#1
Nee, het is echt een vriend. Ben nu naar hem onderweg.Die vriend van je waar je voor vraagt is eigenlijk jezelf zeker.
Nee, het is echt een vriend. Ben nu naar hem onderweg.Die vriend van je waar je voor vraagt is eigenlijk jezelf zeker.
Oh oké had gekund.Nee, het is echt een vriend. Ben nu naar hem onderweg.
Haha idd, het is ook al wel even geleden dat we getript hebben, een maand denk ik.. De laatste keer had ik er 2,5 genomen. Zou ik nu weer 1 nemen? Of gaat het effect niet op het toppunt zitten dan?Oh oké had gekund.![]()
Als je zegels 100ug zijn, is het goed mogelijk dat je niet genoeg in de trip komt, zeker als je 2,5 daarvan gewend bent, denk ik... Misschien 1,5 zegel doen?Haha idd, het is ook al wel even geleden dat we getript hebben, een maand denk ik.. De laatste keer had ik er 2,5 genomen. Zou ik nu weer 1 nemen? Of gaat het effect niet op het toppunt zitten dan?
Ok. Zal ik doen dan, morgen eventueel een trip reportje? 😁Als je zegels 100ug zijn, is het goed mogelijk dat je niet genoeg in de trip komt, zeker als je 2,5 daarvan gewend bent, denk ik... Misschien 1,5 zegel doen?
SureOk. Zal ik doen dan, morgen eventueel een trip reportje? 😁
Ik heb wel meerder 'bad trips' gehad op LSD+wiet maar toendertijd wist ik nog niet dat dat als bad trip gezien kon worden. In die tijd waren dat voor mij mn normale lsd trips geworden, jup heel normaal om bijvoorbeeld snachts door een natuurgebied te struinen en half (wss compleet XD) gedesoriënteerd een boom als rugsteun te vinden in de krankzinnige wereld om daar vervolgens maar een paar uur te blijven zitten en tot rust te komen terwijl er gevoelsmatig een orkaan bezig was en onweer aanvoelt als een realitycheckZeker...
Goede video trouwens ook.
Hoe lang is het geleden dat het bij jou verkeerd ging? En is dit ook een blijvend trauma geworden, of ben je er overheen gekomen?
Dat klinkt nog niet zo slecht...Ik heb wel meerder 'bad trips' gehad op LSD+wiet maar toendertijd wist ik nog niet dat dat als bad trip gezien kon worden. In die tijd waren dat voor mij mn normale lsd trips geworden, jup heel normaal om bijvoorbeeld snachts door een natuurgebied te struinen en half (wss compleet XD) gedesoriënteerd een boom als rugsteun te vinden in de krankzinnige wereld om daar vervolgens maar een paar uur te blijven zitten en tot rust te komen terwijl er gevoelsmatig een orkaan bezig was en onweer aanvoelt als een realitycheckDat was nog voor de tijd dat ik benzo's ontdekt had en mn trips gewoon deed uitzitten 2018/2019 was dat. Maargoed dat zag ik toen allemaal als normaal.
Mn laatste 'bad' lsd+wiet trip was in de zomer 2019 op een pretpark met 'vrienden' 2 jointjes, na 6 h na inname van 100uq sloeg die trip echt helemaal om. Het gedeeltde: dat ik ervan overtuigd was dat ik ontvoerd was door die 'vrienden' en dat het complete pretpark ervan wist en zelfs meespeelde in het complot, was goed te handelen.
Dat het hele park wist dat ik onder invloed van drugs liep en me nakeek was niet zo erg, dat ik geeneens een gesprek meer kon voeren met die vrienden kon er ook nog wel bij maar dat mn gedachtes niet meer in mn hoofd zaten maar die als fluisterstemmen rond me heen hoorde was wel de druppel waardoor ik dacht: ...mmm zou dit bad gaan zijn?
Maar nee, dat zijn voor zover ik weet geen trauma ervaringen geweest, die laatste gebeurtenis zie ik eigenlijk nog steeds als 1 van mn beste trips ooit.
Ja, ik ben er wel overheen gekomen ben er zelfs beter uit gekomen denk ik, 3 van die 4 'vrienden' heb ik daarna nog 1x gesproken en nooit meer gezien of gehoord, my win
Met dat alles in gedachte, ligt de lat voor een 'leuke trip' voor mij vrij laag :P
Kun je wat meer vertellen over die ervaring? Ik ben wel benieuwd. Je waarschuwt er vaker over (in mijn eerste topic over lsd ook) dus het heeft indruk op je gemaakt. Hoeveel lsd en wiet heb je genomen tijdens die trip waarop je zo slecht ging?Oh, LSD gecombineerd met wiet is meestal heel chill. Ooit noemde ik het een gouden combinatie. Totdat het een keer echt misgaat en je met een trauma overblijft.
Kun je wat meer vertellen over die ervaring? Ik ben wel benieuwd. Je waarschuwt er vaker over (in mijn eerste topic over lsd ook) dus het heeft indruk op je gemaakt. Hoeveel lsd en wiet heb je genomen tijdens die trip waarop je zo slecht ging?
Ik heb wisselende ervaringen met wiet en lsd. Als ik te vroeg begin te blowen, dempt het juist de trip en heb ik er spijt van, maar dan heb ik nog steeds een hele toffe avond maar het kost me dan ineens moeite om er echt van te genieten.
Ik heb ook hele goede ervaringen met blowen tijdens een trip. Afgelopen trip heb ik 450ug lsd genomen en begon na 4 uur te blowen en kreeg toen echt een enorm goede vibe en headspace. Het was fantastisch maar t voelt wel als een delicaat balans inderdaad. Het leverde me erg veel inzicht op en alle emoties kwamen voorbij. Ik rook dan niet heel veel, misschien een halve gram op een avond.
Ben benieuwd hoe het bij jou is gegaan destijds
Die dude is trouwens wel een nogal complex mannetje, bad trips zijn een beetje zijn ding geloof ik![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."