#1
hiermee ben je ook 2,5 uur onder de pannen, en het is prachtig.
Ha! Niks vervuilen, deze past hier perfect in. En onthoud kinders: finish on debussy, never on the Bach.Wil dit mooie topic niet vervuilen, maar kan het niet laten deze hier neer te zetten:
Canto Ostinato, ook van een Nederlander hè. van Simeon ten Holt. 💪
hiermee ben je ook 2,5 uur onder de pannen, en het is prachtig.
@N3K0 kan ik gewoon taggen?O ja, ik weet niet meer wie hem laatst postte hier op DF (Ik dacht @N3K0 , maar waar is die? Ik kan hem ook niet taggen), maar deze is ook zo mooi!
Edit:
Oh wacht ik zie het al, hij is tijdelijk geband...
Nu wel, niet toen hij geband was. (Ik wist ook niet dat je dan geen mensen kunt taggen)@N3K0 kan ik gewoon taggen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."