Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"StimsalaBanne zei: Als je Engels kunt zou ik de link aanraden die in mijn handtekening staat. Heeft alle algemene informatie. https://www.exchangesupplies.org/pdf/P303_9.pdf Klik om te vergroten... thanks dat is de info die ik zoek!"
"StimsalaBanne zei: Als je Engels kunt zou ik de link aanraden die in mijn handtekening staat. Heeft alle algemene informatie. https://www.exchangesupplies.org/pdf/P303_9.pdf Klik om te vergroten... goede info maar ik zoek meer over de juiste dosering en stappenplan van substantie, oplossen met ascorbinezuur hoeveel en verdeling?"
"Blauweaap zei: Ik weet alleen hoe je IM of subQ zet maar daar heb jij niks aan. Klik om te vergroten... Hoezo daar heb ik niets aan? Ik heb deze avond uitgetest, weet niet of ik nu IM of subQ zat... Naar het schijnt te snel out als je ket IV injecteert... Vond het meeste info over IM online op reddit en dacht dat dit de betere manier is om deze stof te injecteren. Of vind jij anders?"
"transformated zei: Wat ik heb gehoord van Ketamine spuiten dat je direct in een k-hole gaat. Oxycodone injecteren zie ik het nut er niet van in tenzij je rap een overdosis wilt. Als je Oxycodone niet hoef te nemen laat het links liggen. Voor zover ik weet 90% van de mensen die IV begin te spuiten eindigen met een verslaving door de roes die je eerste keer ervaart. Toen ik zonder Oxycodone zat heb ik een paar weken Morphine IM gespoten. Dit deed ik dan onder de onder de navel. Gewoon zorgen dat je spieren ontspannen zijn anders gaat de naald er niet in als je spieren opgespannen zijn. Klik om te vergroten... Hangt er wat vanaf wat je gewend bent aan dosering... Ik ben de eerste keer niet in een K-hole gekomen. Maar dat is ook niet meteen mijn doel van dit middel altijd... Gebruik ook al paar weken oxy. Gebruikte je voordien ook al heroïne ?"
"Blauweaap zei: Ik weet niet of het slim is om ket IM tegaan zetten. Je weet toch wel dat je subQ maar een bepaalde hoeveelheid opneemt tot 0,4 ik weet niet hoe dit werkt met keta of andere harddrugs als je het subQ zet maar met testosteron kan het maat tot 0,4 Opnemen. Stel 0,4 in buik 0,4 in been kan dan weer wel. Ik zet ook alleen IM test ik weet niet waar je hebt gezet en welke naald lengte je gebruik hebt. Maar ik voel zelf wel waneer ik in mijn spier aan het roeren ben. Klik om te vergroten... Op reddit wordt er enkel over ket IM spuiten gesproken. Andere info heb ik er nog niet over gevonden. Wel dat als je naald te kort is je enkel subQ kan gaan, en daardoor minder effect voelt, en dat IM langer duurt om gezet te worden en wat onaangenamer is..."
"Florida zei: Hangt er wat vanaf wat je gewend bent aan dosering... Ik ben de eerste keer niet in een K-hole gekomen. Maar dat is ook niet meteen mijn doel van dit middel altijd... Gebruik ook al paar weken oxy. Gebruikte je voordien ook al heroïne ? Klik om te vergroten... transformated zei: Nee heroïne gebruikte ik niet voordien. Heroïne heb ik 1x gechineest. Oxy gebruikte ik al ervoor. Klik om te vergroten... Ja even een stomme vraag maar hoe ga jij de constipatie tegen? Want mijn buik doet zoveel pijn maar ik kan niet gaan... heb al laxeermiddelen gebruikt, groene klei en spirulina drinken...niets helpt :/"
"transformated zei: Dat wist ik niet. Klik om te vergroten... Wat een geluk!"
"Kan ook een zonneslag zijn van te lang in de zon te zitten zonder slaap?"
"Blauweaap zei: Nooit geweten dat keta IM werd gezet. Ik zou zelf dan voor quad gaan met injecteren zet hier zelf ook. Ik gebruik 0,6x30 je kan ook met 0,8x40 zetten maar dat is als je wat meer vet bezit anders is dit niet nodig. Quad word aangeraden max 4ml te zetten maar ik zet hier gewoon 5 in. Houdt rekening met PIP als je nog virgin muscle hebt waar nog nooit een naald in is geweest je kan best wel een paar dagen kreupel zijn daarna maar het went wel. Als je subq gaat zetten zou ik 2 vingers naast jou navel zetten hier zet ik ook subQ mijn melanotan zelf zou ik hier niet meer dan 0,4ml in zetten als je meer wilt 2 spots pakken. Klik om te vergroten... Ja ben tot in de spieren van men dijen gegaan. Dagje goed stijf geweest langs beide kanten. Effect is op een andere manier heel aangenaam, en men neus en maag blijft gespaard.."
"Hey Pace Lee Als ik jou was zou ik je lieve honden gewoon mee in je trip nemen. Je gaat op een heel andere level met de communiceren en ze heel goed aanvoelen. Heb zo al "diepe gesprekken" gehad met mijn kat als ik aan het trippen was . Je geliefde huisdieren bij jou hebben tijdens het trippen is echt een aanrader. Zeker als je je eerste trip op je eentje gaat doen, ga je het fijn vinden dat je toch niet alleen bent met twee knuffelberen aan je zijde! Moest je trip toch te heftig worden of een vreemde wending nemen en je je niet meer zo goed voelt kan je best gewoon wat vitamine C (bruistabletten, appelsienen of whatever) nemen, dat zorgt ervoor dat je trip zachter wordt. Kalmeermiddelen stoppen gewoon je trip. Hoe dat is met jointjes zou ik niet weten want ik blow niet, maar blowen gaat invloed hebben op je trip dus zou dat gewoon laten tot na je eerste reis door de deuren van perceptie . En als je muziek wil maken gewoon doen ik zou wel op voorhand de recorder aanzetten als je wil opnemen want tijdens je trip ga je der wss niet aan uit kunnen hoe je dat geïnstalleerd krijgt . Veel plezier!"