#1
LSD is lang niet altijd heftig. Soms is het ook subtiel aanwezig. Maar dat kan echt nog alle kanten op hoor.
Dat klusjes leuk worden is heel herkenbaar!
In ieder geval, geniet ervan!
Maar komt het vaker voor dat iemand helemaal geen hallucinaties of sterke Visuals krijgt? Ik ervaar visueel wel leuke effecten maar het blijft subtiel, als een andere interpretatie van de werkelijkheid. Ik heb om 11 uur vanmorgen 1 zegel 1cP-LSD genomen. Maar ik ga niet bij nemen, want ik wil er morgen een normale dag van maken.