Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wat vinden jullie van de combinatie van alcohol en mdma?"
"Hebben jullie tips over lsd en blowen? Een vriend van me wilt trippen en blowen. Ik wou me batuurlijk eerst informeren. So guys, hebben jullie tips?"
"Rivalrie zei: Ja ik ook wel, maar lachen kan ik niet onderdrukken Klik om te vergroten... Ik ook niet altijd"
"Hey! Zijn er nog veel mdma gebruikers hier? Zo ja, welke doseringen gebruiken jullie, en hoe vaak/ waar en met wie?"
"Buffelaartje zei: Vriendengroepen , festivals of bij iemand thuis ( het liefste op speciale gelegenheden , oud&nieuw bijvoorbeeld), ik weeg 72kg dus rond de 120 a 150 mg 2 x in 1 maand gedaan ( blijf er nu zeker een halfjaar vanaf) elke 3 maanden mag het eigenlijk maar ken niet veel mensen die zich er aan houden Klik om te vergroten... Dat valt zeker nog mee! ikzelf overdrijf een beetje, maar heb de laatste tijd niet veel mdma gedaan omdat ik in de ban van LSD ben gekomen... ik deed vroeger dus altijd 4 pilletjes... geen idee hoeveel er in zat altijd. idd.... slecht idee he? Er later op terugkijken geeft me een slecht zelfbeeld.."
"Kan het kwaad om bijvoorbeeld 's avonds rond 22 uur een paar pilletjes mdma te nemen en de ochtend erna lsd? Of gaat dit je trip verneuken?"
"Weet er iemand of het oke is om een zegeltje of 2 te nemen in de morgen als je net wakker bent geworden? Of gaat het dan de slechte kant op?"
"Hallo iedereen, Ik ga morgen waarschijnlijk mijn eerste trip doen van paddo’s. Ik heb al ervaring met lsd. is dit ongeveer hetzelfde? Kan je bij paddo’s wel bijnemen? Hoe verloopt de dosering? Tips om een aangename trip te ervaren? alvast bedankt!"
"HierEnDaarEenFuifje zei: Hoe was het? Klik om te vergroten... Ik had het uitgesteld. Ga binnen enkele minuten de paddo’s nemen!"
"rowdy zei: Grappig om je report te lezen. Staat op mijn verlanglijstje, wachten op een goed moment. Ook de wens om in de ochtend te beginnen. Ik ga geen pannenkoeken bakken, maar wat een geweldig stukje is dat 😂 Weet je welke dosering de zegels hadden? Oftewel, hoeveel heb je ingenomen. Klik om te vergroten... Goh.. de dossering zelf weet ik niet maar heb er 2 ingenomen"