Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik herken dit zo goed speed is echt een klote drugs. Het maakt mij altijd helemaal kapot tot aan de meest vervelende bad trips aan toen. Gelukkig doe ik het al een tijdje niet meer maar om de zoveel tijd komt er een verlangen terug. Vooral wanneer ik mij eenzaam voel en verveel. Want inderdaad speed lost dat allemaal tijdelijk op. Maar wanneer het is afgelopen dan staat de hel altijd netjes weer op mij te wachten. Gelukkig heb ik een tijdje terug het microdoseren van psychedelica gevonden. In het begin was ik er heel erg bang voor want ik was bang dat het mijn depressies en extreme gedachten erger zou maken zoals blowen doet. Ik kan absoluut niet meer tegen het roken van wiet want dan schiet ik altijd per direct in een psychose. Dus ik was heel erg bang dat dat ook zou gebeuren met het microdoseren van psychedelica's. NIET dus het haalt de depressie en de lusteloosheid juist weg en de volgende dag hoef ik het niet weer te gebruiken want er zijn geen comedowns, althans voor mij niet, ik voel mij juist goed de volgende dag. Het kan soms wel eens zijn dat er iets in mijn bewustzijn naar voren komt dat moet worden losgelaten maar dat heeft al iemand hier in dit topic gezegd, het laat mij dan anders naar het probleem kijken maar dat gebeurd alleen wanneer ik soms iets meer dan een microdosis heb genomen. Het youtube kanaal drugslab heeft heeft een hele mooie video over microdoseren en ze probeert het zelf ook. Ik ben via het youtube kanaal drugslab aan het microdoseren begonnen. Youtube titel: Dzifa microdoseert een maand LSD en tript onverwachts | Drugslab Extra Maar nog steeds, vaak kan ik nog aan goeie speed komen en, men oh, men oh, men, ook al heb ik zoveel slechte ervaringen gehad met speed, er blijft altijd dat achter deurtje open staan waar ik voor moet blijven waken. Dus ik wens je veel sterkte Syl, want dit is niet zomaar iets, een verlangen naar speed is soms zwaar want het verlangen komt er altijd op het slechste momenten wanneer ik juist zwak ben eenzaamheid en verveling. snelle_piet"
"Wat mij tot nu toe echt op de lange termijn heeft geholpen is balans houden door goede dingen te doen, helpen, tot dienst zijn, wandelen / fietsen, rusten, natuur opzoeken, elke dag thuis een beetje sporten/stretchen/lichamelijke oefeningen doen en dat ik een beetje in de gaten hou dat ik af en toe gezond eten eet."
"ik heb de laatste twee weken elke dag een microdosis genomen of als ik iets meer wilde 1/6 deel van een zegel om lekker te spacen maar na de eerste dag dat ik stopte had ik een stevige koppijn in mijn rechter zijde van mijn hoofd. Nu al 5 dagen zonder en verder geen nawerkingen ofzo. Ik voel me gewoon zoals ik mij als anders voel. Misschien is lsd toch wel één van de onschuldigste drugs die er is. Maar toch opgepast, want velen dachten/denken er zo ook over met het roken van wiet en dat ze na jarenlang gebruik plots stopten en zeer ernstige geestelijke klachten kregen."
"jazeker, cabaret is 10 keer leuker"
"ik ben zo lang bang geweest voor lsd en alle andere tripmiddelen maar echt waar, ik geloof nu eerder dat dit wel eens een medicijn kan zijn voor tegen de meest nare mentale depressieve aandoeningen. I know, ik heb dit ook zo vaak tegen mensen gezegd dat het goed is om wiet te roken maar als ik nu een paar dikke hijsen van een joint neem dan schiet ik direct in een psychose Dus wees voorzichtig met dit goedje genaamd Lsd, maar tot nu toe ben ik er alleen maar positief over."
"Henkie2, ik denk dat je mijn bericht niet goed begrepen heb. Ik neem aan dat je denkt dat ik wiet met psychedelics vergelijk. Wiet is geen psychedelic, I know."