#1
allo. 20 jaar geleden tripte ik geregeld.
Hoi @geflipt kun je wat meer vertellen over de tripmiddelen (en doseringen) waar je ervaring mee hebt? En wat je precies hoopt te vinden in je trips? Dan kunnen we je misschien beter adviseren.
In een andere post gaf je aan bipolair te zijn. Voor zover ik weet is dat een significante extra risicofactor bij psychedelische middelen. Hoe ga je daar mee om en wat is jouw persoonlijke perspectief daarop?
Fijn om te zien dat je ons "gekkenhuis" weet te waarderenEcht mooi om zien hoe dit forum werkt: niets dan eerlijkheid, en hulp waar nodig!