eenvoudig hoor, zo'n zegeltje met een pincet vasthouden en in vieren knippen en die stukjes vervolgens halveren :grin:

En nee, het was niet mijn eerste ervaring met psychedelics. Ben een groot liefhebber van psilocybine truffels! Ook daarmee heb ik geprobeerd te microdosen maar de effecten waren niet merkbaar (1 gram, om de twee dagen voor een maand lang).

Heb laatst zo'n microdose van 15 mcg genomen in de late ochtend (die vervolgens een kwartier later helemaal uit elkaar gevallen was onder m'n tong!). Ik voelde geen come-up verschijnselen, maar zo'n twee á drie uur later wel een héle lichte bodyload. Klinkt gek maar ik voelde me alsof ik een een stuk spacecake had gegeten, maar dan ook echt maar een heel klein stukje. Ben namelijk wel een echte stoner met een hoge tolerantie voor marijuana, maar voor dit experiment met 1p-LSD doe ik een THC break: geen cannabis roken of eten dus. Verder merkte ik geen mentale effecten, of visuals. Die had ik wel bij 30 mcg, maar ook héél subtiel. Verder was het een normale weekend dag, in hoeverre dat in deze Corona-tijd nog normaal te noemen valt...

<edit>

Te vroeg om conclusies te trekken, maar op basis hiervan denk ik dat ik een keertje 7,5 mcg ga proberen, wordt weer knippen dus... Geen exacte wetenschap dit hoor :wink:
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Accuraat zei:
Dat is heel erg herkenbaar, ik zie er ook uit als een klein kind die voor het eerst in een snoepjeswinkel komt met psychedelica op. (Mijn pupillen worden ook gigantisch groot :sweatsmile: .) Dit is wel zo op een "normale dosering" maar, ik denk dat dit dan ook wel kan gebeuren bij een lagere dosering.
Daarom, dat het me ook niet verstandig lijkt om dat onaangekondigd thuis te doen. Mijn ouders zijn wel openminded hoor maar, dat lijkt me toch wel ongemakkelijk haha. Alhoewel, ik een paar jaar geleden het aandurfde om thuis 2C-C s'avonds te doen en ik dacht dat mijn ouders sliepen. Toen wilde ik naar beneden gaan om wat drinken te pakken en toen kon mijn moeder blijkbaar niet slapen en toen kwam ze ook naar beneden. Toen vroeg ze heel lief of alles wel goed ging en of ik misschien wat wilde eten. (Ze had echt wel door dat ik niet helemaal nuchter was haha.) Toen vluchtte ik maar snel naar boven want, mijn pupillen waren echt gigantisch en op dat moment kon ik ook echt geen normale activiteiten uitvoeren. (Het was een best lage dosering maargoed, 2C-C is ook een hele substantie dan LSD maar, daar reageerde ik wel al heftig op.)
Dat lijkt me heel erg ongemakkelijk als je iets te wazig bij een congres zit ja, heb je daar achteraf nog iets over gehoord? Wel hardcore dat je dat durfde hoor! 😲
Dat je er meer focus van zou kunnen krijgen spreekt mij heel erg aan! Ik ken ook mensen die het ook op school/werk doen en hun merken dan ook dan dat ze wat meer focus hebben en energie. Ik zou dat echt niet durven hoor op school of werk. Ik denk dat ik me ook wat omgemakkelijk zou voelen dat iemand het door zou hebben en afgeleid raak door dingen die me wat meer interesseren ^_^ .
Ik ga er eens mee experimenteren als de gelegenheid er is! Want het staat echt nog op mijn to-do list! Dankjewel voor het delen van je ervaring en als ik een ervaring ermee heb dan, ga ik die ook zeker sharen!

Supertof dat je eerste ervaring met 1p-LSD in het bos was! Was het je eerste keer met psychedelica? En kon je op die manier goed doseren? (Dat lijkt me wel echt een geklooi haha.)
30 ųg zou voor mij persoonlijk echt veel te hoog zijn om nog überhaupt normaal te kunnen functioneren haha maar, dat is per persoon natuurlijk ook verschillend! Ik ben heel erg benieuwd naar je bevindingen! Dus zeker delen😁.

Omdat ik er nog geen ervaring mee heb, durf ik dat niet te zeggen! Maar ik denk recreatief met een functioneel randje.Ik wil kijken of ik er wat meer focus op een microdosis zou kunnen krijgen en andere inzichten bijvoorbeeld. Maar ik zou het denk ik niet aandurven,;om een microdosering toe te passen in het dagelijkse leven zoals op school/werk 😅.
Klik om te vergroten...

Nee, achteraf niks meer van gehoord. Ik denk ook echt niet dat het opviel, alleen ‘s middags op de terugweg in de trein was ik even bang, want er was daar heel fel zonlicht, ik zat recht tegenover collega’s en ik had net daarvoor in een spiegel gezien dat ik dus echt wel licht vergrote pupillen had, maar zeer waarschijnlijk wel binnen de categorie ‘zie je alleen zelf’. Het was vooral het ‘niet oké’-gevoel wat me ongemakkelijk maakte, dat wil je niet in een werkcontext. Niemand verwacht van mij dat ik drugs zou gebruiken laat staan op een congres, ik kom braaf over xD dat hou ik graag zo, maar ik kwam er alleen al daardoor vrij makkelijk mee weg. Je gaat je ook niet significant anders gedragen van een microdosis hoor. Hij was nét wat te hoog voor een comfortabel gevoel in een dergelijke omgeving. Ik voelde me vrolijker, energieker en socialer bij de ‘netwerk’-momenten, lunch etc., waar ik normaal een gruwelijke hekel aan heb. In de zaal gingen ze rond met een microfoon tijdens een discussie (wetenschappelijk congres) en ik hoopte heel erg dat ik die microfoon niet in handen kreeg want ik was te dromerig om de presentaties echt goed te kunnen volgen dus ik had niks zinnigs kunnen uitkramen. Klein nadeel, niet de bedoeling. :wink:

Het was een hele aparte en leuke ervaring, bij wat normaal een erg droog gebeuren zou zijn geweest, en het was (vooral achteraf) komisch. Maar het was iets te overmoedig. Ik verwachtte écht niet dat zo’n beetje dit effect al zou hebben. Ik had het ieniemienie-stukje zegel ‘s morgens voor vertrek thuis genomen rond 7.30/8.00 uur ofzo en eigenlijk was ik dit alweer vergeten toen ik rond 9.30 uur met collega’s in de coupé van een overvolle trein stond en ineens de vloer heel lichtjes zag golven. Toen dacht ik: het zal toch niet waar zijn hè, nee, dit is niet echt. Maar wel dus. :’) Ik had later ook - op subtiele wijze - meer oog voor kleuren en patronen in de congreszaal. Moet wel zeggen dat ik sowieso gevoelig ben voor visuele effecten, de meeste mensen zullen deze niet ervaren van dosissen rond 13-15 ug. Al met al was het niet zo’n handige impulsactie van mezelf en dit doe ik dus ook niet meer, maar wel iets waar ik nog regelmatig eens met een glimlach aan terugdenk. :)

De potentie van LSD is werkelijk ongelofelijk. Bijzonder spul is het, en op zoveel verschillende dosissen toch weer op een andere manier leuk of interessant, ik ben er echt een beetje verliefd op.

Recreatief microdosissen met een functioneel randje, focus, zoals jij van plan bent, klinkt perfect. Enjoy!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."