#1
Haha ja dat denk ik ook. Wat misschien nog belangrijk is om te vertellen, is dat ik begon met een halve zegel maar ik voelde na een uur nog helemaal niets en heb de rest toen genomen. Er zit dus wel een uur tussen maar gezien het opnemen in het bloed ook al even duurt, denk ik niet dat het de reden kan zijn van een relatief lichte trip.
Het was ook een hele fijne spirituele ervaring maar daar heb ik niet over geschreven omdat ik daar de essentie echt niet van op papier krijg haha. Maar de trip zorgt ervoor dat ik overzicht kreeg over het afgelopen jaar, wat in veel opzichten een turbulente periode was voor me.
De trip voelde als een nieuwe start. Ik zit momenteel op mn werk echt te genieten van mn dag, ondanks dat ik moe ben. Maar ik heb hele leuke gesprekken op mn werk en zie dat is als een kans om een betere versie van mezelf te worden en wat negatieve trektjes van mezelf gedag te zeggen.
Het was ook een hele fijne spirituele ervaring maar daar heb ik niet over geschreven omdat ik daar de essentie echt niet van op papier krijg haha. Maar de trip zorgt ervoor dat ik overzicht kreeg over het afgelopen jaar, wat in veel opzichten een turbulente periode was voor me.
De trip voelde als een nieuwe start. Ik zit momenteel op mn werk echt te genieten van mn dag, ondanks dat ik moe ben. Maar ik heb hele leuke gesprekken op mn werk en zie dat is als een kans om een betere versie van mezelf te worden en wat negatieve trektjes van mezelf gedag te zeggen.