#1
Morgenavond testrun. Heb er zin in!
Heb nu 2 zegels liggen, ga een kwart zegel proberen. Overmorgen kort verslag.
Psychedelibee zei:Anders is 2C-B natuurlijk nog een optie, heb je dat eerder op een feest of thuis gedaan? Zelf vind ik 2C-B thuis redelijk tegenvallen namelijk, maar op een feest vermaak ik me er wel op.
kokosmakroon900 zei:ga je toevallig naar Valhalla??
Ik denk dat elke tripper dit zal beamen inderdaad, maar toch zou ik zelf nooit iemand adviseren om LSD of andere redelijk sterke tripmiddelen voor het eerst op een feest te gaan gebruiken. Je weet gewoon niet hoe je er op gaat reageren als je het nog nooit gedaan hebt. Sommigen zijn niet gek te krijgen en anderen raken van het minste of geringste al in paniek.Wacky zei:De mindset waarmee je eraan begint. Je moet gewoon niet bang zijn voor lsd en lekker onbezonnen erin springen, dan komt het goed. Heb je wel angst of twijfel, doe het dan gewoon niet.
Wacky zei:Sorry als ik je beledigd heb met informatie waar je niet om gevraagd had.
Mijn nederige excuses. Ik was in de naieve veronderstelling dat meer info alleen positief kan zijn en in het slechtste geval zinloos maar onschadelijk. Ik had niet door dat ik je ermee zou benadelen. Nogmaals sorry, het zal niet meer gebeuren.
Maar hoe beviel de partydose LSD op het festival?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."