Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD wat evaringsverhalen gevraagd, ter lering en voorpret :)

LSD wat evaringsverhalen gevraagd, ter lering en voorpret :)

40 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Haha ja dat denk ik ook. Wat misschien nog belangrijk is om te vertellen, is dat ik begon met een halve zegel maar ik voelde na een uur nog helemaal niets en heb de rest toen genomen. Er zit dus wel een uur tussen maar gezien het opnemen in het bloed ook al even duurt, denk ik niet dat het de reden kan zijn van een relatief lichte trip.
Het was ook een hele fijne spirituele ervaring maar daar heb ik niet over geschreven omdat ik daar de essentie echt niet van op papier krijg haha. Maar de trip zorgt ervoor dat ik overzicht kreeg over het afgelopen jaar, wat in veel opzichten een turbulente periode was voor me.
De trip voelde als een nieuwe start. Ik zit momenteel op mn werk echt te genieten van mn dag, ondanks dat ik moe ben. Maar ik heb hele leuke gesprekken op mn werk en zie dat is als een kans om een betere versie van mezelf te worden en wat negatieve trektjes van mezelf gedag te zeggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."