Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD wat evaringsverhalen gevraagd, ter lering en voorpret :)

LSD wat evaringsverhalen gevraagd, ter lering en voorpret :)

40 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mensen denken vaak dat die visuals het 'doel' zijn van een trip maar dat is helemaal niet zo. Ze zijn eerder een soort bijverschijnsel.
K

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
Kwatzakottel
Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Je zou eens bijvoorbeeld 100ug 1P-LSD of ALD-52 zegels kunnen halen. Dan weet je hoe 100ug LSD hoort te voelen.
Klik om te vergroten...
Er is helemaal geen 'hoort te voelen.' Het wordt beschreven als een fijne spirituele ervaring, en het idee dat daarmee iets 'mis' zou zijn
omdat er 'heftige visuals' zouden moeten zijn is niet nuttig.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kwatzakottel zei:
Er is helemaal geen 'hoort te voelen.' Het wordt beschreven als een fijne spirituele ervaring, en het idee dat daarmee iets 'mis' zou zijn
omdat er 'heftige visuals' zouden moeten zijn is niet nuttig.
Klik om te vergroten...
Ik bedoel dat je met 1P-LSD of ALD-52 zeer waarschijnlijk accuraat gedoseerde zegels krijgt. Zodat je weet hoe het voelt om 100ug LSD te nemen, qua intensiteit. Met straat LSD krijg je bijna nooit de hoeveelheid die geclaimd wordt op de zegels te zitten.
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Ik bedoel dat je met 1P-LSD of ALD-52 zeer waarschijnlijk accuraat gedoseerde zegels krijgt. Zodat je weet hoe het voelt om 100ug LSD te nemen, qua intensiteit.
Klik om te vergroten...
Ook dat is bedenkelijk, omdat de beleving van een drug sterk van persoon tot persoon verschilt. Ikzelf doe nu San Pedro microdoseren, en daar ga ik behoorlijk hard op, maar een ander zou met dezelfde dosis niets merken, maar goed ik snap je punt dat die zegels waarschijnlijker echt 100ug bevatten.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alleen even om voor jezelf een idee te hebben hoe 100ug LSD ongeveer voelt qua intensiteit. Heb je wat vaker die LSD analogen gedaan, dan krijg je er toch wel een redelijk beeld bij wat dat ongeveer zou moeten zijn, ook al verschillen alle trips natuurlijk wel qua invulling en beleving. Maar dan weet je goed dat als je een keer "echte" LSD zegels neemt die zogenaamd 100ug zouden moeten bevatten, of dat ook enigszins klopt of totaal niet.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Ik bedoel dat je met 1P-LSD of ALD-52 zeer waarschijnlijk accuraat gedoseerde zegels krijgt. Zodat je weet hoe het voelt om 100ug LSD te nemen, qua intensiteit. Met straat LSD krijg je bijna nooit de hoeveelheid die geclaimd wordt op de zegels te zitten.
Klik om te vergroten...
Ik had 100 ug 1cP lsd van een bekende research chem site.
Maar t doet er wat mij betreft idd niet zo toe. Zwaardere trips zijn iets voor in de toekomst, misschien.
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pace Ley zei:
Ik had 100 ug 1cP lsd van een bekende research chem site.
Maar t doet er wat mij betreft idd niet zo toe. Zwaardere trips zijn iets voor in de toekomst, misschien.
Klik om te vergroten...

Ah oké. Dan is het toch wel redelijk veilig om aan te nemen dat die zegel ook 100 ug bevatte. 1cP heeft zover ik weet dezelfde potentie als 1p-LSD. Misschien reageer je er gewoon wat minder heftig op, kan ook. Het gaat erom dat je het naar je zin had. :)
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja dat leek me ook, maar doordat ik het toch gespreid heb ingenomen is de comeup misschien toch te traag om ook dezelfde piekervaring te hebben.

Maar het is heel interessant, leerzaam en prettig om dit met jullie te delen en jullie advies en ervaring mee te nemen, bedankt daarvoor!
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog een vraagje (sorry ik hou niet op :wink: )
Wat me gisteren opviel is dat ik nauwelijks heb gegeten. Ik had een licht ontbijt en tijdens de trip heb ik hier en daar een hap gehad en genoten van de smaak, maar na een muizenhapje liet ik het toch weer staan. Vandaag heb ik me met tegenzin door een half stokbroodje geworsteld maar ik heb de hele dag gewerkt en heb dus nog steeds nauwelijks honger en ben al meer dan 30 uur wakker. Normaal heb ik een betere eetlust dan goed voor me is.
Is dit herkenbaar?
K
KwatzakottelLid
01-01-2024, 00:00
#10
Pace Ley zei:
Is dit herkenbaar?
Klik om te vergroten...
Ja, tripmiddelen verminderen meestal de eetlust. Neemt niet weg dat je dan soms beter jezelf even kunt dwingen te eten.
Als je een behoefte aan nuchterheid hebt eet dan voedsel wat flink zout is.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zit momenteel in een prachtige trip op 200ug 1P-LSD van een andere zending maar ik ben volgens mij niet heel gevoelig voor dit spul. Maar wel prachtige trip!!
Ik heb uitgebreid met een vriend gebeld, hij heeft me getest door wat ingewikkelde vragen te stellen en mijn antwoorden stelden hem niet teleur. We hebben erg gelachen! Maar dat doen we normaal ook.

Nooit iemand bellen, heb ik wel eens gelezen. Maar dit was zo grappig. Ik zou zeggen: Je weet dat iemand je beste vriend is als hij je nog snapt midden in een LSDtrip!
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb dit spul echt ontdekt, zo blij met die ontdekking en alle inzicht die het me nog brengt. Naast alle sparkle van een mooie dag op LSD ga ik filosofisch echt als een malle. Ik zat altijd al in de natuurwetenschappen maar er vallen voor mij in zoveel verschillende lagen zoveel puzzels op zn plek.

Ik snap nu waarom zoveel goede boeken zijn begonnen met een LSD of ayahuasca trip, mindblowing
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#13
Je zou eens bijvoorbeeld 100ug 1P-LSD of ALD-52 zegels kunnen halen. Dan weet je hoe 100ug LSD hoort te voelen.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lijkt me te gek, ik laat weten hoe het was.

Welke docering raden jullie aan? Ik ben 65 kg. Ik heb zegels van "op papier" 100 ug. Het schijnt vaak in werkelijkheid minder te zijn. Ik dacht aan 3/4 zegel. Misschien kies ik ervoor om als voorbereiding 1 keer heel laag (~20ug) te doceren om in te kunnen schatten wat me te wachten staat bij een echte trip
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zou er geen wiet bij gebruiken. LSD op zichzelf is al geweldig.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
"Op papier" :grimacing:

Tja lastig met LSD altijd, je hebt vaak geen idee wat je inneemt. Ik denk dat je er wel verstandig aan doet om eerst een hele lage dosering te nemen om te kijken hoe dat voelt. Heb je daar een lichte maar alsnog fijne ervaring mee, dan kun je de volgende keer best een hele zegel nemen. Hou dan wel rekening met de opgebouwde tolerantie en neem pas 1 of twee weken later na je testdosering je volwaardige tripdosering.
F
FloridaLid
01-01-2024, 00:00
#17
@Pace Ley Als je licht wil doseren zou ik met een kwartje beginnen. Kan zijn dat je dan niets of weinig voelt, maar dan krijg je algauw wel zin om wat meer te ervaren :wink:.
N
NystagmusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ook van mij de tip om echt niet te blowen tijdens de trip ook niet als het te licht aan voelt. De 1e keer aan het einde van mn 4homet trip ging het goed de 2e keer net na de piek ging het helemaal fout. Meerdere ego deaths gehad en echt doodsangsten moeten doorstaan. Zelfs een knock-out dosis flunitrazelam bracht maar een beetje verlichting. Wiet in combinatie met psychedelics kan er voor zorgen dat je niets meer snapt van de realiteit.
T
TomorrowneverknowsLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hoi! Tijdens mijn laatste lsd trip heb ik getokkeld op een akoestische gitaar en dat klonk werkelijk waar prachtig! Nadeel was wel dat ik daar zo van in trance raakte dat ik weinig concentratie had om ‘echt’ iets te componeren/schrijven.. je aandachtsspan is niet helemaal wat het geweest is zeg maar... haha!

Wellicht gaat het bij jou beter, veel plezier alvast! En ohja, zoals hierboven al gezegd: pas op met wiet roken, want dat lanceert je linea recta terug naar je piek en dat kan erg heavy zijn! Cheers!
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als je een daily blower bent denk ik dat je zelf wel kan paffen op je eerste LSD ervaring. Ik zelf heb het wel gedaan lekker heel de tijd lopen blowen gezellig. Maar indd alleen misschien minder slim maar als je het niet kan laten kan kan je paar hijsjes pakken kijken hoe dat aanvoelt. En eventueel zo verder je toeter op roken.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."