Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlassieke muziek voor LSD-reis

Klassieke muziek voor LSD-reis

37 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#1

hiermee ben je ook 2,5 uur onder de pannen, en het is prachtig.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mindless zei:
Wil dit mooie topic niet vervuilen, maar kan het niet laten deze hier neer te zetten:
Klik om te vergroten...
Ha! Niks vervuilen, deze past hier perfect in. En onthoud kinders: finish on debussy, never on the Bach.
M
Makker SteevastLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wauw, wat een hoop reacties! Dank people!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien een leuke video om op te zetten tijdens een trip. Klassieke muziek + kunst:



Los van de muziek... wauw wat was Van Gogh goed! Zoveel leven en gevoel in zijn werk. En uit ons eigen landje!
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lezen en leren zei:

hiermee ben je ook 2,5 uur onder de pannen, en het is prachtig.
Klik om te vergroten...
Canto Ostinato, ook van een Nederlander hè. van Simeon ten Holt. 💪
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
🤩
l
larstronaut en spaceruubLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lsd en klassieke muziek zijn een fantastische combinatie!


Dit is echt een heerlijk nummer op weg te kwijlen 😉
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mindless zei:
O ja, ik weet niet meer wie hem laatst postte hier op DF (Ik dacht @N3K0 , maar waar is die? Ik kan hem ook niet taggen), maar deze is ook zo mooi!

Edit:

Oh wacht ik zie het al, hij is tijdelijk geband...

Klik om te vergroten...
@N3K0 kan ik gewoon taggen?
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mevrouw Pløp zei:
@N3K0 kan ik gewoon taggen?
Klik om te vergroten...
Nu wel, niet toen hij geband was. (Ik wist ook niet dat je dan geen mensen kunt taggen)
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Over klassieke muziek gesproken, holy guacamole dit is moeilijk maar ik ben verbaasd hoe prachtig het gecomponeerd is als je het begint te spelen
93C772C3-FF9F-4FB5-874C-8A4E69DCFE96.png

L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben verder niet heel erg bekend.met klassieke muziek. Best gek eigenlijk dat ik om te trippen nooit eens een playslistje hiervoor hebt gemaakt, want je kan er wel helemaal in opgaan.

Op truffels is dit nummer wel een van mijn mooiste ervaringen geweest:

C
Chantelle25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een lekker trip nummer voor jullie:
C
Chantelle25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet klassiek....
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#14
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#15
De geluisterd toen ik 2FDCK op had. Kwam dit toen random tegen en heb er de hele avond naar geluisterd. Uiteindelijk heb ik zelf vleugels laten groeien 🤣🤣

H
HappyMindLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ludovico Einaudi. 💛 Of 8D audio met een goede koptelefoon is ook ook veel vet tijdens het trippen. Alsof je letterlijk de muziek ingezogen wordt haha.
J
JJM_boyedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Klassieke muziek en LSD is echt magisch.....

Dit zal natuurlijk complete bullshit zijn maar ik had dus een mind blowing openbaring rondom Richard Wagner....
Ik vond zijn muziek dus gewoon ronduit saai en lang duren. MAAR op LSD? Echt wow.... ?

EN toen ging ik eens nadenken, wie zijn de bekendste fans van Wagner zijn werk?
Juist...! Adolf Hitler, Vladimir Lenin en Sigmund Freud. Alle drie bad-ass junkies.

Tannhäuser is mijn favoriet.. Super Romantisch. Het is een sprookje over een Ridder die moet kiezen tussen 2 prinsessen.
Linkje hieronder (15minuten) vat eigenlijk de hele opera van 4 uur samen. Ook met LSD op duurt 4uur toch wel beetje lang...

OF natuurlijk nog veel beter! De Bugs Bunny versie. What's Opera, Doc?
Staat in 3 delen op youtube.


N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#18
Canto Ostinato is al genoemd dacht ik, vind zelf de harp uitvoering erg fijn voor diepe reizen.

Tijdens 2c-e trips luisteren ik en mijn vriendin graag klassiek. Dan gaat er gewoon een playlist aan in de category "best classic romantic" of iets dergelijks waar we dan af en toe zelf iets aan de wachtrij toevoegen. Deze komt standaard wel een paar keer voorbij:


Niet klassiek klassiek, maar wel klassiek :wink:

Film muziek doet het ook altijd goed.

En nu zal ik wat puristen misschien tegen het hoofd stoten, zowel de klassieke als de elektronische. Maar ik vind "Where's the drop?" Van Deadmau5 ook een zeer aangename aangelegenheid.

Fijne reis!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."