#1
Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs . Ik heb ervaring met 2-cb maar zou ik die hele 300ug kunnen doen zonder grote risicos?
300ug is veel als je enkel 2cb nog maar hebt gedaan. Dan ben je al zeker nog niet klaar voor de mindfucks die je zal krijgen. 100ug is een goeie startdosis om te beginnen.Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs . Ik heb ervaring met 2-cb maar zou ik die hele 300ug kunnen doen zonder grote risicos?
Als je gewone lsd van je dealer hebt gekocht is de kans bijzonder klein dat het 300 ug zegels zijn. Misschien is het een goed idee een keer een klein stukje te 'testen' om een beeld van de potentie te krijgen in dat geval.Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs .
Volgens de dealer zijn ze 300 maar daar kan ik nooit van uit gaan en volgens hem is het echte lsd300ug is veel als je enkel 2cb nog maar hebt gedaan. Dan ben je al zeker nog niet klaar voor de mindfucks die je zal krijgen. 100ug is een goeie startdosis om te beginnen.
Is het gewone lsd of 1p-lsd? Met gewone lsd zal de dosis wel lager liggen dan 300ug.
Anders truffels eens doen eerst als je die nog niet hebt gedaan.
Zonder te testen is het lastig zetten wat er op je zegel zit. Kans dat het lsd is, is volgens mij best groot. De kans dat er 300ug op zit is volgens mij nagenoeg nul. Blijft irritant aan onbekende lsd zegels. Toch maar eens een klein mini stukje proberen om het in te kunnen schatten lijkt me...Volgens de dealer zijn ze 300 maar daar kan ik nooit van uit gaan en volgens hem is het echte lsd
Ik denk dat een halve zegel een goede dosis is voor de eerste keer. Ik gebruikte de eerste keer halve zegel. Ik zou de eerste keer niet meer aanbevelen, omdat het een erg lange reis zal zijn.Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs . Ik heb ervaring met 2-cb maar zou ik die hele 300ug kunnen doen zonder grote risicos?
Als het echt 300mics is (wat ik oprecht betwijfel) zal dit te intents zijn voor het overgrote deel van de mensen.
100 is een mooie dosis om het te leren kennen. Better safe then sorry, de trip duurt ook best lang
ik had 2 zegels eerst een halve gapakt merkte ik niks van toen de rest gepakt en begon het de bomen en planten deden raar en de CEV's waren super mooiik had ook lsd gekocht bij een dealer, maar vertrouw het niet hoeveel ug het nou is..
daarom dus 1p lsd besteld, exact het zelfde en je weet je dosering
100 is een mooie dosis als je weinig evaring heb met trippen
150 is perfect als je wat meer ervaring heb en sterk in je schoenen sta
Kortste lsd-tripreport everen begon het de bomen en planten deden raar en de CEV's waren super mooi
ja sorry weet niet alles precies meer alleen ik deed het savonds en was daarna super moeKortste lsd-tripreport ever![]()
300 ug lsd is ook gewoon heel veel voor LSD (of analogen)! Mijn hoogste dosering tot nu toe was 220ug en dat vond ik al best pittig. Doe meestal zo rond de 180-190 ug maar wil ooit nog wel eens die 250ug opzoeken. Ik denk dat ik het dan ook wel mooi genoeg ga vinden...300 mcg is pittig hoor
Heb veel ervaring met (1p)lsd maar 300 had ik moeite mee
Wat maakt dat je meestal ~180-190 ug doet en niet 220? Teveel gedachten? Nare gedachten? Iets anders?300 ug lsd is ook gewoon heel veel voor LSD (of analogen)! Mijn hoogste dosering tot nu toe was 220ug en dat vond ik al best pittig. Doe meestal zo rond de 180-190 ug maar wil ooit nog wel eens die 250ug opzoeken. Ik denk dat ik het dan ook wel mooi genoeg ga vinden...![]()
Meestal "speel" ik een beetje met de dosering nagelang hoe ik, en eventuele tripmatties, me voel op dat moment. Als ik me echt slecht voel ga ik sowieso niet trippen. Maar er zit wel nog een verschil tussen een mentale 7 en een mentale 9... Ik varieer vaak tussen de 150-200 ug. Dat vind ik een fijne range. Ik heb een keer 220ug alleen gedaan en dat viel toen niet perfect. Nu denk ik wel dat dat vooral een combinatie van de dosis en een sub-optimale set&setting was. Ik was toen verkouden en wilde te graag en te snel weer trippen. Toen had ik best een lastige trip.Wat maakt dat je meestal ~180-190 ug doet en niet 220? Teveel gedachten? Nare gedachten? Iets anders?
Ah ja, het is toch altijd lastig vergelijken, verschillende doseringen psychedelica, door set en setting.Meestal "speel" ik een beetje met de dosering nagelang hoe ik, en eventuele tripmatties, me voel op dat moment. Als ik me echt slecht voel ga ik sowieso niet trippen. Maar er zit wel nog een verschil tussen een mentale 7 en een mentale 9... Ik varieer vaak tussen de 150-200 ug. Dat vind ik een fijne range. Ik heb een keer 220ug alleen gedaan en dat viel toen niet perfect. Nu denk ik wel dat dat vooral een combinatie van de dosis en een sub-optimale set&setting was. Ik was toen verkouden en wilde te graag en te snel weer trippen. Toen had ik best een lastige trip.
Als ik in de toekomst helemaal geweldig in mijn vel zit wil ik nog wel eens 250ug proberen. Ben stiekem toch ook wel nieuwsgierig wat lsd nog meer te bieden heeft. Feit blijft dat je op hogere doseringen gewoon iets sneller "uit de bocht vliegt" als er iets onverwachts of vervelends op je pad komt.
Ja zeker en ik ben iemand die goed de controle houd .Nou als “super mooi” en “super moe” de belangrijkste take aways waren van deze trip, dan was die zegel eerder 100ug dan 300ug. Mooi voor een eerste keer dus!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."