Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLsd + blowen

Lsd + blowen

34 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
M
MindSplosionLid
01-01-2024, 00:00
#1
Mindless zei:
Die vriend van je waar je voor vraagt is eigenlijk jezelf zeker.
Klik om te vergroten...
Nee, het is echt een vriend. Ben nu naar hem onderweg.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
MindSplosion zei:
Nee, het is echt een vriend. Ben nu naar hem onderweg.
Klik om te vergroten...
Oh oké had gekund. :wink:
M
MindSplosionLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mindless zei:
Oh oké had gekund. :wink:
Klik om te vergroten...
Haha idd, het is ook al wel even geleden dat we getript hebben, een maand denk ik.. De laatste keer had ik er 2,5 genomen. Zou ik nu weer 1 nemen? Of gaat het effect niet op het toppunt zitten dan?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
MindSplosion zei:
Haha idd, het is ook al wel even geleden dat we getript hebben, een maand denk ik.. De laatste keer had ik er 2,5 genomen. Zou ik nu weer 1 nemen? Of gaat het effect niet op het toppunt zitten dan?
Klik om te vergroten...
Als je zegels 100ug zijn, is het goed mogelijk dat je niet genoeg in de trip komt, zeker als je 2,5 daarvan gewend bent, denk ik... Misschien 1,5 zegel doen?
M
MindSplosionLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mindless zei:
Als je zegels 100ug zijn, is het goed mogelijk dat je niet genoeg in de trip komt, zeker als je 2,5 daarvan gewend bent, denk ik... Misschien 1,5 zegel doen?
Klik om te vergroten...
Ok. Zal ik doen dan, morgen eventueel een trip reportje? 😁
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#6
MindSplosion zei:
Ok. Zal ik doen dan, morgen eventueel een trip reportje? 😁
Klik om te vergroten...
Sure :)
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mindless zei:
Zeker...

Goede video trouwens ook.

Hoe lang is het geleden dat het bij jou verkeerd ging? En is dit ook een blijvend trauma geworden, of ben je er overheen gekomen?
Klik om te vergroten...
Ik heb wel meerder 'bad trips' gehad op LSD+wiet maar toendertijd wist ik nog niet dat dat als bad trip gezien kon worden. In die tijd waren dat voor mij mn normale lsd trips geworden, jup heel normaal om bijvoorbeeld snachts door een natuurgebied te struinen en half (wss compleet XD) gedesoriënteerd een boom als rugsteun te vinden in de krankzinnige wereld om daar vervolgens maar een paar uur te blijven zitten en tot rust te komen terwijl er gevoelsmatig een orkaan bezig was en onweer aanvoelt als een realitycheck :nomouth: Dat was nog voor de tijd dat ik benzo's ontdekt had en mn trips gewoon deed uitzitten 2018/2019 was dat. Maargoed dat zag ik toen allemaal als normaal.

Mn laatste 'bad' lsd+wiet trip was in de zomer 2019 op een pretpark met 'vrienden' 2 jointjes, na 6 h na inname van 100uq sloeg die trip echt helemaal om. Het gedeeltde: dat ik ervan overtuigd was dat ik ontvoerd was door die 'vrienden' en dat het complete pretpark ervan wist en zelfs meespeelde in het complot, was goed te handelen.
Dat het hele park wist dat ik onder invloed van drugs liep en me nakeek was niet zo erg, dat ik geeneens een gesprek meer kon voeren met die vrienden kon er ook nog wel bij maar dat mn gedachtes niet meer in mn hoofd zaten maar die als fluisterstemmen rond me heen hoorde was wel de druppel waardoor ik dacht: ...mmm zou dit bad gaan zijn?

Maar nee, dat zijn voor zover ik weet geen trauma ervaringen geweest, die laatste gebeurtenis zie ik eigenlijk nog steeds als 1 van mn beste trips ooit.
Ja, ik ben er wel overheen gekomen ben er zelfs beter uit gekomen denk ik, 3 van die 4 'vrienden' heb ik daarna nog 1x gesproken en nooit meer gezien of gehoord, my win:)


Met dat alles in gedachte, ligt de lat voor een 'leuke trip' voor mij vrij laag :P
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zeelanddude zei:
Ik heb wel meerder 'bad trips' gehad op LSD+wiet maar toendertijd wist ik nog niet dat dat als bad trip gezien kon worden. In die tijd waren dat voor mij mn normale lsd trips geworden, jup heel normaal om bijvoorbeeld snachts door een natuurgebied te struinen en half (wss compleet XD) gedesoriënteerd een boom als rugsteun te vinden in de krankzinnige wereld om daar vervolgens maar een paar uur te blijven zitten en tot rust te komen terwijl er gevoelsmatig een orkaan bezig was en onweer aanvoelt als een realitycheck :nomouth: Dat was nog voor de tijd dat ik benzo's ontdekt had en mn trips gewoon deed uitzitten 2018/2019 was dat. Maargoed dat zag ik toen allemaal als normaal.

Mn laatste 'bad' lsd+wiet trip was in de zomer 2019 op een pretpark met 'vrienden' 2 jointjes, na 6 h na inname van 100uq sloeg die trip echt helemaal om. Het gedeeltde: dat ik ervan overtuigd was dat ik ontvoerd was door die 'vrienden' en dat het complete pretpark ervan wist en zelfs meespeelde in het complot, was goed te handelen.
Dat het hele park wist dat ik onder invloed van drugs liep en me nakeek was niet zo erg, dat ik geeneens een gesprek meer kon voeren met die vrienden kon er ook nog wel bij maar dat mn gedachtes niet meer in mn hoofd zaten maar die als fluisterstemmen rond me heen hoorde was wel de druppel waardoor ik dacht: ...mmm zou dit bad gaan zijn?

Maar nee, dat zijn voor zover ik weet geen trauma ervaringen geweest, die laatste gebeurtenis zie ik eigenlijk nog steeds als 1 van mn beste trips ooit.
Ja, ik ben er wel overheen gekomen ben er zelfs beter uit gekomen denk ik, 3 van die 4 'vrienden' heb ik daarna nog 1x gesproken en nooit meer gezien of gehoord, my win:)


Met dat alles in gedachte, ligt de lat voor een 'leuke trip' voor mij vrij laag :P
Klik om te vergroten...
Dat klinkt nog niet zo slecht...

Een "bad trip" zou ik toch tenminste zien als dat je wilt dat het stopt en het als zeer onaangenaam beschouwd. (licht uitgedrukt)
L
Let It HappenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Tot nu toe altijd gerookt tijdens het zegelen. Het kan je de meeste euroforie ooit geven of je meest vervelende trip ooit bezorgen. Het roken voor en of tijdens de piek kan zorgen voor een snelle wijziging in beleving die snel bergafwaarts kan gaan.

Het roken na de piek/comedown heb ik wel altijd als prettig ervaren, eerst wel even schrikken toen ik de meest intense visuals kreeg dan tijdens de piek. Nu doe ik het vooral om weer te trippen en de visuals terug te brengen na de piek. Ervoor of tijdens de piek rook ik echt rustig en neem 1 a 2 hijzen per keer. Ik kan hierdoor dieper gaan en de visuals zijn echt sterker aanwezig.
B
BoymanLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik kan het alleen maar afraden. Voor mij halen tripmiddelen met wiet erbij een psychotisch randje in mij naar boven, natuurlijk kan ik niet voor jou spreken omdat het per persoon zo verschilt. Ik was een keer ervan overtuigd dat alles wat er gebeurde in een script geschreven stond, dat ik precies kon voorspellen wat iedereen ging zeggen alsof ik een film keek. Een andere keer was ik ervan overtuigd dat ik een beroerte had en ik "voelde" dit ook oprecht in mn hoofd. Doodeng, voelde alsof ik echt elk moment dood neer kon vallen en die paniek kreeg ik op geen enkele manier ook uit mijn systeem. Daar ging ik zo bad op dat ik na een half uur een tripkiller heb genomen. Sindsdien nooit meer geblowd tijdens een trip en later uberhaupt niet meer, en ook anderhalf jaar niet getript. Waar ik mezelf normaal gesproken wel uit een negatieve gedachtenspiraal kan trekken, is het met wiet in de mix meteen zo overheersend dat ik veel sneller richting een bad trip ga.

Nogmaals: dit verschilt enorm per persoon en sommigen zweren er juist bij. Maar dit zijn in ieder geval mijn ervaringen ermee. Ik zou het lekker niet doen :sweatsmile:
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mindless zei:
Oh, LSD gecombineerd met wiet is meestal heel chill. Ooit noemde ik het een gouden combinatie. Totdat het een keer echt misgaat en je met een trauma overblijft.
Klik om te vergroten...
Kun je wat meer vertellen over die ervaring? Ik ben wel benieuwd. Je waarschuwt er vaker over (in mijn eerste topic over lsd ook) dus het heeft indruk op je gemaakt. Hoeveel lsd en wiet heb je genomen tijdens die trip waarop je zo slecht ging?

Ik heb wisselende ervaringen met wiet en lsd. Als ik te vroeg begin te blowen, dempt het juist de trip en heb ik er spijt van, maar dan heb ik nog steeds een hele toffe avond maar het kost me dan ineens moeite om er echt van te genieten.
Ik heb ook hele goede ervaringen met blowen tijdens een trip. Afgelopen trip heb ik 450ug lsd genomen en begon na 4 uur te blowen en kreeg toen echt een enorm goede vibe en headspace. Het was fantastisch maar t voelt wel als een delicaat balans inderdaad. Het leverde me erg veel inzicht op en alle emoties kwamen voorbij. Ik rook dan niet heel veel, misschien een halve gram op een avond.
Ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan destijds
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pace Ley zei:
Kun je wat meer vertellen over die ervaring? Ik ben wel benieuwd. Je waarschuwt er vaker over (in mijn eerste topic over lsd ook) dus het heeft indruk op je gemaakt. Hoeveel lsd en wiet heb je genomen tijdens die trip waarop je zo slecht ging?

Ik heb wisselende ervaringen met wiet en lsd. Als ik te vroeg begin te blowen, dempt het juist de trip en heb ik er spijt van, maar dan heb ik nog steeds een hele toffe avond maar het kost me dan ineens moeite om er echt van te genieten.
Ik heb ook hele goede ervaringen met blowen tijdens een trip. Afgelopen trip heb ik 450ug lsd genomen en begon na 4 uur te blowen en kreeg toen echt een enorm goede vibe en headspace. Het was fantastisch maar t voelt wel als een delicaat balans inderdaad. Het leverde me erg veel inzicht op en alle emoties kwamen voorbij. Ik rook dan niet heel veel, misschien een halve gram op een avond.
Ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan destijds
Klik om te vergroten...

Ik heb er een report van:

ALD-52 trip report - Hello darkness, my old friend...

Het was maar 100 ug ALD-52, samen met Big Buddha Cheese wiet.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dank je heb het gelezen! Klinkt als een nare ervaring inderdaad. Zo te horen was het wel sterke wiet, maar ben je er niet op een rare manier mee omgegaan.

Ik sprak laatst iemand in de coffeeshop die zei dat hij verschrikkelijk slecht was gegaan op spacecake en lsd, maar ik moest daar wel om lachen. Als je het spelletje doet "eens kijken hoeveel ik kan hebben" dan heb je er ook wel wat om gevraagd, en met spacecake heb je dan een wilde rit. Hij ging helemaal knockout in eindeloze horror-loop in tijdloosheid, klonk freaky
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#14
Pace Ley zei:
Die dude is trouwens wel een nogal complex mannetje, bad trips zijn een beetje zijn ding geloof ik :sweatsmile:
Klik om te vergroten...

Ik kijk zijn videos nooit. Ik vind hem niet zo chil. Kan me vinger er niet helemaal op leggen waarom.

Ben niet zo een fan van influencers denk ik in general.
P
Pace LeyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vind ik ook. Naar mij straalt ie uit dat hij verschrikkelijk met zichzelf in de knoop zit. Hij heeft laatst een video geplaatst die evalueren op zn jaren gebruik van psychedelica.

Ik had trouwens mijn reactie weggehaald, omdat hier ook andere complexe mannetjes meelezen. En ook die moeten snappen dat je voorzichtig moet zijn met psychedelica. Het is niet mijn bedoeling om het te bagatelliseren. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."