#1
Dat klinkt nog niet zo slecht...Ik heb wel meerder 'bad trips' gehad op LSD+wiet maar toendertijd wist ik nog niet dat dat als bad trip gezien kon worden. In die tijd waren dat voor mij mn normale lsd trips geworden, jup heel normaal om bijvoorbeeld snachts door een natuurgebied te struinen en half (wss compleet XD) gedesoriënteerd een boom als rugsteun te vinden in de krankzinnige wereld om daar vervolgens maar een paar uur te blijven zitten en tot rust te komen terwijl er gevoelsmatig een orkaan bezig was en onweer aanvoelt als een realitycheckDat was nog voor de tijd dat ik benzo's ontdekt had en mn trips gewoon deed uitzitten 2018/2019 was dat. Maargoed dat zag ik toen allemaal als normaal.
Mn laatste 'bad' lsd+wiet trip was in de zomer 2019 op een pretpark met 'vrienden' 2 jointjes, na 6 h na inname van 100uq sloeg die trip echt helemaal om. Het gedeeltde: dat ik ervan overtuigd was dat ik ontvoerd was door die 'vrienden' en dat het complete pretpark ervan wist en zelfs meespeelde in het complot, was goed te handelen.
Dat het hele park wist dat ik onder invloed van drugs liep en me nakeek was niet zo erg, dat ik geeneens een gesprek meer kon voeren met die vrienden kon er ook nog wel bij maar dat mn gedachtes niet meer in mn hoofd zaten maar die als fluisterstemmen rond me heen hoorde was wel de druppel waardoor ik dacht: ...mmm zou dit bad gaan zijn?
Maar nee, dat zijn voor zover ik weet geen trauma ervaringen geweest, die laatste gebeurtenis zie ik eigenlijk nog steeds als 1 van mn beste trips ooit.
Ja, ik ben er wel overheen gekomen ben er zelfs beter uit gekomen denk ik, 3 van die 4 'vrienden' heb ik daarna nog 1x gesproken en nooit meer gezien of gehoord, my win
Met dat alles in gedachte, ligt de lat voor een 'leuke trip' voor mij vrij laag :P
Een "bad trip" zou ik toch tenminste zien als dat je wilt dat het stopt en het als zeer onaangenaam beschouwd. (licht uitgedrukt)