Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer lsd

Eerste keer lsd

41 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs . Ik heb ervaring met 2-cb maar zou ik die hele 300ug kunnen doen zonder grote risicos?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Shinyzappy zei:
Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs . Ik heb ervaring met 2-cb maar zou ik die hele 300ug kunnen doen zonder grote risicos?
Klik om te vergroten...
300ug is veel als je enkel 2cb nog maar hebt gedaan. Dan ben je al zeker nog niet klaar voor de mindfucks die je zal krijgen. 100ug is een goeie startdosis om te beginnen.
Is het gewone lsd of 1p-lsd? Met gewone lsd zal de dosis wel lager liggen dan 300ug.
Anders truffels eens doen eerst als je die nog niet hebt gedaan.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shinyzappy zei:
Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs .
Klik om te vergroten...
Als je gewone lsd van je dealer hebt gekocht is de kans bijzonder klein dat het 300 ug zegels zijn. Misschien is het een goed idee een keer een klein stukje te 'testen' om een beeld van de potentie te krijgen in dat geval.

Als ze daadwerkelijk 300ug zijn is dat voor de meeste onervaren mensen teveel. Zoals @transformated al aangeeft is 100ug een mooie kennismaking!
m
mitchieeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik had ook lsd gekocht bij een dealer, maar vertrouw het niet hoeveel ug het nou is..

daarom dus 1p lsd besteld, exact het zelfde en je weet je dosering

100 is een mooie dosis als je weinig evaring heb met trippen

150 is perfect als je wat meer ervaring heb en sterk in je schoenen sta
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
300ug is veel als je enkel 2cb nog maar hebt gedaan. Dan ben je al zeker nog niet klaar voor de mindfucks die je zal krijgen. 100ug is een goeie startdosis om te beginnen.
Is het gewone lsd of 1p-lsd? Met gewone lsd zal de dosis wel lager liggen dan 300ug.
Anders truffels eens doen eerst als je die nog niet hebt gedaan.
Klik om te vergroten...
Volgens de dealer zijn ze 300 maar daar kan ik nooit van uit gaan en volgens hem is het echte lsd
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shinyzappy zei:
Volgens de dealer zijn ze 300 maar daar kan ik nooit van uit gaan en volgens hem is het echte lsd
Klik om te vergroten...
Zonder te testen is het lastig zetten wat er op je zegel zit. Kans dat het lsd is, is volgens mij best groot. De kans dat er 300ug op zit is volgens mij nagenoeg nul. Blijft irritant aan onbekende lsd zegels. Toch maar eens een klein mini stukje proberen om het in te kunnen schatten lijkt me...
L
Let It HappenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als het echt 300mics is (wat ik oprecht betwijfel) zal dit te intents zijn voor het overgrote deel van de mensen.
100 is een mooie dosis om het te leren kennen. Better safe then sorry, de trip duurt ook best lang wat vervelend uit kan pakken als je hier niet op voorbereid bent.
H
HankalenderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Shinyzappy zei:
Hallo , ik ben van plan om lsd te doen maar ik heb 300ug tabs . Ik heb ervaring met 2-cb maar zou ik die hele 300ug kunnen doen zonder grote risicos?
Klik om te vergroten...
Ik denk dat een halve zegel een goede dosis is voor de eerste keer. Ik gebruikte de eerste keer halve zegel. Ik zou de eerste keer niet meer aanbevelen, omdat het een erg lange reis zal zijn.
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Boven de 150ug zou 'k niet gaan, tussen de 100 en 150 is wel een chille dosis. Ligt ook aan jezelf, als je snel gestresst/overprikkeld bent is het beter om wat minder te nemen. Veel plezier in ieder geval, 'tis echt een prachtige ervaring
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Let It Happen zei:
Als het echt 300mics is (wat ik oprecht betwijfel) zal dit te intents zijn voor het overgrote deel van de mensen.
100 is een mooie dosis om het te leren kennen. Better safe then sorry, de trip duurt ook best lang
Klik om te vergroten...

mitchieee zei:
ik had ook lsd gekocht bij een dealer, maar vertrouw het niet hoeveel ug het nou is..

daarom dus 1p lsd besteld, exact het zelfde en je weet je dosering

100 is een mooie dosis als je weinig evaring heb met trippen

150 is perfect als je wat meer ervaring heb en sterk in je schoenen sta
Klik om te vergroten...
ik had 2 zegels eerst een halve gapakt merkte ik niks van toen de rest gepakt en begon het de bomen en planten deden raar en de CEV's waren super mooi
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Shinyzappy zei:
en begon het de bomen en planten deden raar en de CEV's waren super mooi
Klik om te vergroten...
Kortste lsd-tripreport ever :tonguewink:
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Eik zei:
Kortste lsd-tripreport ever :tonguewink:
Klik om te vergroten...
ja sorry weet niet alles precies meer alleen ik deed het savonds en was daarna super moe
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#13
300 mcg is pittig hoor
Heb veel ervaring met (1p)lsd maar 300 had ik moeite mee
F
FyrckantLid
01-01-2024, 00:00
#14
Nou als “super mooi” en “super moe” de belangrijkste take aways waren van deze trip, dan was die zegel eerder 100ug dan 300ug. Mooi voor een eerste keer dus!
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dirkjan zei:
300 mcg is pittig hoor
Heb veel ervaring met (1p)lsd maar 300 had ik moeite mee
Klik om te vergroten...
300 ug lsd is ook gewoon heel veel voor LSD (of analogen)! Mijn hoogste dosering tot nu toe was 220ug en dat vond ik al best pittig. Doe meestal zo rond de 180-190 ug maar wil ooit nog wel eens die 250ug opzoeken. Ik denk dat ik het dan ook wel mooi genoeg ga vinden... :sweatsmile:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
Eik zei:
300 ug lsd is ook gewoon heel veel voor LSD (of analogen)! Mijn hoogste dosering tot nu toe was 220ug en dat vond ik al best pittig. Doe meestal zo rond de 180-190 ug maar wil ooit nog wel eens die 250ug opzoeken. Ik denk dat ik het dan ook wel mooi genoeg ga vinden... :sweatsmile:
Klik om te vergroten...
Wat maakt dat je meestal ~180-190 ug doet en niet 220? Teveel gedachten? Nare gedachten? Iets anders?
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mindless zei:
Wat maakt dat je meestal ~180-190 ug doet en niet 220? Teveel gedachten? Nare gedachten? Iets anders?
Klik om te vergroten...
Meestal "speel" ik een beetje met de dosering nagelang hoe ik, en eventuele tripmatties, me voel op dat moment. Als ik me echt slecht voel ga ik sowieso niet trippen. Maar er zit wel nog een verschil tussen een mentale 7 en een mentale 9... Ik varieer vaak tussen de 150-200 ug. Dat vind ik een fijne range. Ik heb een keer 220ug alleen gedaan en dat viel toen niet perfect. Nu denk ik wel dat dat vooral een combinatie van de dosis en een sub-optimale set&setting was. Ik was toen verkouden en wilde te graag en te snel weer trippen. Toen had ik best een lastige trip.

Als ik in de toekomst helemaal geweldig in mijn vel zit wil ik nog wel eens 250ug proberen. Ben stiekem toch ook wel nieuwsgierig wat lsd nog meer te bieden heeft. Feit blijft dat je op hogere doseringen gewoon iets sneller "uit de bocht vliegt" als er iets onverwachts of vervelends op je pad komt.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#18
Eik zei:
Meestal "speel" ik een beetje met de dosering nagelang hoe ik, en eventuele tripmatties, me voel op dat moment. Als ik me echt slecht voel ga ik sowieso niet trippen. Maar er zit wel nog een verschil tussen een mentale 7 en een mentale 9... Ik varieer vaak tussen de 150-200 ug. Dat vind ik een fijne range. Ik heb een keer 220ug alleen gedaan en dat viel toen niet perfect. Nu denk ik wel dat dat vooral een combinatie van de dosis en een sub-optimale set&setting was. Ik was toen verkouden en wilde te graag en te snel weer trippen. Toen had ik best een lastige trip.

Als ik in de toekomst helemaal geweldig in mijn vel zit wil ik nog wel eens 250ug proberen. Ben stiekem toch ook wel nieuwsgierig wat lsd nog meer te bieden heeft. Feit blijft dat je op hogere doseringen gewoon iets sneller "uit de bocht vliegt" als er iets onverwachts of vervelends op je pad komt.
Klik om te vergroten...
Ah ja, het is toch altijd lastig vergelijken, verschillende doseringen psychedelica, door set en setting. :)

Ik ben er stiekem ook benieuwd naar, maar inderdaad wat je zegt, je kan eerder (en harder) uit de bocht vliegen.
S
ShinyzappyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Fyrckant zei:
Nou als “super mooi” en “super moe” de belangrijkste take aways waren van deze trip, dan was die zegel eerder 100ug dan 300ug. Mooi voor een eerste keer dus!
Klik om te vergroten...
Ja zeker en ik ben iemand die goed de controle houd .
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Misschien met een halve beginnen als het je eerste keer is. Geteste zegels?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."