#1
Er is veel te ontdekken! Je zegt dat je al een tijd niet getript hebt. Dan lijkt het me misschien fijner om bij iets te beginnen dat je al kent.Hallo. 20 jaar geleden tripte ik geregeld. Op paddenstoelen of 2CB. Ik zou stilaan terug willen herbeginnen. Probleem is dat ik door het bos de bomen niet meer zie. Ik zie alleen nog maar cijfers en letters! 😱 Kunnen jullie mij de weg wijzen naar een lekkere & veilige trip? Thx
Mocht je daarna op avontuur willen en nieuwe dingen ontdekken, zou je bijvoorbeeld naar 4-HO-MET kunnen kijken. Lijkt een beetje op paddo's, maar dan toch weer anders. Of voor een wat langere ervaring (1P-)LSD. Maar de beste tip is denk ik om je altijd goed in te lezen. Als je weer een gekke afkorting tegenkomt, gewoon Googlen en kijken op psychonautwiki, dit forum, erowid etc.