Waarom precies? Vanwege de reputatie? Zelf vind ik LSD in het algemeen iets minder bedreigend en oncontroleerbaar dan psilocybine op vergelijkbare doseringen. Voorzichtig beginnen is sowieso altijd een goed idee!
Nee, niet de reputatie. Ik denk dat het de gewoonte is (paddos was ik gewoon vroeger).
Maar dus met LSD valt ook te doseren lees ik? Dan is het gewoon zegeltjes knippen???
Ik ben toch van het opbouwen, dus zou beginnen met een zeer lage dosis en opbouwen.
Ik lees hier over 100 mics voor een lsd-newbee als ik?
Moet ik die dan laten testen? En zoja, dat moet waarschijnlijk weer bij jullie...?
(Zucht... wanneer gaan ze bij ons eens eindelijk snappen dat het zoveel veiliger is!?)
Waar ik nog het meest benieuwd naar ben is het verschil tussen LSD en psilocybine op je brein. Iets om te onderzoeken, voor ik ermee ga experimenteren. Maar het risico dat gepaard gaat met mijn stoornis blijft me wel dwars zitten, al heb ik er vroeger nooit last van gehad... (meer last gehad van alle medicijnencocktails die ik al heb moeten slikken!) Ik weet uit ervaring dat ik een hoge tolerantie heb, maar LSD is toch nog iets anders dan een jointje, speed of kristallen, niet? Daar heb ik alvast totaal geen problemen mee. Mijn psych ziet letterlijk de vooruitgang na een mdma sessie.
Sorry voor al de vragen, het moest eruit...