#1
Ik heb vorig jaar na 250ug die dosis ook afgeschreven ooit nog te doen. Maar de jaarlijkse “big trip” zit er weer aan te komen en ben er toch wel weer klaar voor… Alleen deze keer gewoon echt niet meer erbij blowen.
was eigenlijk vooral fysiek ongemak en de paranoia die daaruit voortvloeide als gevolg van de wiet. Verder is 200+ echt wel heel vet.
was eigenlijk vooral fysiek ongemak en de paranoia die daaruit voortvloeide als gevolg van de wiet. Verder is 200+ echt wel heel vet.